mocci Skrevet 20. januar 2010 #41 Del Skrevet 20. januar 2010 Vi er litt bekymra for vofs i dag, for når vi kom hjem la vi merke til at noe er galt med øynene hans . Han har veldig røde, hengende øyne og han vil helst ikke holde dem åpne lenge av gangen. Ellers virker han helt normal, ikke slapp ellernoe, men vi tar nå turen til veterinæren i kveld for sikkerthetsskyld. Jeg blir alltid så lei meg når vofs ikke har det bra; det er den dumme tinge med å ha dyr. Man blir jo så glad i dem. Sikkert noe som kan fikses med øyedråper! Uffa stakkars vofsen, håper dere fant ut av det hos veterinæren. Det er ikke greit med syke dyr, jeg blir også veldig bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #42 Del Skrevet 20. januar 2010 Hallo Har dere vært med dyrelegen? Det er vanskelig når det skjer noe med dyrene, jeg fikk lenge tårene i øynene lenge etter at vi måtte avlive pusen min. Han ble gammel, men det hjalp liksom ikke. Det går bedre nå, men det er over ti måneder siden han fikk slippe. Men håper vofsen får noen supre øyendråper. Jeg kjente meg igjen i mange av disse følelsene dere skrev om på forrige side. Kjenner jeg er klar for helg jeg, men det er ganske mange timer med arbeid som gjenstår før det er helg Viktig å tenke positivt, i dag er det step Gleder meg, nytt program får jeg sikkert lært meg da, instruktøren har vær borte i noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 20. januar 2010 til boka mi, Ilja mocci og trulta Det var bra vi dro til veterinæren med vofs i går, for det viser seg at han har fått betennelse på begge øynene og har lavt trykk. Hvis vi hadde ventet lenge, så kan det bli en alvorlig situasjon, men siden vi kom så fort og får starta behandling med en gang, så vil det nok gå bra. Det var visstnok ikke vanlig, så vofs har vært uheldig stakkar. Vi fikk resept på tre typer øyedråper + piller, og dråpene skal gis seks ganger om dagen de første 7 dagene. Så da dro vi på jobben min i går kveld og henta pc'en, så jeg har fått jobba hjemmefra i dag. Vofs er i fin form ellers, men han ser jo helt grusom ut og han har vært litt trøtt og veldig kosete. Så godt jeg fikk vært hjemme I morra skal skjønnemannen være hjemme og på fredag får jeg gå tidlig. Så det skal nok gå fint Nå skal vi spise middag før jeg skal hjelpe foreldrene mine litt med pakking og kasting; de skal snart flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. januar 2010 #44 Del Skrevet 20. januar 2010 Åhh det er godt å høre at folk er snille med dyrene sine! Vofs er heldig som har dere som foreldrene sine Så bra at det var piller og magiske dråper til øynene. Håper vofs kommer seg kjempefort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. januar 2010 #45 Del Skrevet 20. januar 2010 Stakkar vofsen ikke rart at han er ekstra kosete. Håper han blir fort frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. januar 2010 #46 Del Skrevet 21. januar 2010 Uffa, betennelse på øynene hørtes ikke godt ut, supert at veterinæren hadde et botemiddel. Jeg er sikker på at vofsen får den beste pleie hos dere og nå er tiden for å skjemme han ekstra bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 21. januar 2010 #47 Del Skrevet 21. januar 2010 Så bra at dere var raske med å dra til dyrlegen, så får dere bukt med infeksjonen raskt. Alle som er snille med dyr havner i go'boka mi ivertfall *pusla har egen side i den*. Og alle som enten behandlyr dyr dårlig, eller bare slenger ut at de hater katter f.eks havner i svarteboka. Den kommer de ikke ut av heller, uansett hvor greie de er på andre området. Så sånn er det med den saken *tok visst litt av her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. januar 2010 #48 Del Skrevet 21. januar 2010 Pusla Har vært litt fraværende noen dager, og det er mye å ta igjen, så har ikke fått lest meg opp så mye. Håper det går bra med vofs og foreldrene hans. Ha en fin torsdag Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 22. januar 2010 trulta, kospia, mocci, ilja og Ulva til dere for at dere kommer innom her og heier på både vofs og meg Det er utrolig koselig å skrive dagbok når dere er innom om hilser på altså Vofsen har det fint; det ser ut som behandlinga virker, han er mye bedre i øynene allerede. Jeg har vært på ledersamling med overnatting i to dager nå, men kom hjem litt tidlig i dag så vi får dryppa så mange ganger vi skal. Vet nesten ikke om jeg tør å fortelle dette, for jeg blir vel mobba for dette, men jeg fikk A på eksamen Imponert over hvor fort sensuren kom forresten, for det er jo bare 14 dager siden eksamen. Det har nok vært flere enn meg som sleit med oppgaven og jeg tipper at de har vurdert studentene ut fra det. Og da har vel jeg, selv med mine bommerter, klart meg bra. Det er ikke lett å være mer genial enn man vet alltid altså Også er det digg at det er helg I kveld og i morra har vi ingen planer, da skal vi bare kose oss i tosomhet (+vofsen ) og det ser jeg fram til. På søndag skal vi hjelpe foreldrene mine litt igjen med kasting og pakking. Det er ganske intenst i forhold til flyttinga dems nå, men vi må jo bare støtte og hjelpe så godt vi kan Han en flott fredagskveld dere som måtte kikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 22. januar 2010 Så bra at dere var raske med å dra til dyrlegen, så får dere bukt med infeksjonen raskt. Alle som er snille med dyr havner i go'boka mi ivertfall *pusla har egen side i den*. Og alle som enten behandlyr dyr dårlig, eller bare slenger ut at de hater katter f.eks havner i svarteboka. Den kommer de ikke ut av heller, uansett hvor greie de er på andre området. Så sånn er det med den saken *tok visst litt av her* Ja, der ble du jammen ivrig, ilja Men godt med engasjement for dyrene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. januar 2010 #51 Del Skrevet 23. januar 2010 Pusla *mobb, mobb* Hva var det vi sa Hipp hurra for A på eksamen Og kjempebra at vofs er bedre Ha en strålende lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ja, du kjenner meg visst ganske godt nå Ulva Søs sier alltid det samme hun og "det gikk helt sikkert bedre enn du sier" - var såvidt jeg turdte å fortelle henne det i går Nå var det litt krisestemning i heimen her, for øyedråpene til vofs har tatt veldig fort slutt. Vi fikk engangsresept og det skulle holde til 14 dager, men den ene flaska var tom istad Det er nok min skyld, for jeg har ikke helt teken på dette og det har rent ut endel når jeg har dryppa. Skjønnemannen fikk et lite "anfall" i sta og han var litt sur på meg som er så amatør - det har han forsåvidt rett i, så det får jeg tåle Vi tør ikke vente til mandag med ny dose, så nå har skjønnemannen rast avgårde til en veterinær som har åpent til kl 17. Håper det går i orden! I tillegg har vofs blitt dårlig i magen igjen, så i natt var det opp ca annenhver time for å slippe han ut. Skjønnemannen sov som en stein, så det var jeg som måtte trå til denne natta. Det er ikke lenge siden sist han hadde sånn magesjau, så jeg lurer litt på hva som utløser det. Han er på sykekost nå da (fiskeboller, ris, kylling, pasta) så får vi håpe det hjelper Nå skal jeg gå og lage sykekost til vofsen, mens vi venter på mer medisin! Endret 23. januar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. januar 2010 #53 Del Skrevet 23. januar 2010 Gratulera så masse med A på eksamen! og du som trodde det gikk så dårlig, så feil kan man ta! You can do it Pusla, start believing in yourself hun! Daakars voffsen da, magesjau nå igjen, håper det går fort over. Heldigvis har jeg bare opplevd det en gang med Bullefrøken, da var hun valp. Håper dere har fått resept på flere øyedråper, skjønner godt at det ikke er så lett å dosere riktig, jeg hadde garantert plundret iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Takk mocci Når det gjelder eksamen, så må jeg bare si til mitt forsvar at den sensuren har vært utrolig snill. Jeg vet med sikkerhet at oppgaven min hadde mangler og jeg svarte heller ikke på alt. Da synes jeg det er underlig at de gir en A på det, men mest sannsynlig har de andre studenten slitt litt mer enn meg. Men jeg tåler å bli ledd litt overbærende av Det har vært litt mye med vofs i det siste ja; jeg håper ikke det skal fortsette sånn framover. Vi vil jo ha en frisk og rask hund Det gikk greit med ny resept i stad heldigvis; skjønnemannen var så stressa at han dro avgårde uten vofsen og veterinæren har ikke lov til å gi ut resepter uten å se på hunden først. Heldigvis skjønte de at vi ikke kunne vente til mandag og gjorde et unntak Ellers har vi slappet av i kveld med MGP og Max Manus på dvd. Vi har sett Max Manus et par ganger før da, men vi synes den er så bra at den kan ses flere ganger. MGP var ikke så verst i dag synes jeg og de to låtene jeg likte best gikk videre (selvom jeg synes det skurrer litt at A1 deltar i for Norge). Nå er det straks Endret 23. januar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. januar 2010 #55 Del Skrevet 25. januar 2010 Max Manus er jo kjempebra da! Stakkars skjønnemannen, han må jo ha vært rimelig stressa når han reiser avgårde til dyrlegen uten å ta med voffsen. Godt at det ordnet seg iallefall. Jeg er enig med deg at det skurrer med A1 i MGP. Tidligere var det iallefall slik at man kun kunne delta med artister som ikke hadde gjort karriere utenfor eget land, men ser jo ut til at man har lempet på disse kravene, tidligere måtte man jo også synge på morsmålet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. januar 2010 #56 Del Skrevet 25. januar 2010 Pusla Hvordan går det med vofsen da? Kan det med magen være at han ikke tåler ett eller annet i maten? Sånn er det jo med folk og hunder kan vel også få allergi. Håper han er bedre nå Vi synes også det skurrer litt at A1 er med i MGP, selv om vi synes låta var grei nok. Ville ha den på andre sjansen jeg, og Mira og Didrik direkte videre. Ha en fin mandag Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. januar 2010 #57 Del Skrevet 25. januar 2010 Grattis med A på eksamen Godt å høre at det går fremover med vofsen Max Manus er absolutt verdt et gjensyn ja, synes det er en veldig bra film Håper alt er bare bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) til mocci, Ulva og kospia Stakkars skjønnemannen, han må jo ha vært rimelig stressa når han reiser avgårde til dyrlegen uten å ta med voffsen. Ja, han fungerer vel ikke sånn kjempegodt under stress Hvordan går det med vofsen da? Kan det med magen være at han ikke tåler ett eller annet i maten? Vet ikke, det kan være medisinene/stresset også. Sist gang han hadde det var etter nyttårsaften og da var han jo også stressa. Han kan jo ha fått i seg noe vi ikke vet om også, bl.a. er favoritten å spise snø om dagen Vofsen ser ellers ut til å være på bedringens vei med både øyne og mage Håper alt er bare bra med dere Vi har det bra. I dag starta skjønnemannen med en tøff jobbeperiode hvor han skal jobbe kveldsvakter i to uker og i helga skal han jobbe 12-timersvakter. Så nå er pusla turnusenke Har utrolig mye på jobb nå jeg også, så jeg jobber litt hjemme på kveldene denne uka. Greit det, sålenge jeg kan gjøre det hjemmefra. Til helga skal jeg begynne på det nye faget jeg skal ta - ser gøy ut, men er masse å lese. Og siden jeg har fått to A'er nå, så må jeg jo nesten gå for A til våren også Endret 25. januar 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. januar 2010 #59 Del Skrevet 25. januar 2010 Gratulerer med kjempebra karakter på eksamen Var du är duktig Hvordan går det med voffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk Ilja Nå tror jeg jaggu vi var her inne samtidig! Vofsen har det bra; bedre i både øyne og mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå