Gå til innhold

**When Two Becomes One**


AngelFare

Anbefalte innlegg

eneste motivasjonen min nå, er kjolen såklart. Jeg vil se slankere ut i den, pluss enkelte stillinger med gubben og jeg, der jeg tar overhånd, så funker ikke beina som de skal. Får veldig fort vondt.

Også har jeg alltid drømt om den flate magen også, så der var det plutselig tre motivasjoner...:P

Det er motivasjoner nok det :)

Jeg har kjolen som motivasjon, så fra og med i morgen (eller egentlig er det i dag nå faktisk!) er det den eneste motivasjonen jeg trenger håper jeg :) Vi får STÅ PÅ :D :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er motivasjoner nok det :)

Jeg har kjolen som motivasjon, så fra og med i morgen (eller egentlig er det i dag nå faktisk!) er det den eneste motivasjonen jeg trenger håper jeg :) Vi får STÅ PÅ :D :duskedame:

Helt klart.

Nå er det dags for en liten times treningsøkt på wii fit, før jeg slapper av resten av kvelden til mamma og stefaren min lander med flyet kl 23 på torp.

Skal bli godt å få dem tilbake så jeg kan dra HJEM!!! :D

Kom hjem fra jobb idag. Ene bikja her er RAM!!

Hun har hoppet opp i sofaen, hentet en tykk Oriflame katalog, som ble til 3000 sider på en stue på 30 kvm... stua var FULL av småbiter fra katalogen.

Når det ble kjedelig tydeligvis, så har hun hentet to puter fra sofaen (heldigvis ikke gjort noe farlig med dem)

Så har hun vært på bordet å hentet en penn som hun har spist opp.

Når den var tom, så har hun hentet en pose med 5 rosa duppeditter til den rosa grise-dockingstasjonen min...

Sa klart ifra til mamma, at det er siste gang jeg passer den hunden når jeg skal på jobb, med mindre hun skaffer bur til henne.

jeg er litt imot hundebur, men om det er det som skal til for å komme "hjem" til et plettfritt hus, så må dem rett og slett bare gjøre det sånn.

jeg tar ikke på meg noe ansvar for at ting blir ødelagt her.

Det var dagens utblåsning. hehe...

Da kan jeg gå å trene litt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet enda en ispirasjon fra min ispirator:)

Nemlig kona til sjefen min:)

Inspirasjon til borddekking. Dette blir da med den blomsten som skal gå igjen, og da har jeg tenkt Calla. Bilde; nederst av innlegget:)

Ellers er det ikke gjort så mye i det siste egentlig.

Har kanskje funnet "venue" nå da:)

http://villamalla.no/index.php/villa-malla-billedgalleri

Eneste det står på nå, er prisen.

Svigermor kjenner hun som driver dette, og sier hun er enkel å forhandle med, så jeg håper på en god og rimelig pris:)

post-21657-1264604300_thumb.jpg

post-21657-1264604304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å følge deg og din planlegging :)

Ser du har som mål og gå ned noen kilo før sommeren, passer meg veldig bra, for da kan jeg hoppe på motivajsonsbølgen ;)

Ser dere vurderer VillaMalla, har du sjekket dato med de? De blir raskt fullbooket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke skjekket dato før til påsken.

Svigermor kjenner henne litt, og sier hun er enkel å forhandle med, men at de har stengt frem til påsken.

Skal kontakte henne så fort de har åpnet igjen:D

Svigermor sier hun og svigerfar stiller gjerne til å hjelpe oss med lokalet, så da er kanskje drømmen der oppfylt!! :D

Ikke helt det jeg hadde i tankene, for vi ville så gjerne gifte oss i en hage og ha lokalet på samme sted, men de som er rundt omkring i drammen, utenfor støy fra veiene, er ikke noe fine innvendig.

Derfor så jeg Villa Malla og bestemte meg med en gang. Så er egentlig bare prisen det står på igrunn:)

Snart blir det vel også litt shopping i oslo etter stoff til kjolen. det gleder jeg meg masse til:)

Har enda ikke fått skjekket ut om kjolen min er i sarp..

Så det må jeg få fikset snart. Håper de har den der, så jeg kan prøve den litt før vi kjøper stoff:)

Vel, har jo igrunn allerede bestemt meg for den da, så skulle jo ikke være noe problem:P annet enn at jeg aldri har prøvd den kjolen. bare sett den på model :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett bildene på VillaMalla.no, men har sett noen bilder derfra før, og det er veldig fint der :) Får krysse fingrene og håpe dere får det lokalet!

Hvordan er det å komme hjem fra jobb uten en vilter hund i huset ? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sett bildene på VillaMalla.no, men har sett noen bilder derfra før, og det er veldig fint der :) Får krysse fingrene og håpe dere får det lokalet!

Hvordan er det å komme hjem fra jobb uten en vilter hund i huset ? :tunge1:

Jeg og forloveren min var å skulle se på bildene der igår, og det har skjedd noe rart med den siden...

Det PLEIER å være bilder der, men ikke igår i allefall. har ikke skjekket idag men...

Det er RÅLEKKERT der... knallfint sted for se som ønsker utebryllup. gjerne strandbryllup.. :) Eller fyrtårn-bryllup:)

Idag har jeg shoppa :o

http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2934779

Var innom Norli en kjapp tur før jeg ble hentet i byen, og fant boken jeg var på jakt etter:)

Den hade litt riper i "lakken" så jeg fikk den for 150 istedet for 250 :)

Nå blir det å slappe heeeelt av til jeg skal igang med trening på wii fit =)

Og hjem fra jobb uten et udyr av en hund.. det er skjønt. deilig. Herlig. Fredlig. Underbart. Jeg nyter hvert sekund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AngelFare :goodbye:

Så spennende med lokalet - håper dere får en god pris..! Litt deilig når det er unnagjort - en stor ting å bestemme seg for..!

..tror jeg også må ta meg en treningsøkt med WiiFit...

- men som det frister med sofaen også!! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tror jeg også må ta meg en treningsøkt med WiiFit...

- men som det frister med sofaen også!! :veslejenta:

tenk så deilig du føler deg ETTER en treningsøkt da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Malla ja,der er det fint!

Jeg har aldri vært der, men utifra bildene jeg har sett er jeg redd jeg har for høye forhåpninger om stedet..

I hvilken forbindelse var du der, Tusle? og har du bilder? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt mye bra om Villa Malla.. Tror det var noe om det på TV i fjor eller noe om jeg ikke husker helt feil.. Vet ikke om du har prøvd det, men du kan jo google det.. Kanskje du får vite litt mer da :) Kom i alle fall opp masse treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har googlet. Jeg har siklet. jeg har sett på bilder. og jeg har siklet enda mer.

Og når jeg ser for meg bryllupet nå, ser jeg for meg alt skje på Villa Malla. Seremoni og fest.

Svigermor sa dem skulle hjelpe oss med lokale, så jeg håper ikke det kommer til å koste altfor mye der borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg skrev.

Er flere grunner til dette, blandt annet at jeg har begynt å trene, og er altfor sliten til å egentlig holde på på pcen, selv om jeg ikke helt klarer å la være:P

Også har jeg blitt medlem av ett annet forum kun for bryllup, så får en del tips og ideer derfra. Kjempe koselig forum.

Også er det jo gubben såklart. :) Må jo ha tid til han også oppi alt dette, og ikke bare tenke på meg selv:)

Også litt spilling såklart og mye jobb om dagen, så dere får bare tilgi meg! :)

Håper alle får en fin natt, en fin fredag i morgen, og en super helg:)

Jeg derimot skal i begravelse på tirsdag til farfar, så reiser på mandag til Mysen og hjem igjen på tirsdag...

again; ha en superduper fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg skrev.

Er flere grunner til dette, blandt annet at jeg har begynt å trene, og er altfor sliten til å egentlig holde på på pcen, selv om jeg ikke helt klarer å la være:P

Også har jeg blitt medlem av ett annet forum kun for bryllup, så får en del tips og ideer derfra. Kjempe koselig forum.

Også er det jo gubben såklart. :) Må jo ha tid til han også oppi alt dette, og ikke bare tenke på meg selv:)

Også litt spilling såklart og mye jobb om dagen, så dere får bare tilgi meg! :)

Håper alle får en fin natt, en fin fredag i morgen, og en super helg:)

Jeg derimot skal i begravelse på tirsdag til farfar, så reiser på mandag til Mysen og hjem igjen på tirsdag...

again; ha en superduper fin helg :)

Åssen forum er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllupsvenner heter det.

Kjempe fint forum med masse tips, bilder, linker, dagbøker, lister og masse annet fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå begynner det å bli ganske lenge siden jeg har skrevet noe her ser jeg.

Gubben og jeg har blitt enige om å utsette bryllupet ett år, så nå er ny dato satt til 26 mai 2012, slik at vi kan spare mer penger til det bryllupet vi ønsker oss...

Så da vet dere det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå begynner det å bli ganske lenge siden jeg har skrevet noe her ser jeg.

Gubben og jeg har blitt enige om å utsette bryllupet ett år, så nå er ny dato satt til 26 mai 2012, slik at vi kan spare mer penger til det bryllupet vi ønsker oss...

Så da vet dere det:)

Bra det ikke er noen andre grunner til at bryllupet er utsatt:)

Da får dere enda mere tid til og glede dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...