Gå til innhold

Jeg SKAL slankes i 2010!


2010slankeren

Anbefalte innlegg

Jeeeeg! :D Jeg er 173,5 cm, veier 67 kilo for øyeblikket. Dette året SKAL jeg ned til 60 kilo og bli mye strammere. Spesielt på mine "wobbely-bits" :fnise: (som for meg er hovedsaklig rompe og lår) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Leste et sted at man burde unne seg en dag i uka, fordi dersom man kutta helt var det lettere for å sprekke og da skjeie HELT ut - dette stemmer litt for godt med tidligere erfaringer herfra...)
Det er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg tror nok dette stemmer for mange ja. :)

Personlig så ser jeg heller ikke poenget med å innføre totaforbud mot sjokolade så lenge kostholdet ellers er sunt og i fornuftig. det handler vel om balanse; om du vet at du skal på fest hvor det blir kake som du har lyst til å smake på, så får du spise ekstra sunt og magert den dagen/helga. (*host* Her trenger jeg å bli flinkere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg tror nok dette stemmer for mange ja. :)

Personlig så ser jeg heller ikke poenget med å innføre totaforbud mot sjokolade så lenge kostholdet ellers er sunt og i fornuftig. det handler vel om balanse; om du vet at du skal på fest hvor det blir kake som du har lyst til å smake på, så får du spise ekstra sunt og magert den dagen/helga. (*host* Her trenger jeg å bli flinkere...)

Det er flott at det fungerer for deg å spise sjokolade, MEN husk han vi er alle forkjellig. Det er et stort poeng for mange å kutte ut sukker om de har en kropp som tar til seg sukker overdrevent lett. Noen har det slik, utrolig nok. (som undertegnede feks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg tror nok dette stemmer for mange ja. :)

Personlig så ser jeg heller ikke poenget med å innføre totaforbud mot sjokolade så lenge kostholdet ellers er sunt og i fornuftig. det handler vel om balanse; om du vet at du skal på fest hvor det blir kake som du har lyst til å smake på, så får du spise ekstra sunt og magert den dagen/helga. (*host* Her trenger jeg å bli flinkere...)

Jeg er enig med din filosofi, men for min egen del har jeg spist altfor mye sjokolade det siste halvåret (helt sikker siste året også...) så jeg må være nazi mot meg selv for å komme i gang ;) men en dag i uka tror jeg for min del er fornuftig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillefisk

Jeg er gjesten over og 'lillefisk' I denne tråden.

Jeg har nå gått ned 1 kilo, og har prøvd å være aktiv i denne fryktelige kulda! Jeg har tenkt å redusere sukkerinntaket mitt til det maksimale, fordi jeg har oppdaget at jeg blir dårlig i magen av det, og får en gjæret lukt der nede..Det kommer av mengden candida i magen, og sukker og gjær nærer sopp. I jula og adventstida ble det litt mye sukker i kostholdet, så det skal jeg få skikk på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med din filosofi, men for min egen del har jeg spist altfor mye sjokolade det siste halvåret (helt sikker siste året også...) så jeg må være nazi mot meg selv for å komme i gang ;) men en dag i uka tror jeg for min del er fornuftig! :)

Hei!

Jeg tar krom tabletter for å forminske sukkersuget. (jeg tror jeg tok ihvertfall 1 tablett 2 ganger om dagen, og trappet ned jevnlig etterhvert som jeg ble avvent med sukkeret) Det hjelper virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg tar krom tabletter for å forminske sukkersuget. (jeg tror jeg tok ihvertfall 1 tablett 2 ganger om dagen, og trappet ned jevnlig etterhvert som jeg ble avvent med sukkeret) Det hjelper virkelig.

Jeg er på min tredje dag på kromtabelettene nå! :) Så bra å høre at det faktisk hjelper! På disse tre dagene har jeg bare spist havregrøt som jeg veit det er sukker i, andre dagen hadde jeg veldig vondt i hodet (det kan selvfølgelig være tilfeldig), men ellers har jeg ikke merka noe særlig ennå :)

(beklager viss jeg kupper tråden nå! :O )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at det fungerer for deg å spise sjokolade, MEN husk han vi er alle forkjellig.
Jeg VET det, der er derfor jeg skrev at
Det er sikkert forskjellig fra person til person
;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow lillefisk, en kilo allerede!!

