Gå til innhold

Langtidssingle - er dere uattraktive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er godt under gjennomsnittet, men regnes som godt over gjennomsnittet, og blir derfor antatt å være innbilsk og overfladisk før man blir kjent med meg.

Jeg prøver å selge indre verdier, men blir avvist på grunn av det ytre. Lett? Nope!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror jeg er godt under gjennomsnittet, men regnes som godt over gjennomsnittet, og blir derfor antatt å være innbilsk og overfladisk før man blir kjent med meg.

Jeg prøver å selge indre verdier, men blir avvist på grunn av det ytre. Lett? Nope!

Er det ikke bedre å prøve å se seg selv akkurat som den man er?

Skrevet

Jeg er singel, og helt alminnelig. Men så klart kunne jeg tenkt meg en mann som sier at jeg er SÅÅ vakker, hvilken jente vil ikke det? Hehe. Poenget mitt er at jeg hver dag ser ytterst få folk jeg vil karakterisere som over gjennomsnittet. De fleste jenter er helt alminnelige, helt alminnelige øyne, trekk osv. Sminke seg klarer de færreste. Det er sjeldent jeg ser en killer-kropp. På en god dag kan jeg se 1-2 pene/vakre jenter om jeg vandrer rundt i byen, og en attraktiv mann ser jeg vel kanskje et par ganger i året. Da er det jeg, som den damegrisen jeg er, som sikler åpenlyst og glor på den kjekke, høye deilige mannen som jeg ikke klarer å rive øynene fra. Min erfaring er at de fleste rangerer seg selv som en åtter, eller til og med en nier. Men i virkeligheten har de bare et kjedelig, ordinært utseende. Merkelig hvor høye tanker folk har om seg selv. Selv om en jente synes du er dritrå, eller en gutt synes du er dødsdeilig, betyr det ikke at ALLE synes det. Hehe. Men for all del, det er bedre at folk tror de er mye penere enn de er IRL, fremfor at de er deppa på grunn av ordinært utseende.

Men at godt over halvparten av befolkningen har godt over gjennomsnittet bra utseende klarer jeg bare ikke å tro på, det matcher ikke mine erfaringer.

Skrevet
Er det ikke bedre å prøve å se seg selv akkurat som den man er?

Hm? Og hvordan har du tenkt at man skal gjøre det? Jeg ser det jeg ser, andre ser det de ser, jeg kan ikke styre det.

For meg er det viktigst å være et godt menneske, og da er jeg ikke så opptatt av det som er ytterst, utover å gjøre det beste ut av det jeg har.

Skrevet
Hm? Og hvordan har du tenkt at man skal gjøre det? Jeg ser det jeg ser, andre ser det de ser, jeg kan ikke styre det.

For meg er det viktigst å være et godt menneske, og da er jeg ikke så opptatt av det som er ytterst, utover å gjøre det beste ut av det jeg har.

Ja, det er jo aldri feil å gjøre sitt beste :)

Skrevet

Det jeg prøver å si er at hvor attraktiv man er, er det den som ser på som avgjør. Det er ikke objektivt.

Skrevet (endret)

Uattraktiv tror jeg ikke at jeg er. Jeg har data en del fyrer som vil innlede noe mer (altså forhold), men med unntak av en gang, er det jeg som har backa ut.

Det jeg får høre, er at jeg har altfor mye å gjøre. At jeg kan virke veldig "opptatt" og "utilnærmelig", da jeg tjener godt, og har kommet lengre enn de fleste på min alder karrieremessig. Det får bare være.

Godt mulig at noen synes jeg har en forferdelig personlighet også. Jeg aner ikke...

Endret av Lucia
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Jeg har alltid fått komplimanger for utseendet, både av gutter og jenter. Uten å virke arrogant vil jeg nok påstå at jeg ser ganske bra ut.

Mange lurer på hvorfor jeg er singel. Det er flere grunner tror jeg. Jeg har ofte blitt såret (har møtt mange menn som jeg føler ser på meg som et trofe´),og har nok tatt litt skrekken av det. Samtidig er jeg ganske sjenert, og det er ofte en ulempe når man skal prøve å finne noen. De siste årene har jeg heller ikke gjort noe aktivt for å få meg kjæreste, siden jeg har vært opptatt med en krevende utdanning.I løpet av denne tiden har ikke det å finne kjæreste vært noe viktig for meg.

Skrevet
Det jeg prøver å si er at hvor attraktiv man er, er det den som ser på som avgjør. Det er ikke objektivt.

Nei, man er ikke objektiv selv i hvert fall.

Skrevet
Uattraktiv tror jeg ikke at jeg er. Jeg har data en del fyrer som vil innlede noe mer (altså forhold), men med unntak av en gang, er det jeg som har backa ut.

Det jeg får høre, er at jeg har altfor mye å gjøre. At jeg kan virke veldig "opptatt" og "utilnærmelig", da jeg tjener godt, og har kommet lengre enn de fleste på min alder karrieremessig. Det får bare være.

Godt mulig at noen synes jeg har en forferdelig personlighet også. Jeg aner ikke...

Karriere og parforhold er vanskelig å kombinere.

Skrevet
Karriere og parforhold er vanskelig å kombinere.

Ikke nødvendigvis.

Jeg vil ha en som har tradisjonelle verdier, jeg er tradisjonell selv. Jeg mener bestemt at jeg kan gjøre begge deler. Satse sterkt på karriere til jeg stifter familie. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre. Forståelig at noen synes det er tøft å takle her og nå, men da er de ikke dypt nok "into" meg.

Kommentarer av typen "Hvorfor er DU singel", er forresten noe av det verste man kan få. Spesielt av menn. Jeg føler at de tror det må være noe ekstremt galt med personligheten min. Jeg får mange av dem, og de irriterer meg. Jeg er singel fordi jeg ikke har funnet den rette. Simple as that.

Skrevet
Nei, man er ikke objektiv selv i hvert fall.

Om du skulle sagt hvem som er den peneste dama du vet, så vil veldig mange være uenig. Det er det jeg mener.

Skjønnhet er i øynene som ser.

Skrevet
Om du skulle sagt hvem som er den peneste dama du vet, så vil veldig mange være uenig. Det er det jeg mener.

Skjønnhet er i øynene som ser.

Ja, det er smak og behag - og det skal man være glad for.

Hadde ikke vært bra hvis alle likte akkurat det samme når vi mennesker er så forskjellige.

Skrevet

Åh herregud! Og da kan ikke JEG si om jeg er pen eller ikke, det får ANDRE eventuelt bedømme.

Skrevet
Åh herregud! Og da kan ikke JEG si om jeg er pen eller ikke, det får ANDRE eventuelt bedømme.

Jada, slapp av ;)

Andre bedømmer sikkert deg utifra sin smak, men du kan jo også bedømme deg selv utifra din smak - selv om det blir subjektivt sett. Hovedsaken er bare å akseptere seg selv som den man er og gjøre det beste ut av det som du skrev.

Skrevet

Hahahha! Du bruker annethvert innlegg til å skrive om hvor gode Bjs du gir, hvor store pupper/lepper du har, og at du er så vakker at menn ikke håndterer deg. Så det at du TROR at du ikke er attraktiv, må du lenger ut på landet med.

Skrevet
Hahahha! Du bruker annethvert innlegg til å skrive om hvor gode Bjs du gir, hvor store pupper/lepper du har, og at du er så vakker at menn ikke håndterer deg. Så det at du TROR at du ikke er attraktiv, må du lenger ut på landet med.

Å være god til å suge har ingenting med utseendet å gjøre. Det vet alle som er gode til å suge.

Jeg ser ikke på meg selv som en spesielt attraktiv person nei, det er jo det som er hele poenget. Er man pen om man har store pupper? Eller store lepper? Hva slags menn er det som tiltrekkes av kvinner som ser sånn ut?

Og at menn ikke kan håndtere meg?

...tror du fantaserer bittelitt nå, kjære gjest, og leser helt andre ting enn det jeg faktisk skriver.

Skrevet

Har vært singel siden ungdomstida. Synes jeg ser ok ut, litt tynn da men 0 fett har ein kropp som ein 20 åring ennå.

Alle min arbeids venninder liker meg. Min bror synes eg er kjekk, og hans kone sier vi er like som vann på gåsa. Både i fakter og utseende.

Men damer er rett og slett ikke intressert i meg. Arbeids kollegaer har spurt meg i ny og ne om at eg burde finne meg dame.

Jeg bare smiler og sier noe tull om at jeg trur ikke det, eller jeg får finne ei fra utlandet. Har fått slengt i meg eit par ganger at jeg er for kresen. Men det er ikke sant. Er vel ein mellomting av sjenert og forsiktig, og det er nok det som gjør meg uattraktiv.

PS er bare sjenert i sosiale settings, er heilt normal blandt damene på jobb.

Skrevet

Akkurat nå staker jeg opp rørene på kjøkkenet, med tre dager skjeggstubb og ståhår, i shorts og gammel møkkete t-skjorte. Lekker? I don't think so.

Skrevet
Akkurat nå staker jeg opp rørene på kjøkkenet, med tre dager skjeggstubb og ståhår, i shorts og gammel møkkete t-skjorte. Lekker? I don't think so.

Bytte ut shortsen med jeans, så er du nok det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...