Lizzee Skrevet 4. februar 2011 #481 Skrevet 4. februar 2011 hei, bare lurer på når kan man bade i klor (baseng). skal til danmark 26. Februar. så jeg er litt engstelig når det kommer til det. håper på svar=). Når ble du operert? Jeg badet i klor nøyaktig 3 mnd etter operasjonen. Vet ikke om jeg kunne ha gjort det før - men det var først da jeg hadde mulighet til bad.
BennyBoop Skrevet 4. februar 2011 #482 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er hjemme igjen Ferdig operert klokken halv fire i dag, og satt i bilen hjem (med mamma som sjåfør) halv fem. Har ikke vondt i det hele tatt, og fikk ikke noe smertestillende før jeg dro. Er i veldig god form, ser på film nå og tar meg (enda) en brødskive! Gikk fra en 75 f/g (stor f på høyre bryst, og liten g på venstre bryst) til 75 b anslo legen. EKSTATISK :) Jippi!! Lykkerusen viser seg hos meg nå!
Gjest gjest Skrevet 5. februar 2011 #484 Skrevet 5. februar 2011 Hei Jeg ble operert på Aleris i slutten av november, og badet i klor etter ca 7 uker. Var i bassenget ca en time. Sårene mine var helt grodd, hadde ikke tatt sjansen hvis de ikke var grodd, eller jeg hadde hatt tegn på infeksjon. Skiftet tape rett etter badet for sikkerhets skyld.
caro20 Skrevet 5. februar 2011 #485 Skrevet 5. februar 2011 takk =), var litt usikker , skal til kirugen 10 februar, kan jo spør der, håper han sier det går greit å bade =).
Endelig81 Skrevet 6. februar 2011 #486 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er hjemme igjen Ferdig operert klokken halv fire i dag, og satt i bilen hjem (med mamma som sjåfør) halv fem. Har ikke vondt i det hele tatt, og fikk ikke noe smertestillende før jeg dro. Er i veldig god form, ser på film nå og tar meg (enda) en brødskive! Gikk fra en 75 f/g (stor f på høyre bryst, og liten g på venstre bryst) til 75 b anslo legen. EKSTATISK :) Jippi!! Lykkerusen viser seg hos meg nå! Åååååhhh, gratulerer så mye!!! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg ENDA mere!! Hurra for overstått :-)
BennyBoop Skrevet 7. februar 2011 #487 Skrevet 7. februar 2011 Åååååhhh, gratulerer så mye!!! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg ENDA mere!! Hurra for overstått :-) Det er bare å glede seg! Jeg har nå tatt av bandasjen, og jeg elsker de (litt sære, men pene) puppene mine! Det ser ut som om de kommer til å bli så flotte når hevelsen er gått ned og tapen er tatt av Jeg har klart meg på en smertestillende om kvelden, men har ikke opplevd noe smerter i det hele tatt. Tok en om kvelden, slik at jeg ikke skulle våkne med smerter, men det har ikke vært noe problem. Har hatt litt problemer med å sove, fordi jeg ALDRI sover på ryggen ellers, men fikk noen medisiner, slik at jeg sovnet raskt de to første nettene. Anbefaler å spørre om det, for det er ikke noe godt å vite at man må sove, men ikke klarer det Håper alle får den samme behandlingen, og opplevelsen som jeg har hatt. Ingen smerte, ingen blødninger og nydelige mennesker! Gled deg masse Endelig81, det er så utrolig deilig!! Du får holde meg oppdatert på hvordan det går
Gjest desimamma Skrevet 8. februar 2011 #488 Skrevet 8. februar 2011 Hei, oii såå godt å høre at noen andre også nylig har blitt operert på aleris hvem lege operete deg? Jeg skal opereres på mandag gleder meg masse endelig kommer jeg også til å være en del av den vanlige verden !!!!!!!!!! ehheehhehe dere forstår vel hva jeg mener .... orker nesten ikke å vente en dag til ass vil operere imorra heheheh okei ellers hvordan har du det nåå hvor lenge siden er det nå.
BennyBoop Skrevet 8. februar 2011 #489 Skrevet 8. februar 2011 Hei, oii såå godt å høre at noen andre også nylig har blitt operert på aleris hvem lege operete deg? Jeg skal opereres på mandag gleder meg masse endelig kommer jeg også til å være en del av den vanlige verden !!!!!!!!!! ehheehhehe dere forstår vel hva jeg mener .... orker nesten ikke å vente en dag til ass vil operere imorra heheheh okei ellers hvordan har du det nåå hvor lenge siden er det nå. Jeg ble operert av Bruheim, var mye bytting frem og tilbake med legene. Men hun var en flott dame! Nå har jeg litt blåmerker, men er oppe og går litt rundt i huset Jeg ble operert for fire dager siden. Og hvis du blar deg litt bakover i tråden, kan du lese mye om Aleris og opplevelser før og etter operasjonen Lykke til!
Endelig81 Skrevet 9. februar 2011 #490 Skrevet 9. februar 2011 Endelig svar, ligger under kniven på tirsdag :-) Gleder meg stort :-)
Gjest Silje Skrevet 9. februar 2011 #491 Skrevet 9. februar 2011 Brystreduksjon er et fantastisk inngrep, som virkelig endret livet mitt. Jeg hadde ryggproblemer som 18-åring, og hadde begynt å legge på meg fordi størrelsen på brystene mine gjorde aktiviteter som løping, hopping osv vanskelig. Jeg er nå 20, og det er et og et halvt år siden jeg tok operasjonen min. Arrene mine gjør meg ingenting, de synes ikke når jeg har på BH Alle der ute som plages av for store bryster; ta inngrepet! Jeg hadde ingen smerter etterpå (!!), og sårene grodde veldig fort Er kjempefornøyd!
cilipili Skrevet 9. februar 2011 #492 Skrevet 9. februar 2011 Endelig svar, ligger under kniven på tirsdag :-) Gleder meg stort :-) Masse lykke til!!
BennyBoop Skrevet 10. februar 2011 #493 Skrevet 10. februar 2011 Brystreduksjon er et fantastisk inngrep, som virkelig endret livet mitt. Jeg hadde ryggproblemer som 18-åring, og hadde begynt å legge på meg fordi størrelsen på brystene mine gjorde aktiviteter som løping, hopping osv vanskelig. Jeg er nå 20, og det er et og et halvt år siden jeg tok operasjonen min. Arrene mine gjør meg ingenting, de synes ikke når jeg har på BH Alle der ute som plages av for store bryster; ta inngrepet! Jeg hadde ingen smerter etterpå (!!), og sårene grodde veldig fort Er kjempefornøyd! Så deilig å høre at det er noen der som ikke hadde hus, mann og bil (misforstå meg rett) før de valgt dette! Hyggelig å høre at du er fornøyd. Jeg må bare spørre: hvordan reagerte venner og evt kjærester på dette? Jeg har kun fått positiv respons, men så er det jo to stykker bortsett fra foreldrene mine som vet dette da.. Er ikke noe man forteller til alle, men har du fått noen kommentarer på det i etterkant?
Lizzee Skrevet 10. februar 2011 #494 Skrevet 10. februar 2011 Så deilig å høre at det er noen der som ikke hadde hus, mann og bil (misforstå meg rett) før de valgt dette! Hyggelig å høre at du er fornøyd. Jeg må bare spørre: hvordan reagerte venner og evt kjærester på dette? Jeg har kun fått positiv respons, men så er det jo to stykker bortsett fra foreldrene mine som vet dette da.. Er ikke noe man forteller til alle, men har du fått noen kommentarer på det i etterkant? Har fortalt det til "alle" jeg. Eller altså, jeg har fått kommentarer om at jeg har forandret meg, slanket meg etc. og da har jeg fortalt hva jeg har gjort. Har BARE fått positive tilbakemeldinger. Bortsett fra sønnene mine da, som syntes det ble litt i overkant mye puppesnakk i huset...
BennyBoop Skrevet 10. februar 2011 #495 Skrevet 10. februar 2011 Har fortalt det til "alle" jeg. Eller altså, jeg har fått kommentarer om at jeg har forandret meg, slanket meg etc. og da har jeg fortalt hva jeg har gjort. Har BARE fått positive tilbakemeldinger. Bortsett fra sønnene mine da, som syntes det ble litt i overkant mye puppesnakk i huset... Akkurat den kjenner jeg til, tror faren min synes at det er blitt litt vel mye fokusering på pupper og topper, bh'er og bikinier Og kjæresten min synes vel at det kan bli litt mye fokus til tider. Men tror han liker det mer enn han egentlig vil innrømme. Og det er jo greit
Endelig81 Skrevet 12. februar 2011 #496 Skrevet 12. februar 2011 Nå er det bare 3 dager igjen, og jeg "bygger rede"! Helsikes logistikk med to unger, sjefsjobb og all familie mange mil unna!!! Håper min høye smerteterskel er trofast mot meg, og at jeg ikke blir "invalid" i alt for lang tid.. Men jeg gleder meg, STORT :-)
Lizzee Skrevet 13. februar 2011 #497 Skrevet 13. februar 2011 Nå er det bare 3 dager igjen, og jeg "bygger rede"! Helsikes logistikk med to unger, sjefsjobb og all familie mange mil unna!!! Håper min høye smerteterskel er trofast mot meg, og at jeg ikke blir "invalid" i alt for lang tid.. Men jeg gleder meg, STORT :-) Selv om du har høyt smerteterksel (det har jeg og) så husk at du ikke skal løfte noe i begynnelsen eller løfte armene noe særlig. Gjør innkjøp dagen før du skal på sykehuset slik at du har det du trenger for en uke. Bare å bære en liter melk er ubehagelig i begynnelsen. Jeg klarte ikke å ta ut drikkeglass fra kjøkkenskapet (fordi jeg da måtte løfte armen) så har slike ting tilgjengelig, eller få ungene dine til å hjelpe deg. Det er sikkert ikke likt for alle men den første uka hadde jeg liksom armene inntil kroppen hele tiden. Orket bare å løfte armene fra albuene og ned. Men det blir så bra!! Gled deg!!! Og lykke til!!!!
Endelig81 Skrevet 14. februar 2011 #498 Skrevet 14. februar 2011 Faderullan, i mårra skjer det! Og plutselig er jeg skikkelig nærvøs.... Send meg motivasjon og glade tanker!
BennyBoop Skrevet 14. februar 2011 #500 Skrevet 14. februar 2011 Faderullan, i mårra skjer det! Og plutselig er jeg skikkelig nærvøs.... Send meg motivasjon og glade tanker! Dette går veldig fint! Fikk tatt av teipen og byttet den i dag, og jeg kan forsikre deg: du har flotte ting i vente! Gled deg og ta med noe å lese, for venterommet og for å ligge litt i sengen etterpå. Så slipper du å stirre i taket! Sov godt, og drøm om de flotte, litt letter puppene du kommer til å få Hold oss oppdatert Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå