Gå til innhold

Jeg SKAL slankes i 2010!


2010slankeren

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nefer_*

En oppdatering fra meg. Forrige uke stod vekta stille, så da skrev jeg ingenting. I dag var vekta 63.3, og jeg er storfornøyd. Kan tydelig se at all treningen virkeli har gitt resultater på kroppen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt sin tid denne oppdateringen min, men jeg har gått ned enda et kg og er nå nede i 76 kg.

Siden i går har jeg gått ned til 75,5, men regner ikke med dette, siden jeg spydde natten før. Cm har jeg ikke målt, men skal prøve å få det til på mandag, som er måle dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elefanten_*

Jeg slenger meg på her, kanskje litt seint men, men.

Jeg er en jente på 27 år,er 167cm og veier 75 kg. Skal ned ganske mye, til ca 55-56 kg hvor jeg føler meg vel.

Jeg trener ikke og spiser for mye sjokolade og søtsaker i tillegg til at jeg spiser dårlig-store og få måltider, dette har jeg tenkt til å forandre på.

I kveld har jeg spist 5 sukkertopper og en pasjonsfrukt som lørdagskos + at jeg har drukket ca 3 glass sprite(vanlig). Dette er faktisk ikke verst for meg siden jeg er sjokoladeavhengig deluxe.

Jeg liker ikke å måle meg, men det kan kanskje være lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen.

Det er kanskje lurt å måle seg, både når det gjelder vekt og cm. Ene uken kan du gjerne gå ned en hel del i cm, men ikke i vekt. Så det er greit å bruke begge deler.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg veid meg siden forrige gang jeg skrev her.. aner egentlig ikke hvordan det går nå :S Har vært syk i to uker, og da blir jeg litt sånn " Alt er lov, stakkars meg som er syk" ... ikke bra! :snurt:

så har rett og slett ikke turt å veie meg på noen uker nå, MEN! Når jeg er frisk, så skal jeg melde meg på treningsstudio, komme meg opp på vekta igjen, og ta litt mål av mage osv. så tenker jeg det blir litt resultater igjen :)

Blir etter 25 feb. har nemlig eksamen da, så full konsentrasjon med eksamensjobbing må til først! men jeg er faktisk KJEMPE motivert! har jo gått turer, tatt litt yoga ol. men noen år siden trenigsstudio med timer i sal og sånn :) og det er gøy! håper også på litt svømming :D

kjempe bra jobba til alle andre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg veid meg siden forrige gang jeg skrev her.. aner egentlig ikke hvordan det går nå :S Har vært syk i to uker, og da blir jeg litt sånn " Alt er lov, stakkars meg som er syk" ... ikke bra! :snurt:

så har rett og slett ikke turt å veie meg på noen uker nå, MEN! Når jeg er frisk, så skal jeg melde meg på treningsstudio, komme meg opp på vekta igjen, og ta litt mål av mage osv. så tenker jeg det blir litt resultater igjen :)

Blir etter 25 feb. har nemlig eksamen da, så full konsentrasjon med eksamensjobbing må til først! men jeg er faktisk KJEMPE motivert! har jo gått turer, tatt litt yoga ol. men noen år siden trenigsstudio med timer i sal og sånn :) og det er gøy! håper også på litt svømming :D

kjempe bra jobba til alle andre! :D

Det jeg har gjort, som er kjempe motiverende, er en kroppsanalyse, som forteller deg hvordan ståa er i kroppen din. Så kan du ta denne testen igjen etter noen måneder for å se forskjellen. De fleste treningssentere har nå en sånn maskin. Hos oss koster det 200 kr for medlemmer.

Kos deg med treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har gjort, som er kjempe motiverende, er en kroppsanalyse, som forteller deg hvordan ståa er i kroppen din. Så kan du ta denne testen igjen etter noen måneder for å se forskjellen. De fleste treningssentere har nå en sånn maskin. Hos oss koster det 200 kr for medlemmer.

Kos deg med treningen!

oj! det hørtes spennende ut! hvordan fungerer det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj! det hørtes spennende ut! hvordan fungerer det? :)

Du står på en vekt (med fire sensorer) samtidig som du holder to håndtak i hendene. Du skal stå fullstendig i ro i 1 min ca. Den måler muskler og fett i hver arm, fot, overkropp. Den måler hvileforbrenningen din. Den forteller deg hvor mye du må opp og ned i vekt og den viser hvor stor oppsamling av vann du har i kroppen. Er kjempe greit å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står på en vekt (med fire sensorer) samtidig som du holder to håndtak i hendene. Du skal stå fullstendig i ro i 1 min ca. Den måler muskler og fett i hver arm, fot, overkropp. Den måler hvileforbrenningen din. Den forteller deg hvor mye du må opp og ned i vekt og den viser hvor stor oppsamling av vann du har i kroppen. Er kjempe greit å ha.

det må jeg prøve! selvom det hørtes litt skummelt ut å få svar på alt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må jeg prøve! selvom det hørtes litt skummelt ut å få svar på alt det :P

Hehe, ja det er litt skummelt, men det er veldig greit å se hva du bør jobbe med, og ikke minst så er det kjekt å se fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er litt skummelt, men det er veldig greit å se hva du bør jobbe med, og ikke minst så er det kjekt å se fremgang.

ja :) er sikkert veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trude.lutt

Vel... her går det treigt. Har meldt meg på LIBRA kurs som starter 8.mars, og har som mål å gå ned 15-20 kg. Skal gå på kurs til jeg når målet, så regner med fire kurs. Håper å få til å gå ned 1,5 kg før kursstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg litt ut her jeg da. Ferdig med å gå ned i vekt :)Lykke til videre alle sammen!

flink du har vært da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du har vært da! :)

Tja, det var bare snakk om 3-4 kg, så det var ikke voldsomme greiene :gjeiper:

Men godt å få det av. :jepp:

Lykke til videre med treningen og kostholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... her går det treigt. Har meldt meg på LIBRA kurs som starter 8.mars, og har som mål å gå ned 15-20 kg. Skal gå på kurs til jeg når målet, så regner med fire kurs. Håper å få til å gå ned 1,5 kg før kursstart.

Lykke til!

Jeg fortsetter med min livsforandring, men føler at det står ganske stille. Jeg må bli flinkere med treningen og maten, tenker jeg.. Men dette kan kun gå rette veien, selv om det kanskje tar meg 12 måneder i stedet for 6!

Lykke til alle sammen, kom gjerne med oppdateringer og tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forresten fått en rockering i posten jeg bestilte fra USA! Skal vi se om jeg klarer å miste en centimeter til rundt midjen og "love handles"-ene mine på disse to ukene som er igjen før neste måling og bildeoppdatering på bloggen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...