Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk det høres litt fint ut jeg da :fnise: Rar sånn.

Altså, det er en grunn til at jeg er så oppspilt da, Ashelia. Dette er noe jeg har hatt lyst til i flere år. Mulighetene er fantastiske, for meg er det å bruke så mye tid på det jeg jobber med og er oppriktig interessert i en helt unik mulighet. Muligheten til å få oppleve noen av de aller, aller, aller beste innen vårt felt, få tips, få lære av de aller beste! Men det jeg ville understreke er at dette er jobb, det er ikke en betalt ferietur, og det forventes at jeg kan levere etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn er jeg dødstrøtt i dag. Kaffe hjalp ikke noe særlig, og jeg har ligget og halvsovet på sofaen siden middag. Siden ting var litt dritt i går og jeg ikke kom på skitur i dag så ble det sushi til middag i dag. Kan trygt bestille sushi fra Sushi Express igjen. Det smakte veldig godt og det er nærme. Ikke var det grusomt dyrt heller.

Gleder meg til i morgen, da blir det middag på Olivia i Hegdehaugsveien med J! :hoppe:

Herregud, ikke lenge igjen til jeg skal til Stockholm nå. Gruegleder meg! Gruer meg fordi jeg er fryktelig nervøs for hvordan dette skal gå, og det blir veldig rart å skulle dra dit kun for å besøke P. Gleder meg fordi han er en super fyr, det er deilig med oppmerksomheten han gir, han får meg til å smile og le og jeg vet jo han kommer til å ta godt vare på meg mens jeg er der. Han lager middag til meg på fredagskvelden, det blir vin og sjokolade, og det blir fancy middag på lørdagen. Håper bare det blir koselig, og ikke kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at det faktisk er jobb jeg skal på, ikke sant? Ikke ligge ved bassenget eller fly rundt og oppleve New Orleans. Men hvis du synes nærmere 12 timer pr. dag med tekniske forelesninger, workshops og lab-er høres fint ut, så go ahead. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... men det hadde vært gøy og prøvd noe nytt.

Tror jeg.

Dessuten er bade- eller bassengferie fryktelig kjedelig!

Jeg må innrømme at jeg gleder meg som en unge. Jeg vet det blir en intensiv og tøff uke, men mye moro også. Det blir utrolig deilig med en sånn avveksling som jeg får der, og en helt annen måte å lære på enn de vanlige kursene jeg blir sendt på her i Norge. Så føler jeg at jeg har fortjent det også da, og det vil følge mer ansvar med at bedriften investerer i meg og sender meg på den typen kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Gratulerer med dagen ja :klemmer:

Har allerede sendt en på facebook, men skader sikkert ikke å gjøre det flere steder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen ja :klemmer:

Har allerede sendt en på facebook, men skader sikkert ikke å gjøre det flere steder :fnise:

Hehe, takk for det! :)

Nå har jeg nettopp spist kake på jobb. Kjekt med kollegaer som har runde bursdager samme dag som meg. :gjeiper: Det var en Carrot-ansatt som fikk snusen i at jeg også hadde bursdag, og skulle prøve å gjøre en stor greie av det, heldigvis klarte hun det ikke. Kan ikke fordra når folk som virkelig ikke kjenner meg skal prøve å gjøre en stor greie ut av det, og jeg gjorde det rimelig klart at sånne ting setter jeg ikke pris på.

At folk som kjenner meg gir meg oppmerksomhet er helt fint, og bare koselig, men at det skal bli en stor greie ut av det, med folk som egentlig ikke kjenner meg eller bryr seg engang, det vil jeg ikke ha noe av.

Nå gleder jeg meg egentlig mest til å stikke ut og spise med J. Vi skal på Olivia i Hegdehaugsveien i kveld, det blir nok bra. Godt å bare være oss to, og kunne prate og kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!!! :klemmer:

Takk! :klemmer:

Har fisket litt hos P, og vi skal mest sannsynlig hit og spise lørdagen. Jeg elsker å se på menyer for å se hva jeg kan spise, hva jeg har mest lyst på, drømme meg bort i god mat. :ler:

Gruegleder meg til den helga. Det begynner virkelig å nærme seg nå. Tipper jeg fredagen jeg skal reise har full panikk mens jeg sitter på flyplassen og på flyet. Han henter meg jo på flyplassen og jeg gruer meg allerede til bilturen, hva prater man om egentlig? Føler meg litt dum som skal komme på besøk sånn ... Æsj, nok dumme tanker! Det blir sikkert kjempehyggelig. *tenke positivt*

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev du hele navnet til P :)

Gratulerer med dagen! :klemmer: :klemmer: :klemmr:

Jeg er sånn som tenker på forhånd "åh, hva skal vi prate om" og sitter og planlegger samtaleemner på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skrev du hele navnet til P :)

Gratulerer med dagen! :klemmer: :klemmer: :klemmr:

Jeg er sånn som tenker på forhånd "åh, hva skal vi prate om" og sitter og planlegger samtaleemner på forhånd...

Takk for det, og takk for at du sa fra om P. :) Rettet nå. Jeg ser ingen vits med å planlegge hva vi skal snakke om, for jeg har rett og slett ingen aning, men jeg er veldig nervøs og tenker mye på hva i alle dager vi egentlig skal prate om når jeg kommer dit, for har vi nå egentlig noe å prate om, og tenk på alt som kan gå galt, og tenk om han plutselig egentlig ikke vil ha meg der likevel. :sukk:

Herregud, jeg høres jo ut som en aldri så liten katastrofe. :murvegg:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, skjønner alle tankene dine godt jeg, for jeg er akkurat slik selv...

For å si det slik, jeg går fortsatt og venter på at S en dag skal våkne opp og tenke "Hva driver jeg egentlig med?! Dette var jo ikke det jeg ville!" Totalt ulogisk, men sånn er det nå bare.

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, skjønner alle tankene dine godt jeg, for jeg er akkurat slik selv...

For å si det slik, jeg går fortsatt og venter på at S en dag skal våkne opp og tenke "Hva driver jeg egentlig med?! Dette var jo ikke det jeg ville!" Totalt ulogisk, men sånn er det nå bare.

Godt å høre at det ikke bare er meg ;) Venter bare på at P skal finne ut at han må være totalt dum som lot seg "forføre" av en full *Enigma*.

Gratuleeeerer med dagen :bolledeig:

Takk! :)

Gratulerer med dagen! :nigo: Facebook, msn og KG. Alle gode ting er tre! ;)

Håper du koser deg ute med J i kveld. :)

Alle gode ting er tre ja, men ikke i forhold til meg og Olivia. Første gangen jeg skulle dit glemte jeg nøklene, 2. gangen var K for sliten etter bursdagsfeiring, og hadde vel i grunnen ikke oppfattet at dagen etter festen var min egentlige bursdag, så selv om vi hadde det kos og lå og så film hele dagen, så var det fortsatt ikke feiring. I dag så manglet jeg nøkler da jeg skulle hjem igjen ...

Denne gangen var det søsteren min som kom med nøklene. Ikke vet jeg hvor mine nøklene er hen. Jeg fant dem ikke her i leiligheten i alle fall. Kanskje fordi jeg er småfull og sånn.

K sendte meg melding i kveld med gratulerer med dagen. Hadde nesten gitt opp å tro at han kom til å huske det. Forundret over at han med bare få hint fant ut hva som hadde skjedd med nøkler også. Dumme lille meg, ringte. Bare å høre stemmen hans ... Faen! Jeg vil ikke reagere sånn, vil ikke føle det jeg føler når jeg høreer stemmen hans, latteren hans.

Vil smile, sånn jeg gjør av meldingene til P, som er gjennomtenkt og som viser at han virkelig bryr seg, hører hva jeg sier ... Likevel klarer han ikke få meg til å føle det samme som når jeg hører stemmen til K.

Det er ikke så ofte jeg har kontakt med K for tiden. Det hører med til sjeldenhetene. Faen og! Jeg hadde det bra da jeg gikk fra Olivia med J, nå er jeg lei meg igjen. Jeg vet jo det, at med K er det bare én vei, det er jeg som får sommerfugler i magen når jeg hører stemmen hans, det er jeg som får den store skjelven hvis vi treffes og blikkene våre møtes, eller når han gir meg en klem. Det er jeg som har følelsene, og han klarer ikke bestemme seg for hva han vil eller føler.

Nå som jeg ikke har truffet ham på lenge så tenkte jeg at endelig, endelig har følelsene kjølnet, at fylletabben på kick-off bare var en fylletabbe, og ikke noe annet.

Vil ikke, orker ikke ... Jeg kan ikke føle som jeg gjør for K mer, Det ødelegger meg fullstendig. Å si at jeg må kutte kontakten er bortkastet, for vi har generelt ikke kontakt. Jeg vet at det ikke blir noe av, men følelser forsvinner ikke magisk av at man vet sånne ting. Mennesker slutter ikke å eksistere bare fordi man ikke har kontakt. Dagen skulle ikke ende sånn ... I alle fall ikke siden den ikke hadde den beste starten engang ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...