Jeg vet ikke hvor mye jeg veier, men det er nesten så jeg får lyst til å ta mål av meg igjen for å sjekke, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare oppdatere litt! Etter ti dager har jeg holdt meg ganske bra og er foreløpig fornøyd med innsatsen selv om jeg ikke vet noe om resultatet enda (jeg har ikke målt). Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i full gang med wii fiten min..støl som bare det. har problemmer med å holde meg unna godteri..sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i full gang med wii fiten min..støl som bare det. har problemmer med å holde meg unna godteri..sukk...

Så det virker bra for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det virker bra for deg?

fra å kun sitte foran pcen funker det ihvertfall hehe. nå har jeg bare trent 4 dager så jeg skal oppdatere dere når det har gått en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, jeg har hatt tidenes spiseuke. Det vil si: jeg har for det meste vært flink, men har også vært flink til å skeie ut. Særlig denne helga. Jeg har gitt meg selv lov til å skeie ut bittelitt av og til, men nå har jeg snart brukt opp kvota frem til juni, tror jeg :gjeiper:

Ellers har jeg funnet det som ser ut til å være den perfekte ellipsemaskinen - stødig, kompakt og sammenleggbar! Men jeg aner ikke om den egentlig er et bra kjøp, og dessuten er den litt dyr: 6500,- kr. Jeg har vel forsåvidt råd til det, men nøler litt...

Høres jo ut som om du er kjempeflink da, 2010slankeren! Og du og, estella87! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hvordan du har det med utskjeielser. jeg MÅTTE bare ha de fera roshine på meny her en dag. har spist tre stykker...

i dag har jeg trent på wii en i 1time og 15 min. spist en nutrilet bar , nutrilett smoothie og litt middag. å spise to nutrilett ting på en dag har jeg funnet ut at ikke er det beste.... gud så mye luft i magan da gikk...hehe :sjenert:

stå på folkens...you can do it...som jeg pleier å si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flink" er kanskje å ta litt hardt i selv om jeg har vært flinkere enn for to uker siden da jeg satt mye mere rolig og spiste mer uten å tenke over det! ;)

Jeg skal prøve å legge opp et skikkelig treningsprogram etterhvert som jeg blir flinkere, også skal jeg virkelig prøve å holde meg til det. For øyeblikket prøver jeg ut litt av hvert for å se hva som passer med meg og hva jeg tror jeg kan klare. Jeg har som kjent ellipsemaskin her hjemme men det kan hende jeg melder meg på en spinningtime i uken f.eks på et senter.

Jeg har merket en positiv ting da! Det er at det gjør utrolig masse med måten jeg tenker på når jeg trener. Det vil si - jeg er mere bevisst på hva jeg spiser så mitt "blodslit" ikke har vært forgjeves. I kveld f.eks! Mannen sa at han ville dra og kjøpe med McDonaldsmat i kveld etter at ungene var lagt som en slags "slutt" på hans usunne liv. Han vil nemlig også slanke seg litt men har ikke helt begynt enda. Han spurte om jeg ville ha noe (vi spiser der veldig sjelden altså) og jeg tenkte "nei.. i går sleit jeg passe mye sammen med noen flotte damer på youtube /pilates/ så det er ikke verdt det!" og jeg trente heller en god halvtime på ellipsesykkelen! :tommelsmil::tommelsmil:

Men jeg må legge til at det var en bursdag her forleden og jeg spiste to kakestykker så jeg er ikke 100% flink heller da. Det positive er at jeg merker at min holdning forandres og DET er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært og kjøpt meg ellipsemaskin!!! :danse: Slanking fremover blir ikke noe problem; den maskina var så dyr at nå har jeg ikke råd til mat :fnise:

Feiret kjøpet med marsipan som var på tilbud :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og kjøpt meg ellipsemaskin!!! :danse: Slanking fremover blir ikke noe problem; den maskina var så dyr at nå har jeg ikke råd til mat :fnise:

Feiret kjøpet med marsipan som var på tilbud :flau:

haha.... er ikke bra å ikke spise da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg henger meg på her.

Tidligere har jeg gått fra 95 til 75, men etter julen og en veldig intens desember på skolen så veide jeg meg rett over nyttår til 80kg. Disse skal av, og målet er 70kg. Jeg syns det er et sunt mål når jeg er 172 høy.

Jeg driver med spinning, men har gått ned i vekt ved omlegging av kosten.

Siden nyttår har jeg komt meg ned på 77.8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...