Gå til innhold

Jeg SKAL slankes i 2010!


2010slankeren

Anbefalte innlegg

Gjest lillefisk
Jeg VET det, der er derfor jeg skrev at ;)

Jeg trodde du snakket om innlegget du siterte når du skrev at det var inviduellt.

Jeg snakker av egen erfaring, og personlig så klarer jeg ikke gå ned i vekt når jeg spiser godteri jevnlig/daglig. Kroppen min toler ikke sukker så godt, blodsukkernivået mitt går bergogdalbane, og jeg blir uopplagt. Da funker det bedre å holde en sunn diett, og heller spise godteri en sjelden gang (feks i selskaper el lign)

Når jeg har sluttet å spise godteri, så får jeg faktisk ikke noe lyst på sukker heller. I tillegg blir jeg negativt påvirket etter feks en fest hvor jeg ble servert mye kake og lign..Jeg blir rett og slett et emosjonellt vrak og sutrer når vi er hjemme igjen. Dagen etter blir jeg helt fin, og det kan ikke være noe annet enn et sukkerkrasj. (Nei, det er ikke pga dårlig samvittighet ;)

Jeg har begynt med Chrom igjen som kosttilskudd, og jeg legger merke til forskjellen nå bare dag 2. Jeg har mistet lysten på sukker og godteri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg henger meg på her.

Tidligere har jeg gått fra 95 til 75, men etter julen og en veldig intens desember på skolen så veide jeg meg rett over nyttår til 80kg. Disse skal av, og målet er 70kg. Jeg syns det er et sunt mål når jeg er 172 høy.

Jeg driver med spinning, men har gått ned i vekt ved omlegging av kosten.

Siden nyttår har jeg komt meg ned på 77.8 kg.

Velkommen inn i klubben Pentu! Er ikke det et ord fra Romania forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nefer_*

Da slenger jeg meg på, dog det er livsstilendring jeg velger å kalle det :popcorn:

Jeg veide 63 kg før jule, etter jul var vekta på 66 :sjenert:

Har siden 1 januar gått ned til 64 kg :rødme: (Den første kg'en ar nok vann).

Har lyst å prøve å komme ned til 61, der liker jeg meg best.

Lykke til alle sammen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn i klubben Pentu! Er ikke det et ord fra Romania forresten?

Det betyr Sweat ihvertfall. Mer vet jeg ikke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens veiing.

Jeg har da av en eller annen grunn bestemt meg for å ha veiedag på mandag, noe som ikke er så lurt siden jeg har spisedagen min på søndag. Men jeg har da den siste uken gått ned 1,1 kg.

Jeg måler bare midje, hofte og rumpe. Der har jeg gått ned 2 cm alle stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir med! :goodbye: bedre sent enn aldri!

jeg er 20 år veier 63,1kg og er 1.60 høy

mitt første mål er å komme meg under 60 kg

det skal jeg klare ved å:

- bevege meg mer

- spise sunnere, mye frukt og grønt, og kanskje litt sunnere middager.. ble ikke så mye sunt under eksamenstider/jul :S

snart skal jeg ut å gå en tur, og i går trente jeg styrke.. første gang jeg har trenet på leenge! pleier egentlig å trene jevnlig.. kroppen fikk litt sjokk tror jeg, syykt støl! men det er egentlig litt deilig :P

begynner i det små, så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nefer_*

Da var ukesveiingen her igjen! Vekta var litt rar i dag, mistenker dårlig batteri, den hoppet på alt mulig mellom 64 og 63,6, men landet endelig til slutt på 63.8, og da velger jeg det:) Sist veiing var 64.1, så da er det ca 300 gram ned da siden forrige helg. Helt ok, spiste egentlig litt for mye mat denne uka, så klager ikke :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen! hvor blir det av oppdateringer her? plutselig har alle blitt borte virker det som, ikke droppet ut håper jeg?!

jeg veide meg i hvertfall i dag

gått fra 63,1

til 62,2 :)

veldig fornøyd! vet ikke om alt er fett, kan jo alltids være litt vann osv, men jeg ble i hvert fall enda mer motivert!

nå er jeg nærmere første mål som er under 60 kg!

ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg har ikke blitt borte (jeg er TS) men jeg gruer meg til mandag for da har det gått en måned og jeg frykter at ingen ting har forandret seg.... jeg skal oppdatere bilde, mål og vekt den første hver måned uansett selv om jeg er redd jeg ikke har mistet noe enda. :grine:

Så flink du har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg har ikke blitt borte (jeg er TS) men jeg gruer meg til mandag for da har det gått en måned og jeg frykter at ingen ting har forandret seg.... jeg skal oppdatere bilde, mål og vekt den første hver måned uansett selv om jeg er redd jeg ikke har mistet noe enda. :grine:

Så flink du har vært!

så spennende :) går sikkert fint! og er jo veldig bra å ha en fast dato :)

takk! men stoler ikke helt på at det er riktig, selv om det er samme vekt som er brukt.. skal liksom ikke så mye til at man går litt opp eller ned på vekta.. men bedre enn at det går litt opp da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet var bedre enn jeg hadde forventet!

Vi har hatt to bursdager her i januar..med store kaker :gratulerer: og slikt..også hadde vi spysjuke forrige uke og da trente jeg ikke.

MEN jeg er fornøyd med resultatet til nå! Det eneste jeg ikke skjønner er at magemålet er større når det andre har krympet!?

:vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg joiner.. Veier iflg. lege litt for mye. Veier 68 kilo og er 1,64 høy. Jeg satser på gåturer, mye vann og styrketrening. Egentlig ikke noe mål om å gå ned så mye i vekt, vil heller bli litt strammere og slik virke slankere :) Gleder meg til å se om noe har skjedd den 1.3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ganske irriterende er at bloggen min, av en eller annen grunn, ligger ni timer etter vår klokke, så da jeg postet oppdateringen i går tidlig før ni, kom den inn under 31 januar og ikke 1 febuar! *grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet var bedre enn jeg hadde forventet!

Vi har hatt to bursdager her i januar..med store kaker :gratulerer: og slikt..også hadde vi spysjuke forrige uke og da trente jeg ikke.

MEN jeg er fornøyd med resultatet til nå! Det eneste jeg ikke skjønner er at magemålet er større når det andre har krympet!?

:vekt:

Gratulerer med nedgangen! Knallbra jobbet :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er ganske irriterende er at bloggen min, av en eller annen grunn, ligger ni timer etter vår klokke, så da jeg postet oppdateringen i går tidlig før ni, kom den inn under 31 januar og ikke 1 febuar! *grr*

Gå inn på innstillinger, og velg tidssone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sitron_*

jeg tror jeg henger meg på! :D jente på 20 år som gjerne vil ha vekk magen, litt lår og litt armer! Jeg bryr meg ikke noe særlig om hva jeg veier, vil bare stramme opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...