Gjest Icere Skrevet 6. januar 2010 #21 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Ja, nå må jeg bare få noen til å klare å fange opp herligheten på film. Eller foto. Eller begge deler - gjerne innrammet. lucy? Endret 6. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. januar 2010 #22 Del Skrevet 7. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 7. januar 2010 #23 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, nå må jeg bare få noen til å klare å fange opp herligheten på film. Eller foto. Eller begge deler - gjerne innrammet. lucy? Butt åff kårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. januar 2010 #24 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, nå må jeg bare få noen til å klare å fange opp herligheten på film. Eller foto. Eller begge deler - gjerne innrammet. lucy? Husk nisselua! Og vips: årets julekortmotiv i boks også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. januar 2010 #25 Del Skrevet 8. januar 2010 Icere's trening Dato: torsdag 07.01.2010 20:00 Aktiviteter 1) Oppvarming Ellipse 12 min. 2) Vekttrening Varighet: 1 t 30 min Totalt løftet: 4504.8 kg Sett: 18 Reps: 216 Beinpress, horisontal 52.0kg x 12.0 59.0kg x 12.0 66.0kg x 12.0 73.0kg x 10.0 Rotator cuff 1 4.0kg x 10.0 5.0kg x 10.0 5.0kg x 10.0 Gående utfall m/stang 13.1kg x 26.0 18.3kg x 14.0 18.3kg x 20.0 Pers! Nakkeøvelse, kabel 6.8kg x 10.0 6.8kg x 10.0 6.8kg x 10.0 6.8kg x 10.0 6.8kg x 10.0 6.8kg x 10.0 Øvelse for bakside nakke 5.0kg x 10.0 5.0kg x 10.0 Våknet på morgenen og gikk i dusjen, og hadde en skikkelig revelation. Følte meg plutselig mer våken og opplagt enn på flere måneder, og det var en helt fantastisk følelse. Visste med en gang at jeg kom til å være lenge på jobben, og ha en bra økt på trening. Så det ble ti timer på jobb, og en fin beinøkt. Gikk opp til 73 kg i horisontal beinpress, selv om det er lenge siden jeg har gjort øvelsen (og trent bein, for den saks skyld). Også perset jeg på gående utfall også. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. januar 2010 #26 Del Skrevet 8. januar 2010 Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. januar 2010 #27 Del Skrevet 8. januar 2010 For en deilig følelse!! Bra økt på deg! Er så imponert over at du drar deg bort til treningen etter de lange jobbdagene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. januar 2010 #28 Del Skrevet 8. januar 2010 Så deilig! Oh yeah! For en deilig følelse!! Bra økt på deg! Er så imponert over at du drar deg bort til treningen etter de lange jobbdagene dine! Takk takk, men på dager som jeg har så mye energi som i går, da er det veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. januar 2010 #29 Del Skrevet 8. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. januar 2010 #30 Del Skrevet 8. januar 2010 Icere's trening Dato: fredag 08.01.2010 19:00 Aktiviteter 1) Elipsemaskin Varighet: 7 min 2) Vekttrening Varighet: 1 t Totalt løftet: 2124.2 kg Sett: 11 Reps: 103 Rotator cuff 1 4.0kg x 12.0 5.0kg x 12.0 5.0kg x 12.0 Benkpress 20.0kg x 12.0 30.0kg x 12.0 35.0kg x 8.0 35.0kg x 8.0 Skråbenk 10.0kg x 12.0 Pers! 12.5kg x 9.0 Pers! (her trodde jeg at jeg hadde tatt 10, som var meningen, men videoen viste bare 9 ) 13.6kg x 6.0 Pers! :gjeiper: Pushups 5 reps! Kjæresten filmet denne seansen, og jeg er så sliten at når jeg forsøker å ta rep nr 6 faller jeg bare sammen som en potetsekk og roper FAAAAAEN! OK. I dag hadde jeg en litt spesiell opplevelse... i skrå hantelpress/skråbenk har jeg nemlig en tidligere maks på.. wait for it... wait for it... 7 KILO!! Jeg har riktignok slitt veldig mye med teknikk her pga en rar svikt i skulderen, men en økning på nesten 50%?? Det er jo helt sinnsykt. Er veldig, veldig fornøyd hvertfall! Var egentlig misfornøyd med dagens benkøkt, benkpress har også vært en vanskelig øvelse for meg. Når jeg ligger på 15 kgs i benkpress med hantler, føler jeg at jeg bør ta mer i benk. Synspunkter? Jeg kommer også til å poste videoer av benk og skråbenk på bloggen min, så hvis noen vil ha pm med link får de hyle ut. Vil veldig gjerne ha innspill på teknikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. januar 2010 #31 Del Skrevet 8. januar 2010 Morro med pers! Jeg vil gjerne ha PM, men jeg vet ikke hvor mye råd jeg kan gi ang. teknikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. januar 2010 #32 Del Skrevet 8. januar 2010 Morro med pers! Jeg vil gjerne ha PM, men jeg vet ikke hvor mye råd jeg kan gi ang. teknikk! On the way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. januar 2010 #33 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Synspunkt: som jeg sa, på trening, når du ikke har kjørt benk på aldri så lenge handler det ikke bare om styrke, men om en kropp som er vant til å løfte på den måten. Jeg syns du skal være veldig fornøyd med 8 reps på 35. Husk at det ikke bare er brystmusklaturen som jobber, hele systemet skal være enig i at stanga skal opp. Litt fokus i benken nå, og du kommer til å merke fremgang. Man blir god i det man øver seg på Utrolig koselig å se dere i dag! God skitur, husk vaaaaarme klær! Edit: Leif på besøk Endret 9. januar 2010 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 9. januar 2010 #34 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Tusen takk søta. Jeg sendte videoene til broren til kjæresten min, som bl.a. er PT, og han sa det kun var småplukk med teknikken; jeg må passe på å være 90 grader i skulderleddet, så ikke albuene mine kommer for lagt ned (dvs albuene mer rett mot stativet, istedenfor mot "kameraet"). Endret 9. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 9. januar 2010 #35 Del Skrevet 9. januar 2010 Bra økt! Jeg var inne og kikket på vidoene dine, og synes det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 9. januar 2010 #36 Del Skrevet 9. januar 2010 Bra økt! Jeg var inne og kikket på vidoene dine, og synes det ser bra ut Takk takk. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. januar 2010 #37 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Tusen takk søta. Jeg sendte videoene til broren til kjæresten min, som bl.a. er PT, og han sa det kun var småplukk med teknikken; jeg må passe på å være 90 grader i skulderleddet, så ikke albuene mine kommer for lagt ned (dvs albuene mer rett mot stativet, istedenfor mot "kameraet"). Albuene skal ikke være i 90 grader, men føres så nærme kroppen som mulig, helst rundt 45 jeg syns du hadde fin vinkel på dem i går. Supertips om benking satt på papiret av Eirik Sandvik http://sandvikstraining.com/mysteriet-benk...ke-muskelmasse/ Ellers er det sikkert en god ide å snakke med PT-bror edit: ah, du har snakket allerede. Isåfall uenig med albueobservasjonen, alle steder jeg har lest er det mest skånsomt å føre albuene inntil kroppen. Børge Fagerli har også en artiklel på det tror jeg :klø: Endret 9. januar 2010 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 9. januar 2010 #38 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hm, ble usikker på min egen forklaring her. :klø: Må sjekke litt. Endret 9. januar 2010 av Icere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. januar 2010 #39 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tror du misforstår, han sa ikke 90 grader i albueleddet, men i skulderleddet. Det er riktig ift artikler jeg har lest på benketeknikk tidligere, for man skal ikke for langt ned med albuene. Ok, jeg tenker jo at det er vinkelen i skulderleddet som bestemmer hvordan albuen er i forhold til kroppen jeg forstod nok ikke helt det med mot kamera og stativet.. Så han mener at du senker stangen for lavt, at du skal stoppe før du treffer brystkassa? For det kan jeg til dels være enig i! Jeg har fått beskjed om å senke helt til kassa (et insentiv for å spenne den enda mer opp) men forsøker som du sier å ikke få albuene under kroppen, tenke at man ligger på gulvet og presser, da blir det et naturlig stopp der armene går i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 9. januar 2010 #40 Del Skrevet 9. januar 2010 Som jeg skriver over så er jeg ikke sikker på om jeg egentlig forstår hva han mener selv. Skal høre med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå