Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Vi får da inderlig ikke håpe at de skal tro at du er supermann :sjokkert:

Huff, liker ikke å se at du har det sånn vennen, men jeg føler liksom ikke at det er noe jeg kan gjøre eller si som kan hjelpe. Men jeg tenker masse på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får da inderlig ikke håpe at de skal tro at du er supermann :sjokkert:

Huff, liker ikke å se at du har det sånn vennen, men jeg føler liksom ikke at det er noe jeg kan gjøre eller si som kan hjelpe. Men jeg tenker masse på deg :klem:

:klemmer:

Det verste er jo at jeg bedrev det jeg nesten kan kalle telefonterror overfor A også ... :sjenert: Jeg husket at jeg hadde skrevet sms igjen, at jeg aldri lærer! Men jeg kunne ikke huske da jeg våknet i morges at jeg hadde ringt fyren også, så han er sikkert kjempehappy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg føler til tider noe av det samme på jobben, og det er etter 7 år i samme firma! Føler innimellom at jeg ikke gjør jobben min bra nok, men på hver eneste medarbeidersamtale får jeg gode tilbakemeldinger. Tror bare at alle andre er så mye flinkere enn meg, men jeg er visst ikke så gærn selv heller. ;) Stiller nok litt for høye krav til oss selv ja!

Trist med den festen da. :( Håper ting ser lysere ut nå. Og jeg støtter Wolfmoon i forslaget om å slette nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du kanskje sletter nummeret neste gang du skal ut :opplyser:

Og vet du hva, det får han bare tåle, så det så :klem:

Nr er sletta, det samme er meldingsloggen. :klem:

Vet du, jeg føler til tider noe av det samme på jobben, og det er etter 7 år i samme firma! Føler innimellom at jeg ikke gjør jobben min bra nok, men på hver eneste medarbeidersamtale får jeg gode tilbakemeldinger. Tror bare at alle andre er så mye flinkere enn meg, men jeg er visst ikke så gærn selv heller. ;) Stiller nok litt for høye krav til oss selv ja!

Trist med den festen da. :( Håper ting ser lysere ut nå. Og jeg støtter Wolfmoon i forslaget om å slette nummeret.

Jeg skal i medarbeidersamtale på mandag. Nesten en uke på å grue meg med andre ord. Vel, jeg får bare prøve å tenke rasjonelt, at hvis de hadde hatt et stort problem med meg, så hadde de sikkert tatt det opp og ikke venta til en medarbeidersamtale. Jeg vet jo selv at jeg stiller enormt høye krav og har enormt høye forventninger til meg selv og hva jeg bør klare.

Vi har også en ny seniorkonsulent som ble ansatt like etter meg, han spør meg stadig om ting, så noen tror i det minste at jeg kan noe. Jeg hører jo også noen av konsulentene som har jobbet her MYE lenger enn meg stille spørsmål som jeg synes er "latterlig enkle" og ting jeg tar som en selvfølge at man kan når man jobber på server, så det er jo ikke sikkert jeg er så gæli. :sjenert:

:klem:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hvordan sms/telefonsamtaler til enkelte menn bestandig er en fantastisk idè i fylla...! Hvem vet, kanskje han ble glad? Uansett er det lite å gjøre med når sms'en først har kommet frem til innboksen hans.

Jeg er sikker på at medarbeidersamtalen går helt fint. Jeg har også gruet meg til enkelte medarbeidersamtaler tidligere fordi jeg pleier å være kritisk til mine egne prestasjoner, men erfarer at ledelsen heller oppmuntrer og trekker frem de positive tingene en gjør, snarere enn det negative, så fremt det ikke er noe veldig alvorlig (og det er jo ikke ofte!). Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan sms/telefonsamtaler til enkelte menn bestandig er en fantastisk idè i fylla...! Hvem vet, kanskje han ble glad? Uansett er det lite å gjøre med når sms'en først har kommet frem til innboksen hans.

Jeg er sikker på at medarbeidersamtalen går helt fint. Jeg har også gruet meg til enkelte medarbeidersamtaler tidligere fordi jeg pleier å være kritisk til mine egne prestasjoner, men erfarer at ledelsen heller oppmuntrer og trekker frem de positive tingene en gjør, snarere enn det negative, så fremt det ikke er noe veldig alvorlig (og det er jo ikke ofte!). Lykke til :)

Takk! :klem: Vet at det er ganske irrasjonelt å tenke sånn jeg gjør, men jeg setter ekstremt høye krav til meg selv, og jeg la lista ganske høyt på intervjuet. Jeg har en vond følelse fordi jeg ikke vet hva de forventer av meg i denne perioden, og jeg klarer aldri tenke positivt om min egen innsats. Jeg klarer bare å trekke fram det negative når det gjelder mine egne prestasjoner og er ekspert i å rakke ned på meg selv.

Vel, jeg kan love deg at det ikke var mye å bli glad av i den sms-en, så nei, han ble nok heller rimelig sur. Er ikke så mye å gjøre med, og denne gangen gidder jeg ikke unnskylde heller. Jeg er lei av å alltid være den som tigger om tilgivelse, og at han kan oppføre seg som en dritt og aldri ber om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ikke tenk på å unnskylde deg en gang, du trenger ikke det når han ikke trenger det :klem:

Og det er jo greit å legge lista høyt, men da må du nesten innse at du er flink selv også altså :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjem nok til å gå bra på medarbeidersamtale! Det er utfordrande å starte i ny jobb, Eg merker sjølv at det er litt av ein utfordring. Det er jo aller best når ting går på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjem nok til å gå bra på medarbeidersamtale! Det er utfordrande å starte i ny jobb, Eg merker sjølv at det er litt av ein utfordring. Det er jo aller best når ting går på skinner.

Det er absolutt en utfordring ja. Ikke bare-bare å skulle sette seg inn i nye rutiner, nye systemer og bli kjent med nye kollegaer.

Oh, var det i dag du hadde medarbeidersamtale? :klo:

Hvordan gikk det? *er ekstremt nysgjerrig og lever mitt liv gjennom andre* :fnise:

Det var i dag ja, og den er nå vel overstått. Jeg ble nesten litt flau over de gode tilbakemeldingene jeg fikk. :sjenert:

Tilbakemeldingene jeg fikk gikk på at jeg hadde satt meg utrolig kjapt inn i ting, og kommet veldig godt i gang. Jeg er blid, positiv og skravlete, men sier klart i fra hvis jeg er uenig i noe. Det var tydelig at jeg lærte raskt, jeg er selvstendig og trenger lite veiledning. Jeg er lærevillig og tar selv initiativ til å lære og utvikle meg, og trenger bare et lite spark i riktig retning så tar jeg ting derfra selv. Jeg kommer veldig snart til å få tildelt mer ansvar, så jeg har visst ingenting å frykte. Litt letta nå! (Måtte jo benytte anledningen til å "skryte" litt av meg selv når jeg får SÅ gode tilbakemeldinger. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

See!? Ingenting å frykte :nigo:

Kjempebra :klemmer:

Tydeligvis ikke! :nigo: Jeg har vært så utrolig stressa og redd for å ikke være bra nok, nå kan jeg endelig senke skuldrene litt. :)

Veldig hyggelig å høre at jeg alltid virker så blid og positiv også, særlig siden jeg har hatt det dritkjipt i det siste, og virkelig har måttet ta meg selv i nakken for å ikke la noen merke det. Er veldig gira på mer ansvar og muligheter for å fordype meg i områder jeg til nå ikke har så mye kunnskap om. Vi har satt opp mål om minst én sertifisering i løpet av 2012! :hoppe:

Ellers har jeg tydeligvis snakket med mange på julebordet. Folk jeg ikke aner hvem er snakker nå med meg nesten som vi er gamle kjente, så jeg må bare spille med og late som om jeg vet hvem de er. :fnise: Ellers er det en liten stakkar som nå ikke har så lyst til å snakke med meg. Mulig han har litt fyllenerver siden han i et par timer på julebordet fulgte i hælene på meg som en liten hundevalp og la ut om hvor søt og vakker jeg var. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: julebord er alltid spennende :ler:

Men så bra med så mye positiv tilbakemelding! Husk å bla deg tilbake og lese det neste gang du er usikker på jobben du gjør :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: julebord er alltid spennende :ler:

Men så bra med så mye positiv tilbakemelding! Husk å bla deg tilbake og lese det neste gang du er usikker på jobben du gjør :jepp:

Veldig deilig med positiv tilbakemelding. :jepp: Gleder meg veldig til mer ansvar også, og til å få utvikle meg mer. :)

Julebord er spennende det, og så lenge jeg ikke står for skandalene, så er jeg strålende fornøyd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig deilig med positiv tilbakemelding. :jepp: Gleder meg veldig til mer ansvar også, og til å få utvikle meg mer. :)

Julebord er spennende det, og så lenge jeg ikke står for skandalene, så er jeg strålende fornøyd. :fnise:

Hehe! Høres ut som et morsomt julebord. :fnise:

Jeg visste det kom til å gå bra på medarbeidersamtalen! Du høres ut som en kvikk og oppegående person, så du burde ikke ha noe å frykte. Samtidig kjenner jeg som sagt igjen det å være sin egen største kritiker!

Uansett godt å høre at det går litt bedre med deg nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...