Gjest Ggjest Skrevet 27. desember 2009 #81 Skrevet 27. desember 2009 Dere som har vært single i flere år, eller aldri hatt kjæreste. Anser dere, dere selv som uattraktive utseendemessig? Som i den andre tråden. Jupp! jeg er lite attraktiv ;P Det er ganske irriterende når vennene mine som har utseende med seg er så sjenerte for å snakke med jenter. Man lever en gang, det er ikke så vanskelig. Det skjer jo ingenting hvis man sier noe feil. Jeg har lett for å prate med jenter og vitser å prøver å få dem til å le. Jeg er opptatt av å kle meg bra og trener 6 ganger i uken, men det fordømte ansiktet ;P jaja...
Gjest Gemma Skrevet 27. desember 2009 #82 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har vært singel i tre år. Tror verken kvinner eller menn ville protestert på påstanden om at jeg er over middels attraktiv. Jeg er rett og slett veldig kresen. Ikke på mannen, men på mine følelser for ham. Jeg snubler ikke for den første og beste, kan man si.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #83 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har vært singel i tre år. Tror verken kvinner eller menn ville protestert på påstanden om at jeg er over middels attraktiv. Jeg er rett og slett veldig kresen. Ikke på mannen, men på mine følelser for ham. Jeg snubler ikke for den første og beste, kan man si. Høres fornuftig ut - dette gjelder nok mange!
MissStiles Skrevet 29. desember 2009 #84 Skrevet 29. desember 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #85 Skrevet 29. desember 2009 Jeg vil vel si jeg er over gjennomsnittet når det kommer til utseende..det er vel knapt lov å si her inne før det dundrer inn med svar ala; ja det er noe du tror ja! Men.. jeg tror de som kjenner meg hadde sagt det samme:) Anyhow, jeg er har et langt forhold bak meg, et som var av og på i mellom forhold, og et kortere. Nå har jeg vært singel ganske lenge.. Jeg har veeeldig lyst til å møte mr.right merker jeg. Dette er dog ikke noe andre rundt meg merker. De ser vel bare at jeg har det helt fint alene for tiden. Problemet mitt og er at jeg er veldig kresen..det skal myye til for at jeg faller pladask. Begynner å bli helt redd det ikke kommer til å skje meg igjen skal jeg være helt ærlig..
Foxylady Skrevet 29. desember 2009 #86 Skrevet 29. desember 2009 Nei, er ikke der det ligger hos de fleste. Hos meg er det at jeg har vanskeligheter med å bli forelsket:-)
Gjest Bianca26 Skrevet 29. desember 2009 #87 Skrevet 29. desember 2009 Dere som har vært single i flere år, eller aldri hatt kjæreste. Anser dere, dere selv som uattraktive utseendemessig? Har selv vært singel lenge inntil nå og bare hatt kortvarige forhold. Har fått høre at jeg er pen og sånn og vet at jeg ikke er uattraktiv, men jeg må innrømme det har vært tider hvor jeg har lurt på om det var noe galt med meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #88 Skrevet 30. desember 2009 Jeg var nesten 19 år før jeg fikk kjæreste. Før jeg fikk kjæreste hadde jeg dårligere selvtillit enn jeg har nå. Jeg syntes at jeg var stygg, luktet vondt og var generelt uattraktiv. Det hjalp veldig på selvtilliten å ha en kjæreste som stadig vekk fortalte meg at jeg var den vakreste jenta i verden og at han elsket meg utrolig høyt. Etter at det ble slutt med ham hadde jeg endel flørter både på fest og på nett, men det klaffet ikke med noen før jeg hadde vært single i tre år. Jeg er absolutt ikke uattraktiv. Utseendemessig vil jeg si at jeg ligger mellom 6 og 8, litt ettersom hvor mye tid og energi jeg har lagt i sminke og klær.
Gjest heimann Skrevet 30. desember 2009 #89 Skrevet 30. desember 2009 Nei, det er nok ikke derfor (venninner, x-antall jenter på ulike sjekkenettsider, og ulike jenter på utesteder mener i alle fall ikke det). Jeg har bare mistet driven. Det er så sjeldent jeg treffer en jente i en slik setting hvor det er naturlig for meg å bli bedre kjent med henne at det bare ikke blir noe (nevnte sjekkenettsider funker bare ikke for meg: det blir for kaldt og beregnende, og på byen ødelegger alkoholen alt). Og jo lenger siden sist, jo større er sannsynligheten for at jeg tenker at jeg fortsatt har draget hvis en jente viser interesse framfor å ønske å utforske det hele videre. Litt skremmende egentlig hvor fort tiden går når man har godtatt situasjonen. Plutselig har det gått flere år siden sist man var i et forhold, og du føler det er større sannsynlighet for at du vil tibringe ytterligere like mange år som singel enn at du treffer en jente i løpet av det neste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå