Quirky Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser ut som vi kjøper de samme bøkene Har Who What Wear hvertfall, og Nina Garcias bøker. Kan ikke akkurat si at bøkene gir meg så veldig mye, men de er jo fine å bla i og titte i nå og da LoveBalm har jeg ikke hørt om, spennende å høre hvordan den er Vi har begge utmerket smak. Jeg gleder meg til å se hva Nina Garcia kan lære meg- de bøkene jeg har kjøpt til nå har gitt meg noe, Kate Moss:Style f.eks, er vanvittig inspirerende, hun er det ultimate stilikon for meg- stilen min er definitivt inspirert av Kate Moss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 1. februar 2010 Har bestilt morgenkåpe, lange cardigans i grått og sort, og treningsbukser, også i grått og sort, fra La Redoute. Elsker nedbrettet midje på trenings/kosebukser, er så flatterende. Disse blir nok brukt som kosebukser, foretrekker klær av litt høyere kvalitet når jeg trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. februar 2010 #143 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg liker boken med 100 plagg man må eie i følge Nina Garcia, gir meg en uuuutmerket grunn til å handle mer. Beste unnskyldningen "Nina Garcia sier jeg må ha en slik i garderoben!" Den første boken hennes var ikke så spennende, men har hørt den siste skal være ganske god Tror kanskje jeg må ha den Kate Moss-boka altså Endret 2. februar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. februar 2010 #144 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tok altså en råsjanse da jeg bestilte Love Balm (i en annen bestilling). Jeg har tenkt å bruke den på leppene, og kanskje på tørre flekker. Men jeg burde ikke eksperimentere sånn med produkter, for det blir dyrt når jeg bommer, og ikke minst blir jeg sur over ubrukelige produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 3. februar 2010 Siden nøkkelringen jeg kjøpte på Ebay ikke engang er sendt, og shipping vil ta 6-8 uker, måtte jeg som nevnt tidligere ha et alternativ- noe fra en norsk nettbutikk. Jeg ville ha noe av god kvalitet, og helst i form av et dyr- og jeg fant denne. Purrr-fekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg tok altså en råsjanse da jeg bestilte Love Balm (i en annen bestilling). Jeg har tenkt å bruke den på leppene, og kanskje på tørre flekker. Men jeg burde ikke eksperimentere sånn med produkter, for det blir dyrt når jeg bommer, og ikke minst blir jeg sur over ubrukelige produkter. Faen, trodde at du visste at den var god. Vel, om vi ikke er fornøyde, har vi ikke tapt mer enn 80-90 kr, det kan jeg leve med. Finner nok NOE å bruke den til. Jeg liker boken med 100 plagg man må eie i følge Nina Garcia, gir meg en uuuutmerket grunn til å handle mer. Beste unnskyldningen "Nina Garcia sier jeg må ha en slik i garderoben!" laught.gif Den første boken hennes var ikke så spennende, men har hørt den siste skal være ganske god Nikke.gif Tror kanskje jeg må ha den Kate Moss-boka altså icon_wink.gif Er spent på den boka, liker veldig godt at Garcia mener at vi trenger 100 plagg, ikke 10, som alle andre. Ærlig talt- 10 plagg er ikke nok til en basisgarderobe engang, ikke i nærheten Endret 3. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. februar 2010 #147 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har en Nøllefant, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg har en Nøllefant, jeg. Åhhhhh, Georg Jensen! Den var innmari kul, går det an å bestille til Norge fra den siden? Perfekt gave til kjæresten, som også mangler nøkkelring. Edit: Så at de bare shipper til Danmark. Faen. Finnes det Norway Designs-butikk i Trondheim, tro? De fører jo en del fra Georg Jensen. Endret 3. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. februar 2010 #149 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har kjøpt min lokalt (Glassgalleriet); kanskje de har butikk i TRH, også? Det finnes forresten også en Øllefant i samme serie, men den er visstnok vond å bruke. Men stilig å se på. Jeg Georg Jensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 3. februar 2010 Nå har jeg handlet kontorrekvisita på Binders.no, ringpermer og mapper i forskjellige størrelser, men samme farge, frost- halvgjennomsiktig frostet plast, alt jeg har av permer og mapper er i frost, det ser pent ut i tillegg til å være praktisk. I tillegg bestilte jeg en pakke markeringstusjer i fine farger fra Pilot, mitt foretrukne merke for markeringstusjer. Glemte å bestille etikett-ttape til etikkett-maskinen min, uunnværlig for å merke alle mappene og permene mine. Ser ikke ut som man kan endre på ordren- får finne på Chlas Olson i stedet, selv om jeg hater å gå i Chlas Olson-butikker, de er så uoversiktlige, det er ofte for trangt om plassen...ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2010 #151 Del Skrevet 4. februar 2010 Siden nøkkelringen jeg kjøpte på Ebay ikke engang er sendt, og shipping vil ta 6-8 uker, måtte jeg som nevnt tidligere ha et alternativ- noe fra en norsk nettbutikk. Jeg ville ha noe av god kvalitet, og helst i form av et dyr- og jeg fant denne. Purrr-fekt! Så nusselig. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 4. februar 2010 #152 Del Skrevet 4. februar 2010 ^ Lurer på det samme, den var utrolig søt! Jeg er kattegal til tusen og elsker alt med katter og dyreprint på . (Jeg har til og med en liten kattestøvsuger på kjøkkenet laget for å støvsuge smuler fra kjøkkenbenken ) Digget også øllefanten din Honesty, den hadde nok passet bra til min ølglade samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 4. februar 2010 På Zendi.no! Glad dere likte den! De har en sittende katt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Var så spent da jeg hentet posten i dag, etter at posten min har vært oppbevart i ti dager (idiotisk at man ikke kan avbestille sånne tjenester hvis man ikke trenger dem likevel). Ble litt skuffet over at det ikke var flere pakkelapper, inntill jeg så at det på den ene pakkelappen var skriblet "SEKK!"- det skjedde meg før jul også, fikk så mange pakker at de samlet dem opp i en diger postsekk. Nå må bare sambo dra på jobb, slik at jeg kan hente alt fra boden i kjelleren, der jeg har gjemt fangsten. Uhhm...hvis man må gjemme posten i kjelleren for at ikke ens nærmeste skal oppdage det, er det en indikasjon på at man har et...problem? Endret 10. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 10. februar 2010 #155 Del Skrevet 10. februar 2010 Tja.... Det første skritt på veien til å avlære "uønsket" atferd er å innse at man har et problem. Eller noe sånt. Jeg har gitt meg selv kosmetikkshoppestopp, for det er det jeg synes er morsomst å kjøpe. Dvs. fram til juni har jeg bare lov til å kjøpe ting hvor jeg går tom og ikke har backup. Vi får se hvor lenge det holder, det føles i hvertfall godt, omtrent som å rydde opp i sjelen. Dessuten er det veldig bra for lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 10. februar 2010 Tja.... Det første skritt på veien til å avlære "uønsket" atferd er å innse at man har et problem. Eller noe sånt. Jeg har gitt meg selv kosmetikkshoppestopp, for det er det jeg synes er morsomst å kjøpe. Dvs. fram til juni har jeg bare lov til å kjøpe ting hvor jeg går tom og ikke har backup. Vi får se hvor lenge det holder, det føles i hvertfall godt, omtrent som å rydde opp i sjelen. Dessuten er det veldig bra for lommeboka. Jeg er fullt klar over at jeg har et problem, men jeg har ikke noe lyst til å gjøre noe med det...enda. Som Elizabeth Wurtzel sa "I'm an addict and I love it, try to stop me". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 10. februar 2010 Har glemt å oppdatere dere på Personna-høvelen og bladene jeg bestilte fra Iherb. Jeg er fornøyd, høvelen er god, bladene også- det eneste negative er at bladet lett faller av høvelen hvis man ikke er lett på hånden. Men til den prisen, er de definitivt en super investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 10. februar 2010 Siden sambo synes å sove tungt, snek jeg meg ned i boden for en snik-preview- og når jeg først hadde begynt å pakke ut, var det innmari vanskelig å slutte. Begge nøkkelringene hadde kommet- den jeg bestilte på Ebay har jeg ikke fått beskjed om var sendt enda, og shipping skulle ta 6-8 uker! Kjæresten får bruke den ene katten, hvis den er "mandig" nok for ham, mens jeg bruker den sovende katten jeg bestilte fra Zendi-den var vanvittig fin, mye finere enn på bildet! Fikk også Mac leppestiftprimer og en leppestift i fargen Myth (som skal være den ultimate nude-leppestiften, spent på å prøve), Tigi Matte Head stylingpaste, Redken Cleansing Cream rensesjampo, og en flaske MD Formualtions Facial Cleanser- heldigvis gikk den igjennom tollen problemfritt, siden Feeluniqe trekker fra tre pund (dette på grunn av at shipping er "innbakt" i prisene deres) når de oppgir varens verdi utenpå pakken. Den grå skinnkjolen fra Gestuz er FANTASTISK, defintivt et av yndlingsplaggene mine allerede. Den grå jersey-kjolen med ermer i sort mesh var også rå, gode kjøp. Og jeg har enda pakker ventende nede i kjelleren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. februar 2010 #159 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette høres jo nesten litt ut som julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Er nysgjerrig på merket Barry M, leppestiftene har iallefall fått veldig gode omtaler på MUA. Disse frister: Barry M leppestift i Shocking Pink. i Baby Pink i Cerise i Royal Raspberry og i Vibrant Pink Leppestiftene fra Barry M skal visstnok sitte veldig godt, uten å virke uttørrende, hvilket er mine to hovedkrav når jeg velger leppestift. Prisen er human, og fargene herlige- hva mer kan man be om? Øyenskyggene Dazzle Dust er også herlige. Endret 10. februar 2010 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå