Gå til innhold

Er dette en 'dulleklubb' eller et diskusjonssted?


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg bare krangler og aldri duller :ler: Jeg duller med virkelige mennesker, og røsker litt i buster her inne. Jeg er ikke noe glad i personangreps-tråder, da blir jeg sinna og litt kjeftete, selv om jeg kanskje burde snudd meg vekk noen ganger.. Bevis for at jeg krangler og ikke duller har du vel i alskens "hvem vil du helst møte"-tråder, der VesleBråka figurerer svært sjelden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare lest det første innlegget her så kanskje det jeg skriver er sagt før, men det får så være.

jeg synes det er mange her inne som tar ting for personlig. og jeg syens det fortere blir person debatter enn sakdebatter og det er en uting, siden de fleste her inne vel ikke kjenner hverandre selvom de kjenner igjen ett nick.

og det er vel lov og ha ulike meninger om det meste og si den meningen høyt, men det kan man ikke hvis man ikke tåler at andre mener noe annet. det er jo mer spennede når noen har virkelig gode argumenter for noe man ikke er enig i, da må man tenke seg om en gang til. kanskje åpne øynene for at en sak kan sees fra flere vinkler.

nå skal ikke jeg komme med så mye mer jeg for jeg diskuterer fint lite for tiden. men jeg tror det er viktig for at forumet her skal være ett bra sted og være at folk har ulike oppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis for at jeg krangler og ikke duller har du vel i alskens "hvem vil du helst møte"-tråder' date=' der VesleBråka figurerer svært sjelden :wink:[/quote']

Hvorfor i all verden har du ikke slengt med leppa der inne VesleBråka - jeg har simpelten bare sittet å VENTET på at noen skulle gjøre det. Dere er for snille her inne vøtt :sjarmor: Klart den tråden fortjener bank :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dullere som vil stå fram da ??? :sjarmor:

Nå har du sjansen til å konvertere til å bli en kranglefant. Jeg er klar for debat!!! :evil:

Kan du ikke trekke fram et par eksempler da, Punky.Kanskje de kommer fram da.. :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke trekke fram et par eksempler da, Punky.Kanskje de kommer fram da.. :hoho::hoho:

Jeg er litt for mye duller - så jeg tør nok ikke det nei .... eller ...... dette må jeg tenke litt på .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så er det en annen ting. Du kjenner meg jo utenfor KG - jeg er ikke så sikker på om du ville ha vært like trygg på meg hvis du ikke hadde gjort det. Tror du? Jeg mener, du vet jo nå at jeg er usedvanlig søt og snill (og vakker, og grei og søt, og snill og vakker og ... og .....  :sjarmor: ) og da er det kanskje lettere å forholde seg til mine noenganger sarkastiske, utmattende og noenganger ironiske innlegg. Du VET jo at jeg ikke tar det personlig. Så kanskje du også egentlig er en duller - bare ikke i forhold til meg :blunke:

Jeg tror nok du har rett i dette. Jeg kjenner deg godt nok til a jeg vet du tåler litt motdebatt. Hadde jeg ikke visst det hadde jeg mok kanskje vært litt mer forsiktig også.

Og kanskje det er derfor så mange er dullere - fordi de ikke vil risikere den kosestemningen som hersker her - og som antagelig er årsaken til at de fleste vansker her inne? Bare noen tanker ...

Igjen tror jeg du har rett - og det er jo flertallet som bestemmer !!?? Derfor jeg forsåvidt spør nå om folk er fornøyd med forumet slik det er. Jeg personlig mener vi burde hatt litt mer debatt her - og saklig krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden har du ikke slengt med leppa der inne VesleBråka - jeg har simpelten bare sittet å VENTET på at noen skulle gjøre det. Dere er for snille her inne vøtt :sjarmor: Klart den tråden fortjener bank :D

Ah, nå ser jeg at det kan tolkes to veier - jeg har ikke fridd til noen ved å lage liste fordi jeg ikke føler behov for det, som du mener, eller slik jeg tenkte først, jeg har ikke blitt fridd til for jeg er ikke den dullete typen. Jeg synes det er greit å være leppeslenger her inne jeg :ler: Kanskje jeg skal liste meg bort og sabotere litt. Men hvordan? Jeg synes ikke "hvorfor har ingen nevnt MEG buhuu" er særlig til sabotering. Kanskje lage en liste over folk jeg aldri har snakket med? Det vil nok bli forbigått i stillhet. Den var verre, gitt *tenke tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet var at Sandmann, den hestXXXXX kom meg i forkjøpet - jeg hadde 2 tråder på rad: "hvem har du truffet", "hvem kunne du tenke deg å treffe" - og ja, antiklimakset skulle komme under " hvem kan du overhode ikke tenke deg å treffe" - og poenget var at det skulle bli færre og færre som svarte .... :D fordi det var noe jeg visste skulle skje ......

Men planen min gikk i vasken - sandmannen kom før meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet var at Sandmann, den hestXXXXX

Hestpeisen?? Hestkuken???

Uttrukk deg mer klart da ..... er det så vanskelig??? Djizez........

faen - nåm fikk jeg lyst på doodles og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen tror jeg du har rett - og det er jo flertallet som bestemmer !!??  Derfor jeg forsåvidt spør nå om folk er fornøyd med forumet slik det er. Jeg personlig mener vi burde hatt litt mer debatt her - og saklig krangling.

Og jeg er enig med deg. Jeg trives best med en noe "røff" tone, men setter pris på folk som har sosiale antenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knegger meg igjenom trådene etterhvert som de dukker opp, og leter egentlig bare etter innlegg som jeg er uening i, hvor jeg kan starte en diskusjon :D. Tråder som handler om religion og politikk er de som fanger oppmerksomheten min best. Sikker pga at jeg er Frp'er og at jeg ikke skjønner hvorfor folk velger å være religiøse når evolusjon teorien er så opplagt. Burde vel egentlig klare å holde meg, men jeg er vel for alt for mye kvervulant av natur til å klare det. :roll:

Jeg er som sagt en knegg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manji, jeg har en Frp-tråd gående under Aktuelt hvor jeg har prøvd å høflig sparke Frp i ballene, gjentatte ganger. Problemet er at ingen legger imot, for det er generelt lite Frp'ere her inne. Så bare slå deg løs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

jeg synes diskusjoner er bra, så lenge de holder seg noenlunde saklige. Men i tråder der folk skriver inn og har det vondt og er fortvilet kan man kanskje holde en litt snillere tone? Ikke at man ikke skal kunne være uenig, men det går an å ikke peise på og fortelle hvor dum man synes personen er osv. Det har jo hendt at folk som har klaget sin nød har fått skikkelige skyllebøtter og ting som ikke har noenting med saken å gjøre har blitt brukt mot personen.

Bortsett fra sånne tråder så synes jeg det er herlig med en skikkelig diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i tråder der folk skriver inn og har det vondt og er fortvilet kan man kanskje holde en litt snillere tone?

Her er jeg enig med deg. Man skal ikke sparke de som ligger nede. Det vil alltid være noen som har glede av å såre andre - slike bør man bare overse . Jeg synes også i tilfeller hvor feks. en som ER utro spør om råd så kan man svare på det - istedenfor å fremsi sitt eget syn på utroskap, det er jo en helt annen debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

OG- hvem er det som alltid dukker opp og legger ut som sin empatiske personlighet i diskusjoner som omhandler "ærlighet og redelighet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen synes KG er "dulleklubb", og derfor vantrives her, finnes det nok av andre fora på nettet som IKKE er dulleklubb!

Jeg tolker det dithen at den som står bak KG (Gry) i stor grad har lyktes med konseptet. Det blir stadig flere og flere lesere, og veldig mange har hengt med i årevis.

Jeg antar derfor at svært mange er godt fornøyd med å være her, enten de oppfatter det som en diskusjonsklubb eller "dulleklubb"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg svarer med min mening, og liker ikke folk den, vel ikke mye jeg kan gjøre med det. kan ikke være enig med noen bare fordi en eventuelt er venner. Det er jo som det virkelige liv der mine venner og jeg diskuterer så busta fyker og er like mye venner igjen etterpå. Blir enig om å være uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nok engang blir dette med sukkersøte kommentarer og dulling tatt opp her. Gidder man virkelig diskutere hvordan man diskuterer ting her inne ?

Er det dulling hvis man gir en person sin dagens rose på personlige meldinger ? Er det dulling om man tilfeldigvis har samme mening som sin nettvenn ? Er det dulling om man skriver tildels rå / humoristiske / hyggelige / bøllete (stryk det som ikke passer) i dagbøkene til hverandre ?

Jeg skjønner hva du / dere snakker om her, men ER det så nøye egentlig ? Om noen duller ? Gjør det deg noe ?

Jeg sier min mening uansett, og jeg kan gjerne diskutere med folk jeg kjenner her også.

Tenk deg : Akkurat som om de jeg er enig i,- alltid er mine venner og de jeg ikke deler synet til, forblir mine fiender ?

Sorry,- så svart - hvitt er det ikke. Takk og lov :blunke:

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...