Gå til innhold

Let's work out II

Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Gjest fragment

2010 er godt i gang, og da er det jo helt klart på sin plass med ny treningsdagbok! Den gamle har rukket å bli 52 innholdsrike (?) sider lang, så det blir godt å starte på ny.

Mål for 2010:

* 1RM benk (m/ stopp) = 60 kilo (uten stopp = 65 kilo?)

* Hangups/omvendt roing = 20 reps

* Bli fullstendig skadefri og trene hamstrings skikkelig opp igjen

* Trene knebøy/markløft fast og bli sterk i disse øvelsene!

* Forbedre kondisjonen skikkelig - ta igjen det tapte

* Trene hardt og ofte - og ha det gøy mens jeg gjør det!

Håper så mange som mulig vil følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fragment

Godt nyttår, ja! Jeg gikk inn i det nye året helt uten nett, så jeg ligger litt etter dere andre.

Tilbake på Sørlandet nå --- til et iskaldt hus med frosne rør og en nedsnødd bil. Jeg fyrer for harde livet, men føler at natten fort kan bli kald... :fryser: Håper det snart blir mildere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke veldig hyggelig å komme hjem til så kaldt hus.. Håper du ikke har frosset fast.

Blir gøy å følge deg mot målene dine :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Foreløpig går det greit, men jeg gleder meg til det blir litt mildere i været. Det går mye ved i disse dager, så håper jeg har nok. Og neste strømregning blir morsom...

Rygg/biceps-økt i dag:

10 minutter ellipse

Omvendt roing

T-bar roing

Hantelroing

Bredt nedtrekk

Sittende roing

Negative chins

Hammercurl i dropsett

Jeg likte T-bar roingen, men det er jo litt vanskelig å beregne nøyaktig belastning. I dag la jeg på 20 kilo, og man kan vel plusse på ca. halve vekten av stangen, altså totalt rundt 30 kilo belastning.

I dag kjøpte jeg meg forresten Nintendo Wii :roll: Jeg hadde jo gavekort på Elkjøp, pålydende hele ...250 kroner!

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ush, å komme hjem til kaldt hus er utrolig utrivelig! Ser ut som artige mål! Er maksløftene dine i smith eller fribenk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg tenker vel 1RM i smith med stopp = 60 kilo, og 65 kilo i fribenk uten stopp. Så får vi se hvor oppnåelig det etter hvert blir. Øyyh, 65 kilo er jo nesten BW. Det hadde vært noe, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kjøpte jeg meg forresten Nintendo Wii :roll: Jeg hadde jo gavekort på Elkjøp, pålydende hele ...250 kroner!

Zelda Twilight Princess? :lur: Du får svinge vilt med sverd og skjold og skyte med pil og bue! :nigo::fnise:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
:ler:

Blir det mye golf på deg fremover nå? ;)

Ikke foreløpig, men jeg tror det fulgte med et spill som het Wii Sports. Her er det kanskje muligheter for både golf og andre fysiske aktiviteter?

Zelda Twilight Princess? :lur: Du får svinge vilt med sverd og skjold og skyte med pil og bue! :nigo::fnise:

Neinei. Super Mario Galaxy! Spilte Super Mario 64 på Nintendo 64 i julen, og det er jo veldig morsomt. Så da fikk jeg plutselig lyst på Wii og det nye Mario-spillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om det er bra! Spilte det gamle Super Mario på N64 selv, og prøvde nå Super Mario Bros i 2D til Wii'en, men er ikke helt det samme altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b

:ler: Ja, når gavekortet dekker så mye av Wii'en, så kan man jo ikke la være å kjøpe! Hadde vært en skam egentlig..

Blir utrolig gøy å se hvordan du utvikler deg videre :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Super Mario Galaxy er foreløpig bra, men kanskje litt uoversiktlig i starten? Jeg likte 64-varianten ved at man fritt kunne bevege seg rundt og ta stjernene man følte for - her er det mer låst, og (slik jeg oppfatter det) mindre areal å utforske. Men grafikken er jo hakket bedre, og jeg vil tro jeg blir vant til alt det nye etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
:ler: Ja, når gavekortet dekker så mye av Wii'en, så kan man jo ikke la være å kjøpe! Hadde vært en skam egentlig..

Nei, jeg hadde strengt tatt ikke råd til å la være... Får håpe det er en god investering - det er jo kjekt å ha når man bor alene og kun har jobb/trening å konsentrere seg om! Wii-spilling kommer selvsagt etter dette på prioriteringslisten. Det blir verre når jeg skal tilbake til skolebøkene til høsten igjen; det er jo mulig at en viss spillkonsoll kommer til å friste mer enn strafferett?

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å grue seg til den strømregninga. Det er meldt ned mot 40 minusgrader på Østlandet denne uka! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...