Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette høres jo nesten litt ut som julaften Ja! Julaften, bare minus min dysfunksjonelle familie, alt for mye og for usunn mat, press om å finne perfekte gaver til andre og få dem i posten, stress...den perfekte julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 11. februar 2010 MAC Fluidline i nyansen Macroviolet lå i postkassen i dag, den er fantastisk! Nydelig farge, og siden den sorte Fluidline-lineren min er sinnsykt bra, er nok denne det også. Pakket også opp mer fra postsekken min, blant annet Bodyography primer i grønt fra Feelunique, og en erstatningskrukke med Ylang Ylang Night Balm fra Cheapsmells. Kan ikke tro at jeg overlevde i 26 år uten den balmen, siden jeg begynte å bruke den for en måned siden har huden min gått fra ubalansert, med sorte prikker og tørre, flassende flekker, til smooth og tilsynelatende mer balansert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 11. februar 2010 Uhhm..To Buy or Not to Buy lå i bunnen av postsekken min...har bladd litt i den, og det er mye snakk om "commitment", ofte med ordet "serious" foran, og forfatteren vil at jeg setter av 45 minutter til en time om dagen for å jobbe med boken! Kødder hun? Skulle kjøpt "Cure Your Addiction in 5 Minutes a Day", "The Really, Really Easy Way to Cure Your Addiction", noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg velger å ikke ta tak i rehab-programmet ritkig enda, og har laget ønskeliste som snart kan bli til en ordre fra Coverbrands eller MakeupMekka. Barry M Nail Paint, Marshmallow Pink Barry M Nail Paint, Black (min gamle Black Satin fra Chanel måtte gå, den er klissete, seig og klumpete) En til i Baby Pink i grey i Acid Yellow Shimmer powder i Golden White Eyeshadhow trio fra Smashox i Shutter Speed' Lip paint i Royal Raspberry, Pale Pink og Shocking Pink. Endret 12. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. februar 2010 #165 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror jeg ville vurdert å kjøpe direkte fra Barry M og ikke gjennom Coverbrands. www.barrym.co.uk, så får du neglelakkene for £2.95 pr stk, en tredjedel av prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 15. februar 2010 Takket være Mischa oppdaget jeg at man kunne bestille kosmetikk fra Barry M på BarryM.com, der koster det jo halvparten så mye som på f.eks Coverbrands.no! Bestilte neglelakk i Black og Acid Yellow, og Lip Paint i Cerise, Shocking Pink og Baby Pink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg tror jeg ville vurdert å kjøpe direkte fra Barry M og ikke gjennom Coverbrands. www.barrym.co.uk, så får du neglelakkene for £2.95 pr stk, en tredjedel av prisen Tusen takk, så ikke at du hadde skrevet før nå- hadde allerede lest i shoppindagboka di at du bestiller fra Barrym.com eller Asos, og siden Asos ikke vil shippe neglelakk til Norge, bestilte jeg fra Barrym.com. Ikke var portoen dyr heller, 5 pund er ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk hoopsene, og de var små! Halvparten så store som jeg hadde forventet! Jeg innbilte meg at 30-35 mm var store øreringer, men det var det altså ikke... Så nå har jeg lagt inn ny ordre på Ebay, på noen jeg vet er store- tre par tilsammen, 2 inch, 3 inch og 4 inch, alle i sterling sølv med gullbelegg. Link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 15. februar 2010 #169 Del Skrevet 15. februar 2010 Takket være Mischa oppdaget jeg at man kunne bestille kosmetikk fra Barry M på BarryM.com, der koster det jo halvparten så mye som på f.eks Coverbrands.no! Bestilte neglelakk i Black og Acid Yellow, og Lip Paint i Cerise, Shocking Pink og Baby Pink. Fine leppestifter! Jeg er av den oppfatning at man aldri kan få får mange leppestifter. Jeg har en del kan du si. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 15. februar 2010 Fine leppestifter! Jeg er av den oppfatning at man aldri kan få får mange leppestifter. Jeg har en del kan du si. :rødme: Åhh, takk! Jeg har alt for få, elsker looken jeg får av leppestift, men har holdt meg unna leppestift og gloss fordi jeg har mislikt følelsen av å ha noe på leppene, og irritert meg over at fargen ikke holder seg og smitter av bare jeg tar en slurk vann. Men, med leppestiftprimer under og She-laq leppestiftsealer fra Benefit over, og en leppestift av god kvalitet, er jeg fornøyd. Skal bestille Vibrant Pink og Royal Raspberry også, kvalitetsleppestifter til fem pund pr. stk må hamstres! Har brukt leppestift mer i det siste, Viva Glam V fra Mac er fantastisk! Jeg burde bruke leppestift oftere, siden leppene mine er en av de få delene av kroppen min jeg faktisk liker- jeg dømmer gutter etter hvorvidt de gir meg komplimenter for øynene (kjedelige, konvensjonelle menn), rumpa (kjedelige og litt rølpete), antrekk/sko (gay) eller leppene (dette er guttene å satse på). Kjæresten min fortalte meg første kvelden vi møttes at jeg hadde de nydeligste leppene han hadde sett- det scoret han høyt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er fortsatt på jakt etter matte skygger i gråtoner, og vurderer å bestille en tom MAC-palett med plass til fire skygger, og så refills i fargene jeg ønsker. Tenker meg f.eks Soot, Typographic, Carbon og en lys, nøytral baseskygge, som Blanc Type. MAC, spesielt øyneskygger, er jo noe av det skumleste å handle på Ebay, men når selgeren har over 3000 feedbacks, hvorav samtlige er positive, tror jeg at jeg tar sjansjen. Endret 15. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 15. februar 2010 Bløe inspirert av de diiiigre hoopsene i hvit gummi-aktig finish som Amanda hadde på seg i siste episode av Ugly Betty, så jeg har bestilt lignende øreringer på Ebay i hvitt, rosa, turkis, gult- i størrelsene 7.5 cm og 9 cm. Dette er øreringer som vil gi meg allergiske reaksjoner etter kort tid, så jeg kan bare ha dem på i maks fem-seks timer og må tåle røde, hovne øreflipper et døgn etterpå, men det kan jeg leve med. De var nedsatt med 20%, så betalte bare 2-3 dollar pr.par, og måtte bare betale frakt for det første paret, resten var gratis. Kitchy-chic og fun fun fun, mote og stil for de som ikke er pripne og selvhøytidelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. februar 2010 #173 Del Skrevet 15. februar 2010 Blanc Type. Den er nøytral hudfarget, og ikke så melete som alle andre sånne skygger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #174 Del Skrevet 15. februar 2010 MAC Fluidline i nyansen Macroviolet lå i postkassen i dag, den er fantastisk! Nydelig farge, og siden den sorte Fluidline-lineren min er sinnsykt bra, er nok denne det også. Pakket også opp mer fra postsekken min, blant annet Bodyography primer i grønt fra Feelunique, og en erstatningskrukke med Ylang Ylang Night Balm fra Cheapsmells. Kan ikke tro at jeg overlevde i 26 år uten den balmen, siden jeg begynte å bruke den for en måned siden har huden min gått fra ubalansert, med sorte prikker og tørre, flassende flekker, til smooth og tilsynelatende mer balansert. Jeg er enig at Decleor-Aromessence-Ylang-Ylang-Night-Balm er bare helt suveren! :rødme: Ville bare tipse deg om at du kan spare ganske mye på å kjøpe den i salongstr. fra Ebay. Jeg betalte under 500 kr med porto for en 100 ml, så det blir raskt billigere enn 15 ml`ere fra CS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 15. februar 2010 Blanc Type. Den er nøytral hudfarget, og ikke så melete som alle andre sånne skygger. Akkurat det jeg er ute etter! Har ingen matte, nøytrale basesskygger, knuste favorittten fra Estee Lauder for en tid tilbake, og har ikke erstattet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er enig at Decleor-Aromessence-Ylang-Ylang-Night-Balm er bare helt suveren! :rødme: Ville bare tipse deg om at du kan spare ganske mye på å kjøpe den i salongstr. fra Ebay. Jeg betalte under 500 kr med porto for en 100 ml, så det blir raskt billigere enn 15 ml`ere fra CS. Åj, det var jo innmari billig! Skal definitvt benytte meg av tipset ditt når jeg går tom- jeg synes de blir oppbrukt for fort, men tror jeg bruker alt for mye- liker å pøse på. :D Har du en selger å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er nesten ingenting i hele verden jeg har mer lyst på enn dette skjørtet! Den høye midjen, pencil-formen og lengden gjør at det, i stedet for å se tacky og wannabe-rock chic ut slik skjørt i skinn lett kan gjøre, grenser mot klassisk, nesten tekkelig, samtidig som det er edgy og rocka. Et skjørt som kan styles til å bli akkurat det man har lyst til, et statement-plagg som også har kamelon-kvaliteter. Love, love, love it! Men elsker ikke prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #178 Del Skrevet 15. februar 2010 Åj, det var jo innmari billig! Skal definitvt benytte meg av tipset ditt når jeg går tom- jeg synes de blir oppbrukt for fort, men tror jeg bruker alt for mye- liker å pøse på. :D Har du en selger å anbefale? Hehe, jeg liker også å pøse på.. ser kanskje litt ut som en oljete pølse en liten stund, men det er det vel verdt. Men som du sier, 15 ml varer ikke lenge når man liker å bade i godsakene. Det er første gang jeg bestiller salongstr., så jeg skal ikke si noe skråsikkert. Etter å ha surret litt rundt gikk jeg til slutt for en selger som kaller seg beautypal. Han setter ned prisen på pakken, og ser ut til å shippe raskt. Feedbacken er også stort sett veldig positiv (99,9%). Så jeg tok sjansen. Tenkte jeg skulle bestille oljen i salongstr. fra samme selger om det går bra. Om du vil kan jeg gi deg en update på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 15. februar 2010 Fant et godt sitat fra med-shoppe-søster Rebecca Bloomwood i Perledrøms' blogg: "man skal ikke kjede sin halvdel med detaljer om alt mulig rart – det er drepen på et forhold". Kjæresten min vet ikke at jeg vokser overleppen, selv om jeg har ekstremt lite hårvekst der, men har paranoide tanker om at jeg vil utvikle synlig bart om jeg ikke vokser. Det er ingen grunn til å fortelle ham dette, og heller ikke om akkurat hva og hvor mye jeg shopper- jeg er egentlig snill som skjuler omfanget av shoppingen min for kjæreste og foreldre, jeg skåner dem! Hva godt vil det komme ut av at alle fikk vite sannheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. februar 2010 #180 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er fortsatt på jakt etter matte skygger i gråtoner, og vurderer å bestille en tom MAC-palett med plass til fire skygger, og så refills i fargene jeg ønsker. Tenker meg f.eks Soot, Typographic, Carbon og en lys, nøytral baseskygge, som Blanc Type. MAC, spesielt øyneskygger, er jo noe av det skumleste å handle på Ebay, men når selgeren har over 3000 feedbacks, hvorav samtlige er positive, tror jeg at jeg tar sjansjen. pinkdaisygirls? Hun er isåfall en suveren selger. Jeg har kjøpt en del MAC av henne, inkludert refill skygger og tom palette. Varene er ekte, hun er rask og gir kjempe service. Jeg hadde en dag hvor jeg var innom og handla litt og litt.. jeg skulle jo bare ha en skygge, også gikk det noen timer, også ble det bare en til, og bare en til.. ja, du skjønner tegninga. Jeg gadd ikke styre med combined shipping, men i dag ser jeg at jeg har fått mail om at hun på eget initiativ har gitt meg refund for combined shipping på alle skyggene. I tillegg setter hun ned prisene på pakken uten at man spør. Så om det er henne du lurer på, så ville jeg ha hoppet i det. (hun har over feedbacks salg og 100% nemlig) Endret 15. februar 2010 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå