Gjest Icere Skrevet 24. januar 2010 #141 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei jeg har sendt pm til SportyShorty og bedt om assistanse. Synes det er utrolig frekt av den moderatoren som bare flytter den uten å spørre. Det er ikke for åpne diskusjoner, meningen var at vi jentene som kjenner hverandre, kan utveksle erfaringer. Dustekg. Men da er du med på trening sent da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. januar 2010 #142 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei jeg har sendt pm til SportyShorty og bedt om assistanse. Synes det er utrolig frekt av den moderatoren som bare flytter den uten å spørre. Det er ikke for åpne diskusjoner, meningen var at vi jentene som kjenner hverandre, kan utveksle erfaringer. Dustekg. Men da er du med på trening sent da? Ja, det tror jeg. Kl 21 er nok passe for meg. Burde nok ikke ta det mye senere enn det, for jeg kan ikke være for trøtt heller. Reminds me: toooo bed Og dagboken MÅ flyttes asap. Jeg sendte også en melding med en gang jeg så det. Synd man ikke kan låse den selv, da kunne du bare ha gjort det inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #143 Del Skrevet 25. januar 2010 Vel, vi får ikke flyttet dagboken tilbake, fordi kg innførte for en stund siden en regel om at hver bruker kun kan ha 1 dagbok i hvert forum. Hyggelig... vi får bare håpe at tråden vår ikke blir ødelagt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. januar 2010 #144 Del Skrevet 25. januar 2010 Meh! Kjedelig når boka ble så offentlig i kosthold og treningstråden.. Er det lov om en av oss lager en ekstra bruker som bare lager den dagboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #145 Del Skrevet 25. januar 2010 MyLog ukesrapport uke 3 Antall treninger: 4 Totalt løftet: 19 tonn Hittil i år Antall treninger: 13 Totalt løftet: 47 tonn Har funnet ut at det ikke er vits å logge tid trent, for jeg er ikke noe flink å skrive inn dette nøyaktig uansett. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #146 Del Skrevet 25. januar 2010 Gjett hvem som skal på AC/DC-konsert i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #147 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. januar 2010 #148 Del Skrevet 25. januar 2010 Icere's trening Dato: mandag 25.01.2010 Aktiviteter 1) AT 100 grader Varighet: 5 min Distanse: 600.00 Meter 2) Vekttrening Varighet: 1 t 30 min Totalt løftet: 5526.0 kg Markløft 20.0kg x 12.0 20.0kg x 12.0 40.0kg x 12.0 50.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 Nedtrekk overhånd bredt grep 23.0kg x 12.0 32.0kg x 12.0 32.0kg x 12.0 Roing sittende m/smalt grep 27.5kg x 12.0 32.0kg x 12.0 32.0kg x 12.0 Facepulls 23.0kg x 12.0 27.0kg x 12.0 27.0kg x 12.0 Kjørte sittende roing og facepulls i supersett i dag. Superslitsom økt, så det er tydelig at jeg ikke er helt god i musklaturen fra sist. Var ellers veldig morsomt å være med lucy i dag! You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. januar 2010 #149 Del Skrevet 25. januar 2010 Tuuuusen takk for hjelp i dag Syns du hadde en ganske god økt jeg, selv om du sikkert var litt sliten fra forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. januar 2010 #150 Del Skrevet 26. januar 2010 Når du har sååå mange sett, med sååå mange reps i mark, så lurer jeg på hva maksen din er, altså... Lurer ikke du også på det? *hinthint* Neida... du skulle være snill med ryggen, vet det... Men jeg LURER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 26. januar 2010 #151 Del Skrevet 26. januar 2010 Tuuuusen takk for hjelp i dag Syns du hadde en ganske god økt jeg, selv om du sikkert var litt sliten fra forrige uke. Når du har sååå mange sett, med sååå mange reps i mark, så lurer jeg på hva maksen din er, altså... Lurer ikke du også på det? *hinthint* Neida... du skulle være snill med ryggen, vet det... Men jeg LURER!! Jooooooooo, jeg er egentlig dødsnysgjerrig selv! Men jeg har vært veldig flink, og har latt være å falle for fristelsen. Nå kjenner jeg imidlertid at jeg bare blir sterkere i korsryggen, og er bedre enn noensinne, så kaaaaanskje om et halvt år? Men det er lov å spekulere! Ifølge One Rep Max, basert på 60 kg x 6, skal jeg klare 1RM på 70 kg. Hva tror dere? :gjeiper: Jeg lurer på om jeg hadde klart pittelitt mer enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. januar 2010 #152 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tipper 75 kg. Kanskje litt mer også Haha, forresten, disse RM-kalkene er litt rare. Jeg plottet for morroskyld inn 21 reps på 30kg som vi testet den dagen på senteret. Da mente kalken at jeg hadde en 1RM på 67 kg i benken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 26. januar 2010 #153 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tipper 75 kg. Kanskje litt mer også Haha, forresten, disse RM-kalkene er litt rare. Jeg plottet for morroskyld inn 21 reps på 30kg som vi testet den dagen på senteret. Da mente kalken at jeg hadde en 1RM på 67 kg i benken Kaaaanskje til og med 80. Hvilken kalkulator brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. januar 2010 #154 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.health-calc.com/strength-training/1-rm Jeg syns den beregner ganske riktig i forhold til hvilken 1RM jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 26. januar 2010 #155 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) http://www.health-calc.com/strength-training/1-rm Jeg syns den beregner ganske riktig i forhold til hvilken 1RM jeg har. Sånn bortsett fra det du nevner over? Neida, ingen dum kalkulator dette. Endret 26. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. januar 2010 #156 Del Skrevet 26. januar 2010 Sånn bortsett fra det du nevner over? Neida, ingen dum kalkulator dette. Ja, altså jeg syns den gir ganske logiske svar når jeg beregner fra reps som er i nærheten av 1RM, men når det kommer til så høyt repsantall er den nok litt ute å kjøre. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. januar 2010 #157 Del Skrevet 26. januar 2010 Repsantall >10 gir veldig unøyaktige utslag på maxrepskalkulator. Er jo veldig forskjellige mekanismer som spiller inn her også, er jo ikke forutsatt at kroppen klarer å mobilisere krefter i et maksløft selv om man er mean på utholdende styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 26. januar 2010 #158 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, kan tenke meg at det er årsaken til at de fleste kalkulatorer har en maksgrense på 10. Og klart, det beste er å faktisk prøve på 1RM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 26. januar 2010 #159 Del Skrevet 26. januar 2010 Den kalkulatoren ga litt rare resultater når repsantallet ble høyt, ja. Plottet inn 20 reps med 35 kilo, og fikk 1RM på 74 kilo! I wish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. januar 2010 #160 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er nok som Bolledeig sier at når man kommer opp i så høyt repsantall er det andre ting som spiller inn på hvor mye man klarer. Det blir jo mye mer aerobt arbeid, så måten kroppen jobber på er ikke like sammenlignbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå