Gjest Icere Skrevet 13. februar 2010 #221 Del Skrevet 13. februar 2010 Prøvde 10 reps hver vei i dag, før jeg tok fatt på de tyngste settene i benken. Jeg følte det var en veldig fin øvelse å kjøre som oppvarming, så denne er en ny favoritt der. Setter pris på at du legger ut slike øvelser! Så bra å høre! Det er også min nye favorittøvelsen, og jeg tror SportyShorty også falt for den. Hvis vi får timet en økt en gang må vi kjøre den samtidig alle tre - OG FILME. Hahahaha, jeg dør ved tanken på oss tre foran speilet sånn der!!!! Takk for det. Jeg mener også at 55 kilo skal gå fint. Dersom jeg klarer 55 i begynnelsen av mars føler jeg at jeg ligger godt an i forhold til målet om 60 kilo innen utgangen av desember. Dæsken, det var et langt tidsperspektiv! Tror du må sette deg høyere mål, du er jo grisesterk i benk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. februar 2010 #222 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis vi får timet en økt en gang må vi kjøre den samtidig alle tre - OG FILME. Hahahaha, jeg dør ved tanken på oss tre foran speilet sånn der!!!! ...og øvelsen må naturligvis utføres synkront. Jeg kjenner jeg blir litt flau av tanken, faktisk. Dæsken, det var et langt tidsperspektiv! Tror du må sette deg høyere mål, du er jo grisesterk i benk! Nja, vi får se. Kommer nok ikke til å øke noe særlig frem til høsten, og vil tro 57,5 kilo er realistisk der. Men til høsten får jeg jo faktisk plutselig mange flere å trene sammen med igjen, og da vil det nok bli lettere å øke. Okeilagåda - 62,5 kilo innen 31. desember kan jeg klare Jeg er vel litt sånn realistisk-pessimistisk, og tar høyde for motivasjonssvikt og en viss risiko for skader... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 14. februar 2010 #223 Del Skrevet 14. februar 2010 Puh, endelig hjemme etter en lang dag på jobb. Overtid på slutten gjorde at jeg ble sittende utover. Ingen trening i dag, men det var planlagt på forhånd. Hvis jeg klarer seks økter per uke fremover, er jeg veldig godt fornøyd En fin søndagskveld til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. februar 2010 #224 Del Skrevet 14. februar 2010 Inne og oppdaterer meg Håper du har hatt en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. februar 2010 #225 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har jobbet store deler av helgen, men den var bra allikevel. Håper du også har hatt en fin helg. Rygg/biceps/rehab: 15 minutter sykling (spinning) Chins: 4 - 3 - 2 Stående roing: 35/8, 35/8, 35/8 Sittende roing: 45/10, 45/10, 45/10 Bred nedtrekk: 39/10, 45/8, 45/8 Hammercurl: 8,6/8, 8,6/8, 8,6/8 ~ 6/10 Lårcurl med kabel: 3 x 30 Sykling i Redcord: 3 x 30 Chins var tyngre i dag enn forrige gang jeg testet, men det skyldes nok avbrekket jeg har hatt. Ellers var det en ok økt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. februar 2010 #226 Del Skrevet 15. februar 2010 Uansett en veldig god chins-økt. Du har altså 4. Jeg har 3. Nei nå må det dingles!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 15. februar 2010 #227 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Du må ikke dingle for mye, for da tar du meg plutselig igjen... Og det skal vi jo helst ikke ha noe av Ny time hos fysio i kveld. Jeg har merket en forbedring den siste uken, så det er positivt. Skal fortsette med øvelsene, og etter hvert justere belastningen noe. Dette er noe jeg selv styrer, så er nødt til å føle meg litt frem der. Ny time om to uker, så da blir det spennende å se om jeg merker ytterligere fremgang frem til det Endret 15. februar 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. februar 2010 #228 Del Skrevet 16. februar 2010 Usj, dårlig dag... Har vært trøtt og litt "umotivert" fra morgenen av, og etter hvert kom også hodepinen snikende. Den begynner å gi seg nå, men jeg er redd det blir en treningsfri dag. Ikke helt etter planen, men ettersom jeg har fri i helgen blir det nok trening både lørdag og søndag. Og da er vi i rute allikevel Det får være planen foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. februar 2010 #229 Del Skrevet 16. februar 2010 Viktig å lytte til kroppen. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. februar 2010 #230 Del Skrevet 16. februar 2010 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 16. februar 2010 #231 Del Skrevet 16. februar 2010 SPIS IS! SPIS IS! Og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. februar 2010 #232 Del Skrevet 16. februar 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. februar 2010 #233 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Takk, folkens! Det ble treningsfri, og det var skikkelig godt. I dag tok jeg imidlertid igjen den manglende økten fra i går, ettersom jeg har fått trent to ganger. Det vil si, jeg var vel en smule sleip for å få to klistremerker... Jeg var i nabobyen i et annet ærend, og stakk innom Spenst der for en bryst/triceps-økt sammen med en kamerat. Deretter kjørte jeg rett til mitt senter her hjemme, og tok rehabøvelsene mine her. Så sånn sett er jeg i rute igjen Jeg hadde for øvrig tidenes møkkaøkt i benken i dag. Ettersom jeg hadde treningspartner tenkte jeg å prøve å makse med 55 kilo. Det gikk definitivt ikke, og alt jeg prøvde på etter det gikk til h#%!... Demotiverende som bare det, men jeg håper det skyldtes slapp dagsform og litt lite mat forut for treningen. 10 minutter sykling Benkpress: 20/15, 30/10, 40/7, 55/f, 55/f, 55/f, 50/f ... Skråbenk: 10/10, 12/8, 14/7 Cable cross: 12,5/8, 12,5/8, 12,5/8 Enhånds triceps pulldown: 2 x 5/12 ~ 2,5/10 ------ 15 minutter sykling Lårcurl med kabel: 3,4/30, 1,1/30, 1,1/30 Sykling i Redcord: 3 x 30 reps. Tøying + massasje ved hjelp av medisinball. Pushups i Redcord: 7 reps Testet pushups i Redcord i dag, kun for moro skyld. Tok på knærne, så i utgangspunktet var det ikke så fryktelig tungt. Men herregud, så vinglete! Dette må trenes opp Men igjen: ekstremt skuffende dag i benken. Neste maksforsøk blir et godt stykke ut i mars. Endret 17. februar 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 17. februar 2010 #234 Del Skrevet 17. februar 2010 Skuff i benken er det verste altså... det gjør ikke så mye i de andre øvelsene, men benkpressnedtur er noe dritt! Men som du sier, du har vært i laber form, så prøv å moderér skuffelsen etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 18. februar 2010 #235 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, det er småkjipt. Men tross alt ikke verdens undergang - neste gang skal det gå! Superbra økt for skuldre og mage på senteret i dag. Energien var på topp, noe som er merkelig med tanke på at jeg hadde fått i meg samme mengde mat som i går. Forskjellen var bare at jeg spiste senere i dag, slik at det var kortere tid fra lunsj til trening. Dessuten drakk jeg et glass juice med to gram glutamin i rett før trening. Det er mulig at glutaminen påvirker energinivået noe? Ikke vet jeg, men ser at mange tar det før trening. 10 minutter sykling Rotator cuff 1: 3/12, 4/12, 5/10 Rotator cuff m/ kabel: 3 x 1,1/10 Enarms lateral raise: 3,4/8, 3,4/8, 3,4/8 Coreøvelse: 3 x 10/20 (blytungt!) Skulderpress: 11/8, 13,6/4, 11/8 Sidehev: 5/8, 5/8 i supersett med Fronthev: 5/5, 5/5 Hoftefleksjon: 12 - 12 - 12 Rotasjon m/ ball, 5 kilo: 40 - 40 - 40 + latterlig mye snømåking. Brøytebilen legger som vanlig fra seg enorme snømengder i innkjørselen min hver gang den kjører forbi, så jeg må spa bilen min både inn og ut. Det holder nå. Seriøst. Jeg kjørte meg forresten fast med en av bilene på jobben i dag. Stas! Heldigvis var det en sivilbil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 18. februar 2010 #236 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, så skuff med benken! Vel, neste gang går det! Armen har jo vært litt ruskete, så det er kanskje ikke så rart? Glutamin er vel bare et protein hvis jeg ikke tar feil? Tror poenget med å ta det før trening er at aminosyren dermed er tilgjengelig for muskulaturen rett etter økten og kan brukes til restitusjon. Men så klart, et glass juice+glutamin burde jo fungere litt som en energidrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 19. februar 2010 #237 Del Skrevet 19. februar 2010 Glutamin er vel bare et protein hvis jeg ikke tar feil? Tror poenget med å ta det før trening er at aminosyren dermed er tilgjengelig for muskulaturen rett etter økten og kan brukes til restitusjon. Men så klart, et glass juice+glutamin burde jo fungere litt som en energidrikk Glutamin er en aminosyre, ja. Men synes jeg har lest at enkelte tar noen gram før morgenkardio for eksempel, det var derfor jeg tenkte i de baner. Juicen hadde nok en del å si, som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 19. februar 2010 #238 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Da må det logges igjen... Føler jeg knapt gjør annet, men det er jo forsåvidt et godt tegn 16 minutter sykling Lårcurl med kabel: 3,4/30, 1,1/30, 1,1/30 Sykling i Redcord: 3 x 30 Chins: 4 - 2 - 3 - 2,5 Bredt nedtrekk: 45/8, 45/8, 45/8 Sittende roing: 45/8, 52/6, 52/6 Hantelroing: 13,6/10, 16,2/8, 16,2/8 Facepulls: 23/8, 27/7, 27/7 Hammercurl: 8,6/10, 8,6/10, 8,6/10 ~ 6/10 Veldig usikker på teknikken i facepulls, så må teste det ut litt nærmere på neste økt. Ellers en grei økt. Prøvde å filme litt på enkelte øvelser, men jeg traff veldig dårlig med kamera. Skal jo gjøre det så diskret som mulig, og da ender jeg jo omtrent opp med å filme karen på apparatet ved siden av i stedet. Traff noenlunde på nedtrekken, så får se om jeg får lagt ut noe der. Mobilen min produserer tydeligvis et litt merkelig videoformat (.3gp - aldri hørt om?), så mulig det ikke funker. Har veldig lyst til å få filmet ryggen på sittende roing, for fra siden i speilet ser det sinnssykt bra ut Endret 19. februar 2010 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. februar 2010 #239 Del Skrevet 19. februar 2010 Videooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 19. februar 2010 #240 Del Skrevet 19. februar 2010 Laster ned et program for konvertering av .3gp-filer as we speak, så da får vi se om det er noe video på gang snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå