pusla Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #2001 Del Skrevet 27. mai 2013 I dag våkna tulla kl 5.30 mens jeg gjorde meg klar for jobb, og jeg spurte om jeg skulle sette på biler-filmen til henne. "Nei, jeg har sett den før, jeg" var svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. mai 2013 #2002 Del Skrevet 27. mai 2013 Å, så herlig Tulla er morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #2003 Del Skrevet 2. juni 2013 I går skulle tulla, vofs og jeg til foreldrene våre og ut i skogen. Jeg var litt oppmerksom på at det kunne bli utdrikningslag, men jeg hadde lite tro på at mamma kunne lyve så bra som hun gjorde tidligere i uka Mamma sa fra at jeg ikke skulle være med, men at jeg skulle ta bussen til byen og vente der. Jeg skulle ta med bikini og til overnatting hvis jeg ville, og det kunne være smart å shave seg litt først. Jeg føyk rundt i huset som en forvirra høne, mens jeg pakka til meg sjøl og tulla. Bussturen var lang og jeg hadde litt sommerfugler i magen. På trafikanten ble jeg møtt av bestevenninna mi, hun tok meg med på spa og jeg fikk en kjempedeilig spa-pakke med boblebad, massasje og ansiktsbehandling Etterpå møtte vi søs og ei venninne til i en park hvor vi hadde piknik med mat fra Pascal. Vi skravla, lo og koste oss og drakk litt hvitvin. Utpå kvelden flytta vi oss til en fortauskafe og satt der og skravla før jeg ble med søs hjem. Selvfølgelig litt leit at flere ikke kunne være med i går av litt ulike grunner, men alt i alt var det skikkelig koselig. Ikke noen sprell, bare en hyggelig dag og kveld med de jeg er nærmest Nå kan bryllupsdagen bare komme, kjenner at jeg er skikkelig klar nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juni 2013 #2004 Del Skrevet 2. juni 2013 Så koselig å høre at du hadde en fin dag! Var veldig spent da jeg så på fn i går at det var utdrikningslag Det var ikke så altfor mange som kunne være med i mitt heller, og jeg ble litt skuffet da husker jeg, men i ettertid ser jeg at selv et rolig utdrikningslag var toppen. Veldig likt ditt egentlig Og nå er det ikke mange dagene til den store dagen deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 4. juni 2013 #2005 Del Skrevet 4. juni 2013 Ler av Tulla Artig alder hun er i nå, tenker hun skravler bra om dagene. Bare husk å skrive opp slike gullkorn, er så lett å glemme det. Utdrikningslaget ditt hørtes veldig koselig ut synes jeg, akkurat slik jeg selv ville ha hatt det om jeg skulle ha giftet meg Synd det ikke kom flere folk da, men ikke bestandig det klaffer for alle.Hovedsaken er at du fikk en fin og uforglemmelig dag/kveld. Tenk at du snart skal gifte deg Pusla :strix:Håper det meste (alt) er på plass til den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #2006 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Kospia koselig å se deg her jeg har en bok til Tullas gullkorn, men jeg må huske å skrive i den også De siste par dagene har hun og pappaen sett garden-videoer på YouTube. Kjære har forklart at dette er kongens vakter. Og i dag sa hun "Kongen er kjempemorsom" En stor nedtur ifm bryllupet er at Svigermor ikke blirmed til København Hun er syk og vi tenkte vel at hun ville rekke å komme i slag til å bli med, men i går ringte hun kjære. Hun hadde visst gråti masse og fortalt at hun er veldig sliten og ikke orket å bli med. Jeg synes det er skikkelig trist, for pappaen til kjære er jo død så da får han ingen foreldre med når vi gifter oss. Jeg kjenner også på at svigermor godt kunne sett det an litt til før hun tok beslutningen. Hun skal jo ikke reise før neste fredag, og det kan jo hende hun kommer seg endel fram til da. Fly og hotell er booket, så sånn sett er det mulighet til å ta beslutningen rett før. Så jeg håper hun ikke er helt fast på dette nå, men ser det an litt. Endret 5. juni 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. juni 2013 #2007 Del Skrevet 5. juni 2013 Uff, det var trist å høre. Hvordan tok mannen det? Skjønner godt at det er ekstra sårt når man kun har èn forelder igjen.. Men forhåpentligvis blir hun med allikevel og jeg kan godt tenke meg at hun sliter med dårlig samvittighet fordi hun er så sliten, og dermed ville få sagt det tidligst mulig. Hun vet sikkert at hun er hjertelig velkommen og at hun gjerne må bli med allikevel, men som sagt så tenker jeg kanskje hun har slitt med disse tankene nå som hun er syk. Det ville hvertfall jeg gjort, og det gjør ting veldig ofte verre. Håper hun får blitt med!! Tenk at dere reiser neste uke allerede.. Og at neste gang vi sees er du gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #2008 Del Skrevet 5. juni 2013 Og du er tobarnsmamma når vi ses igjen, Dine Jeg vil ikke håpe på at hun blir med likevel, for det virka veldig bestemt og hun er utrolig sta. Når hun først har tatt en avgjørelse blir det sånn og hun hører iallefall ikke på andres innspill. Kjære virker å ta det pent, så da får vel jeg også gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #2009 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Ferie Og for en ferie det skal bli Tulla har fått seg en ny venninne i nabolaget som er på samme alder, vi kom i snakk med dem for et par uker siden. I dag kom pappaen og jenta på besøk til oss, og mannfolka skravla og drakk kaffe mens jentene lekte og ble ganske fortrolige etterhvert veldig koselig å se at tulla stadig kommer seg på det sosiale og det å leke med andre. Og foreldrene er hyggelige også, så veldig kjekt Nå satt akkurat kjære med FB og så hadde han tydelig fått en festinvitasjon han veldig glad for - for han presterte å spørre "åååå! Hva gjør jeg 15. juni"? " eh... Vi gifter oss, så du er muligens opptatt " dette med datoer blir han aldri god på, spørs om jeg kan forvente at han skal huske bryllupsdagen Endret 7. juni 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. juni 2013 #2010 Del Skrevet 7. juni 2013 Deilig med ferie og hurra for ny venninne Her er det vanskelig å få venner for barna når de er så små sm våre, tror det er fordi det er blokker og vanskelig å fåoversikt over barn og alder og sånn. De fleste er større her i området. Men koselig at både fedre og barn går overens da Har du hilst på moren? Hehe, den 15.er han nok biiiiittelitt opptatt ja Tenk at dere reiser snart..! Synes det har gått fort, men at svangerskapet mitt har gått trreeeegt Har svigermoren din sagt noe mer eller står hun fortsatt på sitt mtp avgjørelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #2011 Del Skrevet 7. juni 2013 Har du hilst på moren? ? Ja, har såvidt pratet med henne og hun virker veldig hyggelig. Jentene er de enste i nærmeste nabolag her som er født i 2010, de fleste andre jevnaldrende er født året etter. Så kjekt med ei jente som starter skolen samtidig med tulla Vi har ikke hørt noe mer fra svigermor. Jeg regner med at det ikke skjer noe med avgjørelsen, og kjære kommer nok ikke til å forsøke å påvirke henne heller. Han virker veldig rolig på det at hun ikke blir med, så da må nesten jeg også bare ta det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juni 2013 #2012 Del Skrevet 8. juni 2013 Oioi, bare en uke igjen!! Hvilken dag drar dere nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Vi drar på torsdag Samtale med presten på fredag, så er planen tivoli og å finne blomster til buketten før vielse på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. juni 2013 #2014 Del Skrevet 8. juni 2013 Det høres ut som en perfekt oppladning til bryllupet Hører mye bra om tivoliet, men det er dessverre mange år siden jeg har vært der selv. Tulla vil nok like det tenker jeg Er det noe som gjenstår ift bryllupet? Hvordan føler du ang kjolen nå? (Som jeg forøvrig synes var fantastisk flott på deg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #2015 Del Skrevet 8. juni 2013 Det er mye som gjenstår til festen, men det er mest småting som vi nesten må gjøre siste uka. Eller vi kunne sikkert gjort mer nå, men vi har jo ferie og en uke å fikse på. Så det er i god rute, vi skal vaske et par rom i morra da, greit å gjøre litt allerede nå. Skal brette 66 servietter i hjerteform da, så får kanskje begynne å øve nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #2016 Del Skrevet 8. juni 2013 Kjolen, ja. Jeg tenker ikke så mye på det. Avgjørelsen om å bruke den er tatt og jeg endte jo opp med den av en grunn. Så det er vel egentlig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #2017 Del Skrevet 11. juni 2013 4 dager I dag har vi kjøpt inn endel alkohol til festen, vi hadde ogs kjøpt ganske mye fra før. Dette er brudgommens ansvar først og fremst, og trenger jeg si at her kniper vi ikke Vi har nå 11 trelitere med rødvin og 3 med hvit, 15 liter ulik type sprit, 142 bokser/flasker med øl og en uviss mengde med musserende vin, samt litt cider. Vi skal ta med oss litt mer til kaffen fra Danmark, ellers tror jeg virkelig vi er i mål. Ellers har vi hatt en kjempfin dag, skikkelig deilig å ha fri. Vi tok oss en bytur i dag, har storkost oss i der fine været. Nå i ettermiddag har tulla lekt med ei nabojente her, hyggelig å se at hun får seg flere lekekamerater her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2013 #2018 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvor mange gjester kommer??? Høres ikke ut som om noen skal tørste i hjel akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #2019 Del Skrevet 11. juni 2013 Vi blir 33 stk til maten og 29 stk på resten av festen. Tror det blir endel drikking på oss i sommer for å kvitte oss med restene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. juni 2013 #2020 Del Skrevet 11. juni 2013 Haha, ja det høres sånn ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå