pusla Skrevet 4. august 2013 Forfatter #2101 Del Skrevet 4. august 2013 I morgen er ferien over og hverdagen tilbake igjen for å vare hele høsten. Det føles som vi har hatt mye lengre ferie enn to uker, og jeg er igrunn ganske klar for jobb igjen. Tulla er veldig hjemmekjær nå, men gleder seg til bhg i morgen. I dag merka jeg for første gang at jeg har vært veldig mye alene med tulla (og vofsen) de siste ukene, og jeg hadde litt kort lunte. Mannen sov etter nattevakt og jeg kjente at jeg venta skikkelig på at han skulle våkne! Da fikk jeg en god skogstur med vofsen og en lang dusj uten tulla rundt beina og det var igrunn alt jeg trengte i ettermiddag har vi vært på besøk hos ei venninne og tulla koste seg med hennes datter som er 12 år. De er så gode venner og det er søtt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. august 2013 #2102 Del Skrevet 5. august 2013 Håper første dagen tilbake til hverdagen har gått fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. august 2013 #2103 Del Skrevet 5. august 2013 Utrolig hva lite egentid gjør mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. august 2013 Forfatter #2104 Del Skrevet 6. august 2013 Jesse og Neytiri Det var helt greit å starte hverdagen igjen i går, fortsatt stille på jobb og hyggelig å møte et par kollegaer jeg ikke hadde sett på et par måneder. Men det var nok litt tøft for tulla å komme i bhg igjen i går, selvom jeg tror hun egentlig gledet seg. Hun var så stille når vi kom og ville ikke gå inn til de andre, og så plutselig bare klamrer hun seg til meg og begynner å gråte veldig sårt. Huff, jeg ville jo gråte selv og si at "kom så går vi hjem og koser oss", men jeg måtte jo bare gå Var ikke forberedt på det i det hele tatt, så det satt i meg i går, men heldigvis fikk jeg sms fra avd. lederen ganske raskt om at det gikk fint I dag våkna jeg med hodepine og er litt spent på om den slipper taket av seg sjøl eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2013 #2105 Del Skrevet 6. august 2013 Huff, det er så trist når de gråter når man skal gå fra dem i bhg!! A kan også være litt forsiktig med fremmede og store grupper, og det skjærer sånn i hjertet å se. Heldigvis går det jo over etter en liten stund som regel. Jeg var kjempesjenert selv som barn, så jeg vet jo at det bare tar litt tid, og at det ikke nytter å presse. Håper du holder deg frisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. august 2013 Forfatter #2106 Del Skrevet 6. august 2013 Tulla er også litt forsiktig med mange barn tilstede og det tok flere måneder på storbarnsavd. før hun tinte litt opp. Jeg også kjenner meg igjen fra jeg selv var barn, cypress, det gjør at jeg forstår litt mer også. Å pushe henne inn i lek med andre hjelper ikke iallefall, så får bare gi henne litt tid i nye situasjoner To paracet innabords og hodepinen sitter der fortsatt Kan bli en lang ettermiddag på jobb, dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. august 2013 #2107 Del Skrevet 6. august 2013 Uff vi hadde og en sånn dag, utrolig sårt å måtte levere barn som gråter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. august 2013 #2108 Del Skrevet 6. august 2013 Innom og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. august 2013 #2109 Del Skrevet 6. august 2013 Ikke alltid lett for disse små å bytte avdeling. Nye voksne, , barn, ,lokaler og nye rutiner. Pleier å gå seg fort til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. august 2013 Forfatter #2110 Del Skrevet 7. august 2013 Gørls HopsiDeisi: Tulla byttet avdeling i januar da, så det var nok bare litt leit å gå fra mamma etter et par uker hvor vi var sammen hele tida. Spurte tulla i går om hun ville at jeg skulle hente henne i bhg i morra, men da sa hun bare "nei, pappa skal hente" Jeg har fortsatt vondt i hodet Ikke gøy når det sitter så godt i og jeg i tillegg sitter halve dager og svarer på spørsmål fra folk som møter opp. Håper virkelig det går seg til snart, for jeg blir så sliten av dette! Mannen har aldri hodepine, så han skjønner ikke greia heller. I går ba jeg om å få ligge i ro en halvtime etter middag, mens han tok vofs og tulla på tur. Det endte selvfølgelig med at han spurte om tulla heller ville være inne med meg, og det ville hun jo. Tror rett og slett ikke han bare forstår at jeg trenger helt ro en liten stund når det er sånn. Nei, jeg får vel komme i gang på jobb her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. august 2013 #2111 Del Skrevet 7. august 2013 Mannfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. august 2013 #2112 Del Skrevet 7. august 2013 Åh, mannfolk ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. august 2013 Forfatter #2113 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, de er virkelig herlige noen ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. august 2013 #2114 Del Skrevet 7. august 2013 De må ha det in med teskje......."nå må du gå tur med voffe og tulla for jeg har så vondt i hodet at det sprenger snart!" Overdrive litt lønner seg ofte uff god bedring, kan lønne seg ta noen hodeverkstabletter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2013 Forfatter #2115 Del Skrevet 8. august 2013 Neytiri Ja, å overdrive litt er sikkert lurt Jeg tar hodepinetabletter, men når det er som nå så hjelper de som regel ikke. Og da kutter jeg det bare ut. Bedre i dag, men kjenner at det kommer fra et punkt i nakken. Jeg som ikke føler meg stressa i det hele tatt og har sovet masse denne uka! Satser på at det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. august 2013 #2116 Del Skrevet 8. august 2013 Hihi, må sikkert si det sånn som Neytiri skrev.. Det er sånn ofte her også, så feilen ligger hos mannfolka må du skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2013 Forfatter #2117 Del Skrevet 8. august 2013 I morgen etter jobb reiser kjære og jeg alene til svigerinna mi og skal i hennes bursdagsfest på lørdag foreldrene mine skal ta med tulla og vofsen til familiestedet i helga, så tror vi alle får en god helg I sommer har jeg vært stort sett bare mamma så jeg ser veldig fram til en helg med alenetid nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. august 2013 #2118 Del Skrevet 8. august 2013 Det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. august 2013 Forfatter #2119 Del Skrevet 11. august 2013 Helg ble kjempebra vi brukte veldig lang tid i bilen begge veier da pga masse kø men vi har virkelig kost oss med tid sammen med svigerfamilien min, samt mange andre bekjente på hjemplassen til svigerinna mi. Det var godt å ha tida uten hund eller barn å passe på, og 50årslaget ble skikkelig vellykka. Og i dag sov vi til kl 11 det tror jeg er første gang siden før jeg fikk tulla faktisk. Men er skikkelig trøtt i dag likevel da, rart egentlig! Det var selvfølgelig supert å se tulla igjen og jeg savnet henne masse. Hun hadde masse å fortelle om, som hadde vært på tur med mamma og pappa i helga og det hadde gått fint men hun våkna før kl 6 begge dagene og i stad sier mamma :"nå skjønner jeg hvorfor du er så trøtt, pusla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2013 #2120 Del Skrevet 11. august 2013 haha besteforeldra har jo glemt visse saker altså.......min bruker ikke våkne så tidlig men likevel sier mamma dette hver gang hun har hatt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå