Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:skratte: Er det noen flotte joggesko da. funfacts jeg har lært av kg: Hvis det henger en joggesko i en strømledning så selges det narkotika i ett hus i nærheten...

:hoho: Det har jeg også hørt! :fnise: Vi har plassert de fint sammen på kanten av snø-fonna nå, så kanskje vi får lokket de mistenkte frem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timers god søvn. Bra på jobb. Stress under kontroll. Første ordentlige norske utepilsen på nærmeste pub/cafe-sted ;):romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag har sambo vært hos legen og fått henvisning til fertilitetsutredning, dvs sperm-test. ;) Så får vi se da når han får somla seg til å ringe dit... :sjenert:

Han har også hente den nye sykkelen min på sykkelverksted som har justert girene. Husker ikke om jeg har sagt det, men jeg kom bare halvveis på prøveturen min på søndag - pga girene som var.. eh.. noe uforutsigbare om man skal si det pent :gjeiper:

Jeg har ellers vært på kurs igjen i dag - ganske kjørt i hue, men ikke så ille som de andre gangene :)Forresten; jeg kan jo dele med dere det viktigste vi har lært.. og det er å stille seg et spørsmål hver morgen: "Hvorfor (eller hva) gleder jeg meg til i dag?" Og poenget er å få et mer positivt fokus som igjen fører til mer glede og energi ;)

Farmen og paradise hotel fra i går snart :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med time for fertilitetsutredning!

Gjør de sånt privat, sykehus.. eller?

vi tar det offentlig sånn i første omgang (jeg vet jo ikke hvor langt jeg vil gå...), så jeg er henvist til Ullevål og jeg venter fortsatt på timeinnkalling i posten. Mens sambo visstnok måtte på riksen.. kanskje bare der de har sperm-lab? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=209892&st=1100

:skratte:

Tok noen utepils med lillebror i går :skravle: Egentlig var planen bare et par, men det utviklet seg visst til å bli ganske mange etterhvert :gjeiper: ;) Men det var veldig ålreit.

Lørdag og på syklusdag 12. Jeg har litt el-smerter og er litt ekstra horny i dag merker jeg. Kombinasjonen snart el og litt mange øl i går gjør sitt :fnise: Jeg har jo merka av i kalender'n mandag og tirsdag (dag 14 og 15) så føler litt at jeg må spare sambo, men.. :sjenert: som jeg har nevnt tidligere så er han jo ikke akkurat noe sex-monster ;)

Hmm.. nei, tror vi må ha oss litt idag :sengekos:

Gleder meg til pizza og film i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Heia Line!!!

Her skjer det ting siden sist. Blir spennende å se hva dere finner ut under utredningen.

Utepils, pizza, film og :sengekos: ... Du vet å kose deg med helg du Line. Det er bra.

Her er det jobbing, men også litt shopping og Taco til middag som står på menyen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Strålende vær, men ganske kjølig ute. Skal ta denne prøve-sykkelrunden i dag. Jeg har ikke så lyst, men det blir helt sikkert bra når jeg er ferdig :gjeiper:

I tillegg blir det shining av huset, sambo må vaske vinduer og jeg må vaske gulvene (for en gang skyld!). Dessuten mer opprydning i hagen. Har fortsatt ikke fått plantet disse tulipanløkene.

Og så det bli :sengekos: Ble ikke noe i går, selv om han "lovte" meg (han hang seg selvfølgelig opp på pc'n i stedet :nei: )Han er heldigvis relativt enkel å få med seg når han "lovte i går". Hadde el-smerter i hele går og har det fortsatt litt i dag også. Jeg har en sterk mistanke om at det denne gang også blir en 27 dagers syklus = el i dag! :lur:

Til middag blir det torsk i tomat med hvitløksstekt spinat og bakte poteter, og en øl ;)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin sykkeltur! På meg blir det inne sykling i dag - første gang på leeenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin sykkeltur! På meg blir det inne sykling i dag - første gang på leeenge...

Jeg kom meg ikke ut på sykkelen... :rodme::klaske::sjenert:

Når jeg endelig hadde et snev av motivasjon så kikket jeg ut og da snødde det!

Men jeg har hatt meg :sengekos:

Ellers så sjekka jeg livmortappen og sekret tidligere i dag... Sekret var lotion-aktig og ikke strekkbart. Livmortappen.. eh.. jeg kjente den, men om den er myk eller hard eller åpen eller lukket er jammen ikke godt å si :forvirra: Så det er ikke sikkert at EL er i dag... På den annen siden så så jeg litt rosa blod i spermrestene.. ;)

Middag på gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått så det suser på jobben så langt denne uka - det liker vi! :5:

Ellers så gadd jeg ikke hoppe i høyet i dag... hadde ikke lyst og jeg er rimelig sikker på at EL var enten i går eller søndag.. og er egentlig fornøyd med søndagens pulings. Blod i spermrester skal jo tyde på full klaff det ;)

Nå som jeg ikke har verken el-tester eller driver med noe temping så kjenner jeg derimot veldig godt på kroppens signaler da. Det jeg lurer litt på med dere andre; fra ca 4-5 dager før el og til el så får jeg gradvis mer og mer såre brystvorter - får dere det? Og i dag, så var det helt borte. Så jeg lurer litt på om det kan være et sikkert tegn på at el har vært liksom?

Jeg har forresten fortsatt ikke fått noe timeinnkallelse fra Ullevål ang gynokologisk utredning - må jeg ringe selv?

Feel free to share :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg kom til å få positiv test 2 dager før IKM... :sjenert:

Ellers har jeg ringt Ullevål som hadde hatt datasystemet nede i en uke og at jeg ville få en innkallelse i posten snart. Utover det har jeg håvet inn inntekter til arbeidsgiver.. ;) (det burde vært til meg selv! :kjefte::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg drømte at jeg fødte en liten jente for noen netetr siden. Det var så virkelighetsdrøm at når jeg våknet var jeg helt omtåket. Det er da lov å håpe :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ - nå kjenner jeg at egget prøver å feste seg! :hoho::plystre:

Helg om bare en liten time :duskedame:

Ha det fint i kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Ville bare si at jeg ble helt fengslet av prøvingen din, og at jeg leste mye av det du har skrevet fram til påsken, men nå MÅ jeg dra hjem fra jobb. :fnise:

Kommer til å følge med videre her, og krysser fingrene for at det klaffer snart! Har ingen barn selv (er 28 år), og vi prøver ikke, men det er kanskje ikke lenge til det er aktuelt.

Anyway, takk for morsom lesing og god helg!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ - nå kjenner jeg at egget prøver å feste seg! :hoho::plystre:

Helg om bare en liten time :duskedame:

Ha det fint i kveld jenter :)

Vanskelig å la være å kjenne etter på ting ja, kjenner til den!! :fnise:

Herlig med helg igjen! Håper du får ei fiiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ville bare si at jeg ble helt fengslet av prøvingen din, og at jeg leste mye av det du har skrevet fram til påsken, men nå MÅ jeg dra hjem fra jobb. :fnise:

Kommer til å følge med videre her, og krysser fingrene for at det klaffer snart! Har ingen barn selv (er 28 år), og vi prøver ikke, men det er kanskje ikke lenge til det er aktuelt.

Anyway, takk for morsom lesing og god helg!! :vinke:

Hei Pinkyn! Må innrømme at jeg blir litt smigret når folk blir "fengslet" av mine dagboknotater.. hehe.. :fnise: Det er uansett en altoppslukende interesse dette her med prøving og allting. Du er velkommen tilbake når som helst. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å la være å kjenne etter på ting ja, kjenner til den!! :fnise:

Herlig med helg igjen! Håper du får ei fiiin helg :klem:

Takk honning, ha en super helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...