*Enigma* Skrevet 13. november 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 13. november 2011 Kjenner meg igjen med å savne kolleger fra tidligere. En får et nært forhold til folk etter å ha jobbet sammen hver dag i årevis, og så innsèr ikke hvor mye det betyr før en har en annen jobb og ingen der egentlig kjenner deg.. Arbeidsmiljøet er superviktig for å trives!! Og ja, om dere ikke er ferdig med høye-menn diskusjonen, slenger jeg meg gjerne på! Jeg er bare 1.57, men føler fortsatt at alt under 1.75 er for lavt når det gjelder en manns høgde!!! hihi Jeg er 163 og jeg ser på det som en stor fordel om mannen er 1.85-1.95. Jeg har ikke alltid vært sånn da, men nå i det siste har jeg funnet ut at det er det jeg liker best. Har alltid synes det har vært greit at de har vært ca 1.80 i det minste. Noe mindre enn det har alltid føltes for lite. Arbeidsmiljø er kjempeviktig, og det å ha kollegaer som kjenner deg og bryr seg. Jeg savner å ha noen som gjennomskuer maska mi med en gang, og som lurer på hva som er galt selv om jeg prøver å smile og late som jeg har det bra. Eller bare det å helt naturlig slå av en litt lengre prat med, nå blir det så mye fleiping eller hva skal du gjøre/gjorde du i helga. Det ER trivelige gutter jeg jobber med altså, og ting blir helt sikkert bedre bare jeg har jobbet der en stund. Skulle bare ønske at det ikke bare var opp til meg å holde kontakten med de gamle kollegaene mine ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. november 2011 #1022 Del Skrevet 13. november 2011 Bare vær ops på at sjansen for kink i nakken øker med høydeforskjellen Skjønner hva du mener med godt arbeidsmiljø, selv har jeg jo lite av sånt, men jammen meg setter jeg pris på det når jeg kommer og skal jobbe med noen gode kollegaer av meg. Og jammen suger det energi når jeg skal jobbe med mindre gode kollegaer Håper du har en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2011 Forfatter #1023 Del Skrevet 13. november 2011 Bare vær ops på at sjansen for kink i nakken øker med høydeforskjellen Skjønner hva du mener med godt arbeidsmiljø, selv har jeg jo lite av sånt, men jammen meg setter jeg pris på det når jeg kommer og skal jobbe med noen gode kollegaer av meg. Og jammen suger det energi når jeg skal jobbe med mindre gode kollegaer Håper du har en flott søndag! Hehehe, heldigvis har jeg ikke hatt noen problemer med kink når jeg har datet menn på 1.90, jeg liker å måtte strekke meg litt selv på høye hæler og at de må bøye seg litt ned. Men for all del, jeg sier ikke nei til en fyr på 1.80 heller, jeg. Det suger energi ut av deg hvis man må jobbe med dårlige kollegaer ja. Du er jo litt ekstra avhengig av den du jobber med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 18. november 2011 #1024 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er 163 og jeg ser på det som en stor fordel om mannen er 1.85-1.95. Jeg har ikke alltid vært sånn da, men nå i det siste har jeg funnet ut at det er det jeg liker best. Har alltid synes det har vært greit at de har vært ca 1.80 i det minste. Noe mindre enn det har alltid føltes for lite. Arbeidsmiljø er kjempeviktig, og det å ha kollegaer som kjenner deg og bryr seg. Jeg savner å ha noen som gjennomskuer maska mi med en gang, og som lurer på hva som er galt selv om jeg prøver å smile og late som jeg har det bra. Eller bare det å helt naturlig slå av en litt lengre prat med, nå blir det så mye fleiping eller hva skal du gjøre/gjorde du i helga. Det ER trivelige gutter jeg jobber med altså, og ting blir helt sikkert bedre bare jeg har jobbet der en stund. Skulle bare ønske at det ikke bare var opp til meg å holde kontakten med de gamle kollegaene mine ... Godt med kollegaer som viser omtanke når en føler seg crap, ja! Hvordan går det med deg, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. november 2011 Forfatter #1025 Del Skrevet 18. november 2011 Godt med kollegaer som viser omtanke når en føler seg crap, ja! Hvordan går det med deg, forresten? Tror jeg skal begrense meg til å si at ting ikke er bra. Orker ikke legge ut om ting her. Skal på en innflyttingsfest i dag som jeg slett ikke har lyst til å gå på, men jeg vet jeg er nødt for jeg har ingen unnskyldning. Vil bare gjemme meg under dyna og bli der. Fikk melding fra gamlesjefen i går om at jeg var savnet, og det var jo hyggelig i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 18. november 2011 #1026 Del Skrevet 18. november 2011 Sender deg ein klem eg som eg pleide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. november 2011 #1027 Del Skrevet 18. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. november 2011 #1028 Del Skrevet 18. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. november 2011 #1029 Del Skrevet 19. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2011 #1030 Del Skrevet 19. november 2011 Hvordan gikk det på festen? Av og til reiser mann på slikt og drømmer om og kunne bli hjemme, men så blir det mye bedre enn fryktet. Håper det ble en slik kveld. Og ble det ikke en slik kveld, så håper jeg du faket hodepine og reiste hjem tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. november 2011 Forfatter #1031 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Tusen takk for klemmer! Festen? Hmm ..., selve festen ble ok, så stakk vi ut og da begynte dramaet. Fatter ikke hva som er vitsen. Jeg kjenner at jeg har store problemer med å skulle være venner med folk som oppfører seg sånn. I tillegg endte jeg opp med å sende en LANG fyllemelding til grunnen til at jeg har det så utrolig kjipt om dagen, der jeg fortalte nøyaktig hva jeg tenkte ... Tviler på at det hjalp på situasjonen for å si det sånn. Jeg burde gått hjem da de andre stakk på byen, for jeg burde visst at jeg kom til å bli fryktelig deppa og at jeg kom til å gjøre noe dumt. Endret 19. november 2011 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. november 2011 Forfatter #1032 Del Skrevet 20. november 2011 Hva gjør man når følelsene spiser en opp innenfra? Hvorfor bryr jeg meg så mye om en person som tydeligvis ikke bryr seg om meg og som sikkert aldri har gjort det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. november 2011 #1033 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg vet ikke, har ingen gode svar og ingen trøst å komme med dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. november 2011 Forfatter #1034 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg vet ikke, har ingen gode svar og ingen trøst å komme med dessverre! Faen som jeg hater likgyldighet. Det er verre enn noe annet. Total likegyldighet og at man bare ignorerer noen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 22. november 2011 #1035 Del Skrevet 22. november 2011 Håper du kommer deg ovenpå igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. november 2011 Forfatter #1036 Del Skrevet 25. november 2011 It's a good thing, tears never show in the pouring rain As if a good thing ever could make up for all the pain There'll be no last chance to promise to never mess it up again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. november 2011 #1037 Del Skrevet 29. november 2011 Bare innom for å si hei! Gleder du deg til jul, Enigma? Det nærmer seg! Går det litt bedre med deg nå? Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 29. november 2011 Bare innom for å si hei! Gleder du deg til jul, Enigma? Det nærmer seg! Går det litt bedre med deg nå? Håper det Jeg har et litt ambivalent forhold til jul. Det er helt ok de 2,5 dagene jula varer for meg, men hadde den vart noe særlig lengre tror jeg jeg hadde blitt gal. I år blir nok jula ganske vanskelig pga. familieproblemer, så jeg er veldig usikker på hvordan denne jula blir ... Tror det blir en rar jul for alle. On the bright side så tror jeg nyttårsaften blir kjempebra! Jeg føler meg mer hjemme blant kollegaene på jobb, har fått god kontakt med et par av kollegaene, så jeg trives bedre enn tidligere. Ellers er det ganske frustrerende når jeg ikke får til ting, og jeg synes kanskje det skjer i overkant ofte. Sånn sett er jeg usikker på hvordan de ser på meg der ... Men jeg jobber hardt, jeg prøver, så forhåpentligvis så ser de meg for innsatsen jeg legger ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 1. desember 2011 #1039 Del Skrevet 1. desember 2011 Eg og har det sånn på jobben at eg føler at eg ikkje får til ting med jobben. Det er så frustrerande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #1040 Del Skrevet 4. desember 2011 Eg og har det sånn på jobben at eg føler at eg ikkje får til ting med jobben. Det er så frustrerande. Jepp, jeg hater å ikke få til! Men jeg må vel bare ta inn over meg at det er ingen som forventer at jeg skal være supermann fra begynnelsen av. :gjeiper: Jeg setter enormt høye krav til meg selv, og det sitter litt i meg at alle andre sikkert også gjør det. Dermed går jeg rundt og er redd for å ikke være bra nok. Må vel prøve å slappe av litt og innse at siden jeg er ny så har ikke folk de aller største forventningene til meg. Urk, på sånne morgener som i dag har man mest lyst til å si Jeg skal aldri, aldri drikke mer ... Jeg er ikke kvalm, og jeg har ikke vondt i hodet, men jeg sitter i sofaen og skjelver. Det til tross for at jeg for en gangs skyld har sovet ganske greit. Jeg har fått i meg en del vann nå, og sitter med colaglasset og vannflaska. Det føles mildt sagt ikke behagelig å skjelve sånn ... I tillegg fikk jeg et skikkelig sammenbrudd på festen i går. Jeg vet ikke helt hva som forårsaket det. Jeg fikk bare plutselig en skikkelig nedtur og satt i gangen utenfor leiligheten og strigrein. Klarte ikke stoppe heller, selv om folk var ute og prata med meg. Må nesten smile litt av noen av "småungene" på festen som prøvde og trøste meg og kom med mer alkohol til meg sånn at jeg kunne drikke meg glad igjen. Jeg som var så full at hele verden snurret ... Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det her, jeg har det virkelig ikke bra om dagen og jeg kan ikke fortsette på denne måten. Gårsdagen gjør meg redd for julebordet, hvordan vil jeg bli etter litt vin på julebordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå