Guriane Skrevet 21. desember 2009 #41 Skrevet 21. desember 2009 Akkurat nå staker jeg opp rørene på kjøkkenet, med tre dager skjeggstubb og ståhår, i shorts og gammel møkkete t-skjorte. Lekker? I don't think so. Hvis du er kvinne så nei, ikke spesielt lekkert med tredagers skjeggstubb Ellers synes jeg tredagers kan være snasent jeg da. Og at han er en mannemann som kan stake rørene på kjøkkenet sitt selv!
Gjest hare Skrevet 21. desember 2009 #42 Skrevet 21. desember 2009 tredagersskjegg er faktisk på topp 3 når jeg skal karakterisere verdens deiligste mann.... jeg er en av de som er i langtidsforhold, så om jeg skal snu på flisa så er vel jeg ekstremt lekker godt å vite.
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 21. desember 2009 #43 Skrevet 21. desember 2009 5 År som singel, og 5 År uten sex. De første 3 åra var jeg desperat. Nå har jeg bare gitt opp. Litt kjipt å være under 35 år å antaglivis fullstendig uattraktiv på markedet enten på nett eller byen. Men er det sånn så er det sånn, og lite jeg egentlig får gjort med saken. Thomas 34 år
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 21. desember 2009 #44 Skrevet 21. desember 2009 Nei, vi er ikke uattraktive! Noen av oss velger å være alene, andre finner ikke kjærligheten! I mitt tilfelle så har jeg vært single i 8 år, er nå 42. Vi var samboere på 10`ende året, da han var uttro og jeg flyttet ut. Første 3 åra var jeg bare ikke klar for noe, var helt ødelagt. Etter det har jeg av og på gjennom åra vært på date. Har bare ikke funnet han enda! Må jo legge til at jeg har ikke vært så veldig ivrig da, men tatt en date og to sånn avogtil. Det skal litt til at det skal klaffe, vi som er i 40 åra er vet hva vi ikke vil ha! Men nei, er ikke uattraktiv, pen, velstelt, får komplimanger i ny og ne, og alle menn`s drøm hehe, sier de selv, når jeg sier jeg ikke liker å shoppe!
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2009 #45 Skrevet 21. desember 2009 5 År som singel, og 5 År uten sex. De første 3 åra var jeg desperat. Nå har jeg bare gitt opp. Litt kjipt å være under 35 år å antaglivis fullstendig uattraktiv på markedet enten på nett eller byen. Men er det sånn så er det sånn, og lite jeg egentlig får gjort med saken. Thomas 34 år Man blir mer kresen med årene også, tror jeg.(Jeg er eldre enn deg.) Jeg pleier å si at hvis den store kjærligheten og lynnedslaget lar vente på seg, er jo ikke små gleder å forakte, heller .
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #46 Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror jeg er godt under gjennomsnittet, men regnes som godt over gjennomsnittet, og blir derfor antatt å være innbilsk og overfladisk før man blir kjent med meg. Jeg prøver å selge indre verdier, men blir avvist på grunn av det ytre. Lett? Nope! Nei, det tror du ikke!
Inx Skrevet 21. desember 2009 #47 Skrevet 21. desember 2009 Singel på andre året og trives godt med det. Jeg tror jeg er ganske attraktiv faktisk
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #48 Skrevet 21. desember 2009 Jeg tror jeg er ganske attraktiv, men jeg lider av prinsessesyndromet, så da teller det kanskje ikke
Cata Skrevet 21. desember 2009 #49 Skrevet 21. desember 2009 Jepp. Jeg skremmer ikke fanden på flat mark og slipper å snu speilet bak frem , men vil ikke kalle meg spesielt attraktiv. Og siden dørene ikke akkurat rennes ned av potensielle "friere" så regner jeg med jeg er rimelig uattraktiv.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 21. desember 2009 #50 Skrevet 21. desember 2009 Dere som har vært single i flere år, eller aldri hatt kjæreste. Anser dere, dere selv som uattraktive utseendemessig? - Foreldre synes alltid barna deres er pene, ja, gjerne vakrest i verden. De kan man ikke høre på. - Kjærestene, affærene og dates man har hatt vil alltid gi flotte komplimenter: hvor pålitelige er de egentlig? - Venninner vil alltid trekke frem det positive og fortelle hvor flott en er. Kanskje de lyver. - Menn på byen tenker bare på sex (ifølge KG), så de kan man ikke høre på. - Komplimenter på ferie utenlands: det kan man ikke stole på, for i Roma hoier gutta på alle jenter, uansett hvordan de ser ut. Hva står så igjen? Egenvurderingen, sammenliknet med modellene i magasiner/på film? Den kan man ikke stole helt på, den vil være mså veldig subjektiv, man ser jo seg selv hver dag. Det kan man bli lei av. Positivt selvbilde, selvtillit og gode tilbakemeldinger fra omgivelsene hjelper. Konklusjon: Ikke så godt å si. Kanskje stygg, middels eller pen. Jeg er åpen for alle 3.
