pusla Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 8. mai 2010 Sånn, kanskje jeg skal legge inn en liten status her Jeg har ferie nå Skal ha fri fram til 18. mai, med unntak av noen timer med hjemmepc neste fredag tenker jeg. Det skal bli kjempegodt, for nå er jeg kjempesliten. Kjenner at jeg har kjørt meg litt hardt denne uka med jobb og program på kveldene. Fått litt vondt i magen av og til og det er jo et signal på at jeg må roe ned. Så nå skal det hviles! Vi drar til Tallinn i morra da Mamma og pappa skal bo her og passe på vofs mens vi er borte. Det blir nok siste turen for skjønnemannen og meg på en stund, så dette skal bli deilig Nå har vi vasket og ryddet huset, sånn at foreldrene mine skal orke å være her Også har skjønnemannen fått seg fast jobb Han har hatt engasjement i halvannet år nå, som går ut i august og med lillegull på vei har vi jo tenkt litt på det. Men så har det heldigvis ordna seg og den jobben han har fått nå er et spennende steg videre for han. Så vi har nå litt å feire på turen og Ha noen flotte maidager jenter også kommer jeg plutselig tilbake i slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. mai 2010 #262 Del Skrevet 8. mai 2010 Oi...har var det masse gode nyheter Gratulerer så mye til skjønnemannen det må være utrolig deilig å vite at man har fast jobb fremover. Ønsker dere en flott tur, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. mai 2010 #263 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer med fast jobb til mannen og så bra at du har litt ferie,trenger nok det God tur,kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. mai 2010 #264 Del Skrevet 10. mai 2010 Håper du koser deg masse i Tallinn, Pusla! Så utrolig kjekt at det ordnet seg med fast jobb for skjønnemannen, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. mai 2010 #265 Del Skrevet 11. mai 2010 Håper dere koser dere masse i Tallin Og grattis til Skjønnemannen med fast jobb Og du har vel ikke fått det med deg, men Lsk vant mot Godset og spilte så bra Nå ligger vi på 3.plass på tabellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) kospia, dream, mocci og Ulva: for gratulasjoner og god-turhilsener Og for flotte LSK-prestasjoner om dagen, nå er det virkelig i siget Gleder meg til å få benka meg foran TVen og sett kampen mot Brann 16. mai I går kom vi hjem fra en kjempefin tur til Tallinn. Tida gikk jo så altfor fort, men det er alltid godt å komme hjem også - fint å se vofs igjen De fire dagene i Tallinn har vi for det meste tusla rundt i byen og kikka innom en haug med små butikker - de har så mye fint kunsthåndtverk, krystall og antikviteter (og en masse teite suvernirer, men det hører vel med ). Vi har også spist masse god mat og sittet på en masse kafeer og kost oss. Gått hånd i hånd og fått vært skikkelig kjærester Og siste dagen fikk de slitne beina mine en time med pedikyr - det er masse skjønnhetssalonger der og veldig billig. Og det var utrolig digg Det var en fin periode å reise på også med tanke på graviditeten - nå er jeg jo ikke særlig kvalm lenger og heller ikke så stor og tung enda. Tror ikke jeg var mer sliten i beina og ryggen enn jeg ellers ville vært. I tillegg var både skjønnemannen og jeg jobbslitne og trengte dette, så det var helt perfekt Nå er det hjemmekos som gjelder fram til jobb igjen på tirsdag. Skjønnemann har starta jobbehelga si og jeg skal være her med vofs og bare ta det med ro. Også skal jeg rydde litt i skuffer og skap i gangen, men ikke i dag Endret 14. mai 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. mai 2010 #267 Del Skrevet 14. mai 2010 Det høres ut som dere har hatt en kjempefin tur Det hadde vært deilig å komme seg vekk litt merker jeg. Men vi har litt andre prioriteringer for hvor pengene havner i år (Bil, hus, baby), så det blir nok ikke mye ferie på oss. Men vi har jo tilgang på en båt vi kan dra på helgetur med, så det er ikke så ille egentlig Hehe, det blir nok gøyere for deg som er LSK-fan å se den kampen enn for meg som er bergenser.. Brann gjør det jo så dårlig i år at det er nesten flaut :gjeiper: Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om fotball da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg håper du har rett i at kampen 16. mai blir morsomst for meg, Superlilje Ja, det blir noen økonomiske løft for oss også; vi har jo byttet bil og babyutstyr koster endel. Men Tallinn-tur er innenfor rimelighetens grenser - vi var heldige og fikk rimelige flybilletter, så da unnet vi oss det. Er glad for det nå, så klart I kveld er jeg sikker på at jeg har kjent babyen utenpå magen :rødme: Har kjent små dult nederst i magen i dag og la hånden på magen istad - og jaggu kom det ikke noen små dytt som jeg kjente helt klart Nå gleder jeg meg til skjønnemannen også får kjenne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. mai 2010 #269 Del Skrevet 14. mai 2010 Så herlig å kjenne spark utenpå! :rødme: Her slutter de alltid å sparke med en gang mannen eller noen andre legger hånden på magen, luringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. mai 2010 #270 Del Skrevet 15. mai 2010 Pusla Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur, og det er såå bra. Skikkelig kjæresteferie Ja det er såååå bra at lsk gjør det så bra om dagen Gleder meg til 16 mai kampen og håper vi tar seieren hjem da også Ha en fortsatt fin helg Pusla og så ønsker jeg deg en fin 17 mai med det sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. mai 2010 #271 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Pusla Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur Sikkert godt å få noen dager fri fra "kjas og mas" og bare nyte dagene og tid sammen :rødme: Så gøy at du kjenner små spark mot magen det var en herlig følelse husker jeg Ikke sikkert jeg kommer innom i morgen, så jeg vil ønske deg en riktig fin 17 mai edit: skrivefeil Endret 15. mai 2010 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. mai 2010 #272 Del Skrevet 16. mai 2010 Aaaaw så herlig med små spark da, må føles helt vidunderlig og litt rart første gangen. :rødme: Høres ut som dere har hatt fine dager i Tallinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 20. mai 2010 Tinio, Ulva, kospia og mocci Jeg er 21 uker i dag De siste dagene har jeg kjent masse liv Rart hvordan jeg fra den ene dagen til den andre gikk fra å være usikker på om jeg kjente noe der inne, til å tydelig kjenne dult og spark :rødme: Skjønnemannen har kjent det utenpå magen også, det er koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. mai 2010 #274 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) pusla er det ikke hærlig å kjenne små dult og spark, også er det så flott at pappa`n kan kjenne det også edit: liten skrivefeil Endret 20. mai 2010 av kospia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 20. mai 2010 #275 Del Skrevet 20. mai 2010 21 uker! Og det er så herlig å kjenne liv Og kos når mannen får kjenne også! Her kjenner mannen nesten hver kveld etter vi her lagt oss, det er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) er det ikke hærlig å kjenne små dult og spark, også er det så flott at pappa`n kan kjenne det også Det er kjempekoselig - syns vi er inne i en veldig fin tid nå Skjønnemannen og jeg har det kjempefint og han gleder seg masse til det som skal skje. Og det er så herlig å kjenne liv Og kos når mannen får kjenne også! Her kjenner mannen nesten hver kveld etter vi her lagt oss, det er så koselig Det er hyggelig å oppleve spark sammen altså Langhelg og kjempevær i sikte Har vært på jobb før halv syv to dager nå, så tok litt tidlig helg. Så nå har skjønnemannen og jeg kost oss i mange timer på verandaen med grillmat og kos Deilig å endelig kunne være litt ute. Vofs henger med så godt han kan, men det er varmt med golden-pels nå, stakkars. Når jeg kom hjem i dag hadde skjønnemannen vært på Plantasjen og handla inn alt vi trenger til kjøkkenhagen og blomsterkrukker og sånt. Og jaggu hadde han ikke planta alt sammen også. Det ble så fint og jeg ble litt imponert egentlig Endret 21. mai 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. mai 2010 #277 Del Skrevet 21. mai 2010 For en kjekk kar du har. Er imponert over at han har vært på Plantasjen. Der var forresten jeg også forrige uke, kjøpte lobelia jeg, og en liten stemor samt krukke til stemoren, og en liten bitterurt til å ha inne. Men den har allerede tapt seg litt, kan jeg ha drept den allerede Turen deres hørtes ut som alle tiderst Snart kommer LSK på besøk hit, neste hjemmekamp det. Så blir det ei laaang fotballpause Ha ei flott pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2010 #278 Del Skrevet 22. mai 2010 Koselig å kjenne liv på utsiden. Deilig tid av graviditeten du er i nå. Du kjenner at du er "ordentlig" gravid med liv og sånt, men er enda ikke så stor og tung Deilig å få vært litt kjærester. Viktig å passe på sånt også. Håper du har en fin pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mai 2010 #279 Del Skrevet 24. mai 2010 Pusla Har ikke blitt mye pc på meg om dagen. Kun en liten tur innom fb i ny og ne. Har hatt kjempevær i pinsen og vi har kost oss masse i hagen. Det dukker opp flere og flere blomster hver dag og vi bare nyter. Håper dere har hatt en fin pinse også. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. juni 2010 #280 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvordan står det til meg Pulsa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå