Gå til innhold

**When Two Becomes One**


AngelFare

Anbefalte innlegg

Det er veldig gøy å prøve brudekjoler i Norge også ;)

...det beste er å bestille time på forhånd, da er du sikra å få personlig hjelp - kvaliteten på hjelpa varierer jo fra salong til salong - og ekspeditrise, men jeg har iallefall gode erfaringer ;)

GRATULERER MED 2-SIDERS DAGBOK :hoppe:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lar aldri sjansen for en fest gå forbi...:fnise:

Gøy å se at det er andre som også bruker litt av formiddagen på KG, Tusle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar aldri sjansen for en fest gå forbi...:fnise:

Gøy å se at det er andre som også bruker litt av formiddagen på KG, Tusle ;)

Ja, dagen min er egentlig over den, har vært på skolen og hatt mine forelesninger ;) Da kan jeg dure rundt på KG uten dårlig samvittighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, så søte dere er=)

Feire med 2 siders dagbok.

Må skrive mye jeg nå for å få feiring hver dag :ler:

***

Jeg kommer nok ikke til å bestille time.

Det er to steder jeg vil innom her i Drammen, og aner jo ikke hvor lang tid hver ting tar. Pluss at jobben min er litt uregelmessig siden jeg drar rundt forskjellige steder på oppdrag med fotografen, Så arb.dagen varierer noe veldig.

Også har jeg lyst til å ta bilder mens jeg prøver, som sånn minneting. Fremkalle bilder etter de er redigert litt og ha en sånn bryllups-planleggingsbok. Det hadde vært fint i tillegg til brudebildebok.

men spørsmålet er jo om jeg får LOV til det i en slik butikk.

Blir lit dumt å si at jeg ikke tar bilder av kjolene, men ber de meg stoppe, så sier jeg bare at jeg ikke visste, og forklarer hvorfor jeg vil ta bilder.. Enkelt og greit.

så vi får se. Jeg gleder meg veldig uansett om jeg får ta bilder eller ikke=)

***

Også er jeg aktiv til alle døgnets tider. igjen, pga jobben.

jeg begynner på jobb alt fra 9 om morgenen til 12 på formiddagen som jeg gjorde idag.. siste oppdrag er alltid kl 14:00 så spørs det hvor lang tid oppdraget tar og hvor såklart.

Å jobbe som plantegner med fotografen er drømmejobben, og jeg er den eneste i drammen som gjør dette. derfor-mye jobb etterhvert=) og jeg får alle tegningene for meg selv, hvilket som gjør meg mer erfaren, best og ikke minst alene om jobben=))

***

Jeg var den beste i oktober med plantegninger.

jeg hadde 120 plantegninger i hele oktober, mens "andre plassen" gikk til en som "bare" hadde 80 tegninger:D så den skal jeg leve lenge på=)

***

vel, vel.. nok skriblerier for nå.. nå skal det spilles=)

Ha en fin tirsdag, jenter=)

Endret av AngelFare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å prøvd kjole..

Ikke kjoleR, men kjolE! :D

Den var råfin den jeg prøvde, men jeg må være sterk!!

Denne prøvde jeg:

http://www.agape-brud.no/wp-content/flagal...ud/Angelica.jpg

men igjen. jeg må være sterk. Jeg skal ha den jeg har plukket ut, og dermed basta=)

Svigermor ble med, ettersom mamma ble dårlig igår pga mensen.

Så ble bare meg og a'mor=)

Det gjorde ingenting da, men skal få med mamma og mormor på shopping etter at mamma har kommet hjem fra nederland=)

Det gleder jeg meg til.

Ellser har jeg ikke gjort stort idag.

Hatt fri fra jobben, mekket og forrandret design på bloggen min, og bare kost meg hjemme=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om du følte den kledde deg så vil jeg hvertfall tro at den du har plukket ut passer deg :)

For den du har linket til tidligere er litt finere syns jeg.

Når du kjøpte iWedding, kjøpte du det via telefonene eller via iTunes?

Prøvde å finne litt ut om problemstillingen du skrev i min dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjøpte iWedding, kjøpte du det via telefonene eller via iTunes?

Prøvde å finne litt ut om problemstillingen du skrev i min dagbok

Jeg lastet den ned fra iTunes som alle de andre programmene. Jeg prøvde fra mobilen også, men jeg finner ikke hvor jeg skal gjøre det, og jeg søker på iStore etter iWedding, men den finner den ikke:/

Er jo litt dumt å betale 45 kroner for noe jeg ikke får, så hadde jo vært forfryktlig greit å fått iTunes til å virke som den skal.

I tillegg har jeg ett "guitarhero" spill som ligger på vent der også:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kanskje klart å finne kjolen min i norge.

Det er i allefall bilde av den på hjemmesiden, men jeg aner jo ikke om den er der:/

Har bedt "skredderen" min om å skjekke det ut for meg, så KANSKJE jeg kan prøve den før vi kjøper stoff til den.. Jeg håper, jeg håper, jeg håper...

Det er ikke noen som tilfeldigvis har vært der, skal dit, eller kan gjøre meg en bjørnetjenste, og skjekke om den er der? :P hehe

her er i allefall link til stedet:

http://www.ninaskjoler.no/4.html

og

http://www.ninaskjoler.no/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har gubben og jeg snakket litt om hvordan vi vil ha det i bryllupet...

Vi har snakket om hva vi kan bruke som inn og utmasj, og som brudedansen.. men vi kommer ikke på en ting.

Eneste vi har avtalt og skal gjennomføre med svenner, piker og forlovere, er at vi avbryter brudedansen etter et par minutter med en heidundranes kul dans som vi øver inn for å "vise" at nå skal det festes=)

Av sang der, har vi såklart tenkt på "forever" med chris brown.

Den har utrolig bra tekst og en kjempe fin rytme. Og begge liker den sangen kjempe godt, selv om det ikke er heeeelt innenfor vår kategori av musikk. vi er med rockere enn RnB...

Men den sangen er faktisk veldig bra, og vi liker den utrolig godt. Teksten passer oss veldig bra=)

I morgen skal jeg snakke med ene lillebroren min på 12 som faktisk er innmari god til å danse, om han vil være brudesvenn og at han må danse med oss om han vil være svenn.

Jeg håper virkelig han vil, for han er utrolig flink til å danse!! Gleder meg til i morgen=)

Dette blir en hemmelighet for de andre gjestene, så det er igrunn ganske godt å snakke om det her på KG og til forlovere og piker og svenner=)

Har enda ikke spurt forlovere om de VIL være forlovere, men jeg håper jeg får gjort det snart.

Jeg vet at gubben er litt usikker på hvem han skal ha som forlover, men jeg kunne ikke vært mer sikker enn at jeg vil ha bestekompisen min. Hadde vært både stilig, og det er mest riktig for min del.

Dama hans ønsker jeg skal være brudepike, så jeg håper, HÅPER at det går i orden med alt av planer for dansen vår:D

Noen forslag til hva vi kan bruke som inn og utmasj og evt valsen på festen?

Type "ikke tradisjonelt" bryllupsting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok blitt veldig pop med den sangen har jeg skjønt. MEn jeg liker sangen selv og har litt lyst å bruke den selv på en måte. Men vi får se. Så langt har ikke planen vår kommet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det som var så genialt og - var at ENDELIG holdt gjestene kjeft mens paret dansa...enormt som de skravla under slow-dansen... :kjefte::)

Om dere ønsker en annen vri kan dere jo prøve dette:

:ler:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ønsker en annen vri kan dere jo prøve dette:

:ler:

Ja, vi har sett denne, men gjør vi den, så blir det veldig sånn "hermeting" egentlig, for ALLE har sett den vil jeg tro.

Men vi kommer til å bruke den sangen i allefall. Teksten er utrolig bra, og til tross for at vi ikke er så glad i sånn musikk, så er beaten utrolig stilig og begge blir i litt dansehumør når vi hører på den. hehe.

Idag kommer lillebroren min på 12, så jeg skal høre med han om han vil være brudesvenn og bli med på dansen. Jeg håper virkelig han vil det.

han er egentlig ganske sjenert, men når han først blir varm i trøya, så tar han igrunn helt av!! hehe.

Lillebror er tøff :D

Nå sitter jeg å venter på at mamma og stefaren min skal dra.

De drar om 45 minutter til Danmark. Kommer hjem på tirsdag.

Blir utrolig kjedelig å være her alene, men har to hunder her, så skulle vel gå bra. Også har jeg jo "bare" tre pc'er her, så tror ikke jeg skal lide noen nød, men gubben er jo ikke her da:/ Han skal ha kjøretimer omtrent hele uken, men han kommer til helgen, og jeg gleeeder meg:D

Kommer tilbake litt senere idag om jeg kommer på noen flere ideer å dele med dere, eller bare for å skrive frdi jeg kjeder meg:P

Ha en fin søndag så lenge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det som var så genialt og - var at ENDELIG holdt gjestene kjeft mens paret dansa...enormt som de skravla under slow-dansen... :kjefte::)

Om dere ønsker en annen vri kan dere jo prøve dette:

:ler:

Jeg bare eeeelsker den inngangsdansen dems.

Noe så herlig. Kunne godt gjort noe sånt jeg og hadde jeg hatt en gang å gå inn :P

Men det vi har tenkt som kan kanskje være litt morsomt er at vi skal skrive i invitasjonen at det er oppmøte der og der og kl. slett. Men ikke noe om at vi skal vies der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvordan har dere tenkt til å gjøre den biten?

er det bare en ren invitasjon, eller er det bryllupsinvitasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene deres om danse-opplegg hørtes kjempestilig ut, det blir nok knalltøft! :Nikke: Håper alle som skal spørres sier ja og er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene deres om danse-opplegg hørtes kjempestilig ut, det blir nok knalltøft! :Nikke: Håper alle som skal spørres sier ja og er med!

Ja, det blir knallbra=))

Men ser jo på youtube nå at det er mange fler som har vært inne på samme ideen, og det irriterer meg litt:P

liker å være litt original på en artig og morsom måte... hmf :P

men lillebror på 12 har i allefall sagt ja..

Nå kommer broren min på 18 snart på besøk, så da spør jeg han også, også tenkte jeg å ringe lillesøster på 18 etterpå når jeg har hørt med GM.

Ene brudepiken har ikke noe valg. Hun er nok omtrent like dårlig på å danse som meg, så hun slipper ikke unna:P

Eneste som kan være litt kjipt med henne, er at hun sliter litt med sosial angst, men hun har nå sagt ja til å være brudepike, så da håper jeg det skulle gå bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har dere tenkt til å gjøre den biten?

er det bare en ren invitasjon, eller er det bryllupsinvitasjon?

Det er jo en bryllupsinvitasjon.

Men det står jo ofte: vi gifter oss i xxx kirke kl xx xx

Men tenkte å skrive at vi skal gifte oss, og oppmøte er på xxx hotell i skybar for en apertif (skrives det sånn?)

Eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...