Gjest Ida_B Skrevet 21. desember 2009 #51 Skrevet 21. desember 2009 Vil ikke si jeg er uattraktiv utseendemessig (forresten, jeg er høy dvs 183 cm, men hvor uattraktivt det er har jeg ikke helt klart for meg. Får noen idiotiske kommentarer av og til, men like ofte positive kommentarer) Sporet litt av: Jeg har nok heller en uattraktiv innstilling til parforhold, he he. Dvs at jeg er veldig uvillig til å ta risiko og unngår potensiell smerte så godt jeg kan. Av ulike årsaker trenger jeg virkelig å være for meg selv nå, og har trengt det lenge..
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 #52 Skrevet 21. desember 2009 - Foreldre synes alltid barna deres er pene, ja, gjerne vakrest i verden. De kan man ikke høre på. - Kjærestene, affærene og dates man har hatt vil alltid gi flotte komplimenter: hvor pålitelige er de egentlig? - Venninner vil alltid trekke frem det positive og fortelle hvor flott en er. Kanskje de lyver. - Menn på byen tenker bare på sex (ifølge KG), så de kan man ikke høre på. - Komplimenter på ferie utenlands: det kan man ikke stole på, for i Roma hoier gutta på alle jenter, uansett hvordan de ser ut. Hva står så igjen? Egenvurderingen, sammenliknet med modellene i magasiner/på film? Den kan man ikke stole helt på, den vil være mså veldig subjektiv, man ser jo seg selv hver dag. Det kan man bli lei av. Positivt selvbilde, selvtillit og gode tilbakemeldinger fra omgivelsene hjelper. Konklusjon: Ikke så godt å si. Kanskje stygg, middels eller pen. Jeg er åpen for alle 3. Du kan alltid spørre Meg. Jeg er alltid ærlig og sier det som det er.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #53 Skrevet 21. desember 2009 - Foreldre synes alltid barna deres er pene, ja, gjerne vakrest i verden. De kan man ikke høre på. - Kjærestene, affærene og dates man har hatt vil alltid gi flotte komplimenter: hvor pålitelige er de egentlig? - Venninner vil alltid trekke frem det positive og fortelle hvor flott en er. Kanskje de lyver. - Menn på byen tenker bare på sex (ifølge KG), så de kan man ikke høre på. - Komplimenter på ferie utenlands: det kan man ikke stole på, for i Roma hoier gutta på alle jenter, uansett hvordan de ser ut. Hva står så igjen? Egenvurderingen, sammenliknet med modellene i magasiner/på film? Den kan man ikke stole helt på, den vil være mså veldig subjektiv, man ser jo seg selv hver dag. Det kan man bli lei av. Positivt selvbilde, selvtillit og gode tilbakemeldinger fra omgivelsene hjelper. Konklusjon: Ikke så godt å si. Kanskje stygg, middels eller pen. Jeg er åpen for alle 3. Vet du, akkurat det samme har slått meg. Kanskje jeg bare innbiller meg at jeg har utseendet over gjennomsnittet på grunn av alle de som har gitt meg (trøstende/smiskende/falske?) komplimenter... Til syvende og sist tror jeg det er egenvurderingen som har mest å si. Man får prøve å se det positive ved sitt eget utseende uten å tro at man er så mye bedre eller verre enn andre. Sjarmen er vel det som har mest å si egentlig.
Cannavaro Skrevet 21. desember 2009 #54 Skrevet 21. desember 2009 *Lurte litt på om jeg virkelig skulle svare her....* Jeg gir f.... Lurer på om jeg skal BLI langtidssingle faktisk.....deilig med 7 mnd uten fruntimmer....gjøre alt hva jeg ønsker, bestemmer alt sjæl....ja det er digg. Men, er ikke sikker på hvor lenge singeltilværelsen varer allikevel så tida skal nytes. Artig å høre på dere.....folk må jo bli flinkere til å gi litt mer blaffen, ikke være selvhøytidelige og litt mer avslappet. Den du ser i speilet om mårran er den virkelige du som du må like litt ihvertfall åkke som. Du ser skallet ditt, men inni har du helt sikkert noen gode egenskaper som noen setter pris på. Vi har sikkert alle en eller annen "soulmate", men den kan være pokker så vanskelig å finne. I mellomtida ; kos deg i tilværelsen, tenk på at det alltid er noen som har det verre en deg !! Jeg er av den oppfatning at ingen egentlig er uattraktive,men det spørs hvordan du formidler tankene og følelsene dine og hvordan man rett og slett forvalter egen personlighet. Derfor er det også en "soulmate for everyone"..... * he he, ble en liten singel-i-jula-formaning-eller-oppmuntring* dette her....
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 21. desember 2009 #55 Skrevet 21. desember 2009 Du kan alltid spørre Meg. Jeg er alltid ærlig og sier det som det er. Det sier de alle ; )
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #56 Skrevet 21. desember 2009 - Foreldre synes alltid barna deres er pene, ja, gjerne vakrest i verden. De kan man ikke høre på. - Kjærestene, affærene og dates man har hatt vil alltid gi flotte komplimenter: hvor pålitelige er de egentlig? - Venninner vil alltid trekke frem det positive og fortelle hvor flott en er. Kanskje de lyver. - Menn på byen tenker bare på sex (ifølge KG), så de kan man ikke høre på. - Komplimenter på ferie utenlands: det kan man ikke stole på, for i Roma hoier gutta på alle jenter, uansett hvordan de ser ut. Hva står så igjen? Egenvurderingen, sammenliknet med modellene i magasiner/på film? Den kan man ikke stole helt på, den vil være mså veldig subjektiv, man ser jo seg selv hver dag. Det kan man bli lei av. Positivt selvbilde, selvtillit og gode tilbakemeldinger fra omgivelsene hjelper. Konklusjon: Ikke så godt å si. Kanskje stygg, middels eller pen. Jeg er åpen for alle 3. En godt gjennomtenkt vurdering
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #57 Skrevet 21. desember 2009 Du kan alltid spørre Meg. Jeg er alltid ærlig og sier det som det er. Tullprat! I beste fall er du så ærlig at du sier det som du ser det - og ikke som det er.
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 #58 Skrevet 21. desember 2009 Det sier de alle ; ) Hehe, helt klart
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 #59 Skrevet 21. desember 2009 Tullprat! I beste fall er du så ærlig at du sier det som du ser det - og ikke som det er. Ja, sannsynligvis ville jeg i all fall pyntet på det en smule. Det kommer mye an på om den det gjelder inviterer til ærlighet og er 'på topp'.
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #60 Skrevet 21. desember 2009 *Lurte litt på om jeg virkelig skulle svare her....* Jeg gir f.... Lurer på om jeg skal BLI langtidssingle faktisk.....deilig med 7 mnd uten fruntimmer....gjøre alt hva jeg ønsker, bestemmer alt sjæl....ja det er digg. Men, er ikke sikker på hvor lenge singeltilværelsen varer allikevel så tida skal nytes. Artig å høre på dere.....folk må jo bli flinkere til å gi litt mer blaffen, ikke være selvhøytidelige og litt mer avslappet. Den du ser i speilet om mårran er den virkelige du som du må like litt ihvertfall åkke som. Du ser skallet ditt, men inni har du helt sikkert noen gode egenskaper som noen setter pris på. Vi har sikkert alle en eller annen "soulmate", men den kan være pokker så vanskelig å finne. I mellomtida ; kos deg i tilværelsen, tenk på at det alltid er noen som har det verre en deg !! Jeg er av den oppfatning at ingen egentlig er uattraktive,men det spørs hvordan du formidler tankene og følelsene dine og hvordan man rett og slett forvalter egen personlighet. Derfor er det også en "soulmate for everyone"..... * he he, ble en liten singel-i-jula-formaning-eller-oppmuntring* dette her.... Mye enig i det du skriver her. Det er fordeler og ulemper med alt - inklusive singeltilværelsen. Og det er en klar fordel å ikke være overopphengt i utseendet - hverken sitt eget eller andres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå