Gå til innhold

Exerceo Volume IV


Gjest Icere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger også her ut

til en veldig god instruksjonsvideo for frontbøy. 8 minutter ut kan man se en type stropper som jeg muligens blir å skaffe meg hvis jeg skal fortsette med frontbøy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Det sies at frontbøy er øvelsen for de høye.

Jasså? Dette var interessant. Hva regnes forresten som høy? Kanskje jeg må vurdere frontbøy i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN!

Selvfølgelig måtte jeg hjelpe til med å få inn det nye kjøleskapet vårt, så jeg plutselig fikk en strekk i korsryggen, ble kvalm og svimmel, og nå sitter jeg her og lurer på hvor ille det er. FAEN FAEN FAEN! Hvis jeg blir dårlig nå så klikker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Dette var interessant. Hva regnes forresten som høy? Kanskje jeg må vurdere frontbøy i fremtiden.

Fra artikkelen jeg linket til ovenfor:

Dette trenger ikke alltid å være korrekt, men som regel har høyere personer flere problemer med korrekt teknikk i knebøy på grunn av forhold mellom ryggrad og lårbein (lengden på leggbeinet er faktisk mer konstant).

Jeg vet ikke hva som regnes som høy... :klø: Men det er vel bedre å kjenne etter hva som funker og ikke funker. Har du litt trøbbel med knebøy, er det jo like greit å prøve frontbøy :)

FAEN!

Selvfølgelig måtte jeg hjelpe til med å få inn det nye kjøleskapet vårt, så jeg plutselig fikk en strekk i korsryggen, ble kvalm og svimmel, og nå sitter jeg her og lurer på hvor ille det er. FAEN FAEN FAEN! Hvis jeg blir dårlig nå så klikker jeg!

Shit!!! Håper virkelig ikke dette er noe som varer lenge, du fortjener virkelig å slippe mer smerter nå!! Huff!! :(

Stor :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN!

Selvfølgelig måtte jeg hjelpe til med å få inn det nye kjøleskapet vårt, så jeg plutselig fikk en strekk i korsryggen, ble kvalm og svimmel, og nå sitter jeg her og lurer på hvor ille det er. FAEN FAEN FAEN! Hvis jeg blir dårlig nå så klikker jeg!

Nei!! :( Krysser fingre for at det går over veldig veldig kjapt! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FAEN!

Selvfølgelig måtte jeg hjelpe til med å få inn det nye kjøleskapet vårt, så jeg plutselig fikk en strekk i korsryggen, ble kvalm og svimmel, og nå sitter jeg her og lurer på hvor ille det er. FAEN FAEN FAEN! Hvis jeg blir dårlig nå så klikker jeg!

Huffda. Håper det bare er en mild strekk som går over fortfor!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!

Er spent. Ryggen verker fortsatt, men jeg lurer på om dette faktisk går bra. Av erfaring så var jeg sikker på at jeg nå kom til å ligge strak ut i tre dager, men det ser kaaanskje ut til å ordne seg relativt kjapt. Og hvis det gjør det, så er jeg ETT HUNDRE PROSENT sikker på at jeg kan takke markløft for det. Ryggen min er bedre enn noensinne, og dette er kanskje beviset? Vi får se i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter, dere er så gode å ha altså! :hug:

Og velkommen hit Hulda, hyggelig å se deg her igjen!

OK... jeg lover at jeg skal ta det med ro fremover. Men i dag MÅTTE jeg bare teste på benken igjen. :nigo: Ingen flere maksløft fremover!

Icere's trening

Dato: tirsdag 19.01.2010 18:30

Aktiviteter

1) AT 50 grader

Varighet: 20 min

Distanse: 2300.00 Meter

2) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 2503.2 kg

Sett: 16

Reps: 127

Rotator cuff 1

3.0kg x 10.0

4.0kg x 10.0

5.0kg x 10.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

35.0kg x 1.0

42.5kg x 1.0 Pers!!

35.0kg x 8.0

35.0kg x 8.0

Skråbenk

10.0kg x 10.0

10.0kg x 10.0

12.5kg x 8.0

13.6kg x 6.0

Scullcrusher

12.5kg x 5.0

Benkpress m/smalt grep

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Endret av Icere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...