Hunter7 Skrevet 25. juni 2022 #2881 Del Skrevet 25. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Gleder meg til å prøve 😊 Anonymkode: 1898d...f76 Ååå, den leste jeg nylig om. Kan du gi tilbakemelding om den er bra, vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. juni 2022 #2882 Del Skrevet 25. juni 2022 Peanut skrev (På 24.6.2022 den 14.58): Body Butter med Moringa fra TheBodyShop: (Apropos, denne kan og anbefales @Marianne E @Mayah) Hvordan lukter den rosa? Jeg måtte gi bort den gule jeg kjøpte da jeg ble kvalm av lukten… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni 2022 #2883 Del Skrevet 25. juni 2022 34 minutter siden, Sonit said: Hvordan lukter den rosa? Jeg måtte gi bort den gule jeg kjøpte da jeg ble kvalm av lukten… Himmelsk! Blomstrete for min del. Jeg får ikke nok av duften Toppnote: Rosa dragefrukt, litchi essens Hjertenote: Brasiliansk jasmin, sjøluft, hibiskus Tørr: Tropisk vanilje Det er noen som har skrevet om den (og den andre) her: https://www.reviewed.com/beauty/content/sol-de-janeiro-beija-flor-elasti-cream-review 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. juni 2022 #2884 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Peanut skrev (1 time siden): Himmelsk! Blomstrete for min del. Jeg får ikke nok av duften Toppnote: Rosa dragefrukt, litchi essens Hjertenote: Brasiliansk jasmin, sjøluft, hibiskus Tørr: Tropisk vanilje Det er noen som har skrevet om den (og den andre) her: https://www.reviewed.com/beauty/content/sol-de-janeiro-beija-flor-elasti-cream-review Ojoj! Må prøves. Ser også at noen sammenligner duften med Baccarat Rouge 540 ( leste meg litt opp på Influenster som er en genial side) og den liker jeg kjempegodt! ⭐️ Og bouncy looking skin ser jeg i omtalen. Det behøves 🤪 Endret 25. juni 2022 av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2885 Del Skrevet 25. juni 2022 Fant Naomi Campbell edt den første parfymen hennes fra 99 på vita idag, den kostet 350 så jeg slo til! Det var så nostalgisk! Elsker fortsatt den parfymen 😄 Anonymkode: fbf52...8ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. juni 2022 #2886 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) Jeg er ganske lett å overbevise når det kommer til skjønnhetsprodukter. Og siden jeg er Luxplus-medlem ble det rosa Sol de Janeiro og litt til… Endret 25. juni 2022 av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. juni 2022 #2887 Del Skrevet 25. juni 2022 Sonit skrev (1 time siden): Jeg er ganske lett å overbevise når det kommer til skjønnhetsprodukter. Og siden jeg er Luxplus-medlem ble det rosa Sol de Janeiro og litt til… Den ansiktskremen frå Nuxe er deilig! Brukte den som nattkrem før. Behagelig parfymert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. juni 2022 #2888 Del Skrevet 25. juni 2022 Capazitet skrev (6 minutter siden): Den ansiktskremen frå Nuxe er deilig! Brukte den som nattkrem før. Behagelig parfymert Så bra! Har ikke prøvd den, men er generelt glad i produktene fra Nuxe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 25. juni 2022 #2889 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fant Naomi Campbell edt den første parfymen hennes fra 99 på vita idag, den kostet 350 så jeg slo til! Det var så nostalgisk! Elsker fortsatt den parfymen 😄 Anonymkode: fbf52...8ac Hvilken er det? Jeg savner den hvite, litt runde flaska 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. juni 2022 #2890 Del Skrevet 25. juni 2022 Og siden jeg er så godt i gang. Ikke kjøpt i dag, men før helgen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 25. juni 2022 #2891 Del Skrevet 25. juni 2022 Ikke et kjøp, men gave fra - og nå lurer jeg litt på hvor god - venninne: Skin Academy Peel Off Mask Silver. Skulle visstnok være så inni gamperæva bra, men faktum er at maska var alt annet enn enkel å dra av. Konsistens og lukt minnet mest om den samme type lim vi hadde i Kunst og håndverk på barneskolen. Men i motsetning til skolelimet, var dette et helt annet beist når det kom til fjerning. For å gjøre en lang og smertefull historie kort: Jeg sitter nå her og mangler halve venstre øyenbryn. Det forsvant i det jeg slet av maskefaensmannskitdritten. Aldri følt meg så sexy, gitt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2892 Del Skrevet 26. juni 2022 Hunter7 skrev (15 minutter siden): Ikke et kjøp, men gave fra - og nå lurer jeg litt på hvor god - venninne: Skin Academy Peel Off Mask Silver. Skulle visstnok være så inni gamperæva bra, men faktum er at maska var alt annet enn enkel å dra av. Konsistens og lukt minnet mest om den samme type lim vi hadde i Kunst og håndverk på barneskolen. Men i motsetning til skolelimet, var dette et helt annet beist når det kom til fjerning. For å gjøre en lang og smertefull historie kort: Jeg sitter nå her og mangler halve venstre øyenbryn. Det forsvant i det jeg slet av maskefaensmannskitdritten. Aldri følt meg så sexy, gitt Nå var det faktisk like før jeg spytta ut vannet mitt her🤭 Ufff! Neste gave, må kanskje være en øyenbryns blyant😅 Anonymkode: ad03e...a80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 26. juni 2022 #2893 Del Skrevet 26. juni 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Nå var det faktisk like før jeg spytta ut vannet mitt her🤭 Ufff! Neste gave, må kanskje være en øyenbryns blyant😅 Anonymkode: ad03e...a80 I dagslys ser dette halve øyebrynet virkelig ikke bra ut, altså. Og jeg som endelig hadde begynt å se målet: Naturlige øyebryn med fylde og ikke lenger disse pipestilkene jeg nappet på meg i årevis. Inntil videre blir det øyebrynsblyant og en sånn der snerten gele-greie med fiber. Og aldri mer peel-off-maske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 26. juni 2022 #2894 Del Skrevet 26. juni 2022 (endret) Jeg bestilte 800 ml original parfyme fra 4711 for mannen min. Den ligner med Acqua di Parma Cologne og Tom Ford Neroli Portofino. Endret 26. juni 2022 av kaledonia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2895 Del Skrevet 26. juni 2022 Kamelia83 skrev (16 timer siden): Hvilken er det? Jeg savner den hvite, litt runde flaska 😥 Det er den som ser ut so Naomi Chapbell private, samme flasken men den jeg snakker om heter bare navnet hennes Rund gjennomsiktig flaske med en gull kork som er spiss. Anonymkode: fbf52...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. juni 2022 #2896 Del Skrevet 26. juni 2022 Sonit skrev (19 timer siden): Så bra! Har ikke prøvd den, men er generelt glad i produktene fra Nuxe. Vil anbefale rensemelken med rose, den er veldig god også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2897 Del Skrevet 26. juni 2022 Hunter7 skrev (På 25.6.2022 den 10.08): Ååå, den leste jeg nylig om. Kan du gi tilbakemelding om den er bra, vær så snill Det kan jeg gjøre😊 Har brukt fuktserum fra fundamental-serien og er veldig fornøy med den hvertfall. Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 26. juni 2022 #2898 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er den som ser ut so Naomi Chapbell private, samme flasken men den jeg snakker om heter bare navnet hennes Rund gjennomsiktig flaske med en gull kork som er spiss. Anonymkode: fbf52...8ac Åja den ja 😊 Den hadde jeg også for mange mange år siden husker jeg. Men den jeg savner mest er den hvite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2899 Del Skrevet 26. juni 2022 Hunter7 skrev (6 timer siden): I dagslys ser dette halve øyebrynet virkelig ikke bra ut, altså. Og jeg som endelig hadde begynt å se målet: Naturlige øyebryn med fylde og ikke lenger disse pipestilkene jeg nappet på meg i årevis. Inntil videre blir det øyebrynsblyant og en sånn der snerten gele-greie med fiber. Og aldri mer peel-off-maske. Nei, peel-off- masker bør du styre unna😬 Sheet masks er det beste, de er ikke vonde😄 Anonymkode: ad03e...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. juni 2022 #2900 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 14.16): Jeg klarte ikke å få den til å virke, si i fra hvordan du bruker det hvis det virker på deg☺️ Anonymkode: eb56b...e56 Fikk det ikke til 😳 gjorde som noen skrev her, brukte vann/fuktet huden. Likevel stivnet jeg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå