Gå til innhold

**When Two Becomes One**


AngelFare

Anbefalte innlegg

Det er jo en bryllupsinvitasjon.

Men det står jo ofte: vi gifter oss i xxx kirke kl xx xx

Men tenkte å skrive at vi skal gifte oss, og oppmøte er på xxx hotell i skybar for en apertif (skrives det sånn?)

Eller noe lignende.

Ok. så folk vet at dere skal gifte dere? hehe.

er jo noen som har gjort bryllupet som overraskelse...

Hørt om flere som har plutselig giftet seg på dåpsdagen til ungen sin el. Uten at gjestene visste om det.

Nå har tiden kommet igjen for at jeg tenker en del på hvem som skal være folover.

Det står mellom to stk. Maria som jeg har kjent i 15 år, og Håvard som jeg har kjent i 11. Begge kjenner meg like godt, og jeg kjenner dem like godt.

eneste som er med Maria, er at hun sliter litt med Sosial angst, så jeg vet liksom ikke hvordan det ville blitt på selve bryllupsdagen, men mye kan jo forrandre seg. Enten til det positive eller det langt mer negative (at hun ikke kommer)

Jeg har veldig lyst til å bruke henne, for hun kan hjelpe meg utrolig mye. Vi har samme meninger om ting, og hun er utrolig kreativ på mange måter.

Mens Håvard er sosial, pålitlig, kreativ og har støttet meg og hjulpet meg gjennom tykt og tynt som ingen andre har kunnet.

Jeg sliter som bare det, og jeg er så redd for å velge feil med tanke på Maria...:/

Utrolig slitsomt å ha det sånn igrunn.....

Noen som har en såkalt "liste" over hva jeg bør tenke på mtp forlvoere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. så folk vet at dere skal gifte dere? hehe.

er jo noen som har gjort bryllupet som overraskelse...

Hørt om flere som har plutselig giftet seg på dåpsdagen til ungen sin el. Uten at gjestene visste om det.

Nå har tiden kommet igjen for at jeg tenker en del på hvem som skal være folover.

Det står mellom to stk. Maria som jeg har kjent i 15 år, og Håvard som jeg har kjent i 11. Begge kjenner meg like godt, og jeg kjenner dem like godt.

eneste som er med Maria, er at hun sliter litt med Sosial angst, så jeg vet liksom ikke hvordan det ville blitt på selve bryllupsdagen, men mye kan jo forrandre seg. Enten til det positive eller det langt mer negative (at hun ikke kommer)

Jeg har veldig lyst til å bruke henne, for hun kan hjelpe meg utrolig mye. Vi har samme meninger om ting, og hun er utrolig kreativ på mange måter.

Mens Håvard er sosial, pålitlig, kreativ og har støttet meg og hjulpet meg gjennom tykt og tynt som ingen andre har kunnet.

Jeg sliter som bare det, og jeg er så redd for å velge feil med tanke på Maria...:/

Utrolig slitsomt å ha det sånn igrunn.....

Noen som har en såkalt "liste" over hva jeg bør tenke på mtp forlvoere?

Er det en mulighet å snakke med Maria om dette..?

Kanskje hun ikke har lyst til å være pga angsten sin..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en mulighet å snakke med Maria om dette..?

Kanskje hun ikke har lyst til å være pga angsten sin..?

vi har igrunn snakket litt om det, og jeg sa til henne at; hadde det ikke vært for angsten hennes, så hadde jeg såklart valgt henne som forlover, pga dette med tale, og det var hun helt enig i...

Og da jeg sa at vi skulle gifte oss, så skrek hun på tlf "yeyy, da kan jeg være brudepike".

Så jeg blir litt usikker egentlig. Det er viktig for meg å ha henne som forlover, men likevel viktig for meg å ha Håvard...

Guri, det er vanskelig å være forlovet og skal gifte seg.. herreguuud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltids ett alternativ såklart.

For min del kunne jeg godt hatt to. Ikke bare fordi jeg er så usikker, men også fordi jeg VIL at begge skal være forlovere.

Tanken går mer og mer over på det, og jeg vet at gubben også sliter mellom to stk også....

Så det kan jo hende at det blir sånn. men vi får se..

Får snakke med gubben om det til helgen når han kommer.

Nå er jeg som sagt hos a'mor å passer voffer. to stk ville udyr :P

Gubben kommer til fredag, også blir vi her til mandag=)

Skal bli godt å komme seg hjem nå kjenner jeg:P

Endret av AngelFare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått til å synkronisere "programmer" til iPhonen min, og der ligger nå iWedding Deluxe:D

Så nå kan jeg planlegge på iPhone, PCen, KG og bloggen:D

løvliii! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahh, nå har jeg fått trent litt på wii fit=)

Den er egentlig mamma sin, men jeg skal jaggu meg låne den noen mnder, for denne var effektiv=)

Jeg hadde en gammel profil, gikk inn på den, og det viste seg at jeg var undervektig med -56 kg :o haha, så jeg måtte jo såklart lage meg ny og begynne fra scratch.

Der fant jeg jo ut at jeg var overvektig.

jeg visste jo det da jeg gikk på vekten på morgenen igår, da den viste 4 kg MER enn hva jeg trodde :o

Så nå var jeg jo tilbake på at jeg skal ned 15 kg før den store dagen.

Og jeg må gjerne ned 10 kg før sommeren, så jeg kan begynne å ta mål av min stakkarslige kropp og få tilsydd kjolen min.

Gubben har sagt han vil hjelpe meg å trene, og siden han er den eneste som lager maten i huset, så må han skjerpe seg på den biten også.

han er utrolig heldig som har en kropp der han kan spise, spise, spise, og spise litt til, uten å legge på seg ett gram.

Misunner den kroppen hans.

Og det verste er; han er rundt 180, jeg er 156, og vi veier det samme :grine:

Så nå er det fullt kjør fram til Sommeren, så håper jeg at jeg har gått ned LITT om ikke annet:=)

Motivasjon, motivasjon, motivasjon! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som trener! Husk bare å gå ned på en fornuftig måte, sånn at du ikke blir veldig dratt i ansiktet- synes ofte de som går ned veldig mye veldig fort gjerne blir det. Trening og sunn mat er tingen, absolutt ikke sulting og sånt noe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som trener! Husk bare å gå ned på en fornuftig måte, sånn at du ikke blir veldig dratt i ansiktet- synes ofte de som går ned veldig mye veldig fort gjerne blir det. Trening og sunn mat er tingen, absolutt ikke sulting og sånt noe :Nikke:

Det er ikke noe problem=) Jeg har såvidt begynt på Nutrilette shaken, og det er andre gang jeg trener idag=) 40 min igår og 1 time idag:) og i følge wii board, har jeg gått ned 1 kg fra igår kveld til rundt 16 idag. Kan sikkert ha noe med litt spising igår av forskjellige ting, men idag har det vært kun shakes:)

her er de siste bildene som er tatt av meg, så da ser dere at jeg egentlig ikke er så forbanna stor, men magen, armene og lårene er store nok for min del.

Med 156 i høyre og 72 kg, så føler at jeg må ned hvertfall 10 kg. Håper på mellom 10 og 15:)

post-21657-1264177775_thumb.jpg

post-21657-1264177781_thumb.jpg

post-21657-1264177790_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse! :D

Fin den kjolen du har sett på! :) (Den første som var linket opp).

Jeg holder på å bli kvitt noen kilo før bryllupet jeg også, kanskje vi kan motivere hverandre på veien? :)

Blir spennende å lese fortsettelsen på planleggingen din her :)

Ser at du er fra Drammensområdet; så får bare "skryte" litt. Jeg skal kjøpe brudekjolen min på Brudesenteret i Drammen, og der fikk, og får fortsatt, kjempegod hjelp! Utrolig bra service der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse! :D

Fin den kjolen du har sett på! :) (Den første som var linket opp).

Jeg holder på å bli kvitt noen kilo før bryllupet jeg også, kanskje vi kan motivere hverandre på veien? :)

Blir spennende å lese fortsettelsen på planleggingen din her :)

Ser at du er fra Drammensområdet; så får bare "skryte" litt. Jeg skal kjøpe brudekjolen min på Brudesenteret i Drammen, og der fikk, og får fortsatt, kjempegod hjelp! Utrolig bra service der :D

tusen takk =)

Ja, jeg er gjerne med å motivere, når jeg selv får motivasjon:P

Komme med tips og innspill:)

Så bra. Var innom brudesenteret samme dag som jeg prøvde kjole på anna bee, men alle var opptatte og de kjolene jeg så, så så like ut.. (her var det mange såer:P)

Men ja. den kjolen jeg har valgt ut er knallfin, og den blir jo tilpasset meg med litt små detaljforrandringer som jeg ikke helt vet hva er enda:P

I morgen kommer Maria:D

Da skal vi se litt på brudepikekjoler og blomster og sånn, også skal jeg spørre henne om hun vil være forloveren min :o

Nesten så jeg gruer meg litt egenltig.. hehe.. kjenner hjerte banker som bare det når jeg prøver å tenke ut hva jeg skal si til henne..

For jeg vet at hun ikke ville være det, nettopp pga dette med talegreier.... så jeg håper virkelig hun svarer ja :D

Blir nesten som å fri dette her... hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk =)

Ja, jeg er gjerne med å motivere, når jeg selv får motivasjon:P

Komme med tips og innspill:)

Så bra. Var innom brudesenteret samme dag som jeg prøvde kjole på anna bee, men alle var opptatte og de kjolene jeg så, så så like ut.. (her var det mange såer:P)

Men ja. den kjolen jeg har valgt ut er knallfin, og den blir jo tilpasset meg med litt små detaljforrandringer som jeg ikke helt vet hva er enda:P

I morgen kommer Maria:D

Da skal vi se litt på brudepikekjoler og blomster og sånn, også skal jeg spørre henne om hun vil være forloveren min :o

Nesten så jeg gruer meg litt egenltig.. hehe.. kjenner hjerte banker som bare det når jeg prøver å tenke ut hva jeg skal si til henne..

For jeg vet at hun ikke ville være det, nettopp pga dette med talegreier.... så jeg håper virkelig hun svarer ja :D

Blir nesten som å fri dette her... hahaha

Lykke til med frieriet!

Det er ikke noe problem=) Jeg har såvidt begynt på Nutrilette shaken, og det er andre gang jeg trener idag=) 40 min igår og 1 time idag:) og i følge wii board, har jeg gått ned 1 kg fra igår kveld til rundt 16 idag. Kan sikkert ha noe med litt spising igår av forskjellige ting, men idag har det vært kun shakes:)

Jeg bruker også Wii-board - synes det er ganske så genialt.. I går hadde jeg meg en joggetur foran tv'en...hehe...

Jeg prøver å veie meg samme tid på dagen...sånn ca...om morgenen - etter at jeg har vært på do :fnise: da veier jeg minst - og det er jo mest oppløftende!! :ler:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe wii fit + snart tenkte jeg.

Så skal jeg kanskje begynne med Zumba sammen med ei jeg kjenner. Da MÅ det jo blir bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med frieriet!

Jeg bruker også Wii-board - synes det er ganske så genialt.. I går hadde jeg meg en joggetur foran tv'en...hehe...

Jeg prøver å veie meg samme tid på dagen...sånn ca...om morgenen - etter at jeg har vært på do :fnise: da veier jeg minst - og det er jo mest oppløftende!! :ler:

Maria kommer i 18 tiden, så da skal vi se på litt brudepikekjoler, finne litt artig design og blomster og sånn. gleder meg til å se henne igjen. Vi sees altfor sjeldent:/

Ja, den boarden er helt genial. Ikke det at jeg følger så mye med på BMI og sånt, men når den sier at jeg er "obese" så må jeg ærlig innrømme at jeg er både skuffet over meg selv og den boarden som vil meg enda mere vondt:/

Det blir mre trening såklart idag:D

Tenker det blir en times tid om ca en times tid. hehe.

Skal opp til en kompis å låne noe røyk til senere idag.

Sitter her å er sånn halvveis gal, for jeg har bare en halv røyk igjen, og han som skal kjøpe røyk for meg (x-stefaren min) er hos en eller annen kjerring, så gudene vet når han kommer hjem...

Tenker jeg smisker litt med Maria jeg. hehe...

that'll work=)

Har dere funnet ut hvilke blomster dere skal ha?

Og skal dere ha brudepiker? isåfall barn eller voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal kjøpe wii fit + snart tenkte jeg.

Så skal jeg kanskje begynne med Zumba sammen med ei jeg kjenner. Da MÅ det jo blir bra :fnise:

Zumba har jeg sett på TV. hehe.. blir morro=)

Lurer litt på om jeg bare rett og slett skal finne meg et wii board to wii fit på finn.no eller no..

det jeg bruker det, er mamma's og hun bruker det ALDRI, men plutselig NÅ skal hun det... hmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått trent litt igjen idag=)

Holdt jaggu meg med en time og 15 min idag:)

Maria kom bare en kjapp tur innom idag, men hun lovte å komme innom litt tidligere på dagen i morgen:) Så da spør jeg henne det store spørsmålet da:)

Jeg har fått sett litt mer på blomster og har sånn delvis bestemt meg.. hehe

Hvilken syns dere passet best? blomsten til høyre, eller til venstre?

post-21657-1264290728_thumb.jpg

post-21657-1264290736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er gjerne med å motivere, når jeg selv får motivasjon:P

Komme med tips og innspill:)

Vi får begynne med å motivere hverandre slik at vi får motivasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får begynne med å motivere hverandre slik at vi får motivasjon ;)

eneste motivasjonen min nå, er kjolen såklart. Jeg vil se slankere ut i den, pluss enkelte stillinger med gubben og jeg, der jeg tar overhånd, så funker ikke beina som de skal. Får veldig fort vondt.

Også har jeg alltid drømt om den flate magen også, så der var det plutselig tre motivasjoner...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...