Gjest Gjest_ tilfeldig forbipasserende Skrevet 21. desember 2009 #61 Skrevet 21. desember 2009 Jeg vil si jeg er litt over midt på treet.. Er forholdsvis veltrent/stor men også under 15% kroppsfett en plass.. Det hender jeg får komplimenter av jenter som TØR å forklare meningen sin, og har ikke særlige problemer med å skaffe meg noe tilfeldig med en 8er på dansegulvet (jeg gidder ikke ons) de få gangene jeg ellers går ut, da jeg vet hvordan jeg skal oppføre meg. Problemet mitt, er at jeg "kjenner" folk i løpet av 5min. Så jeg mister for interessen. Jeg er svært reflektert selv, og har mange meninger om mye,- så en partner må selvsagt være slik selv også. Ikke for å diskutere,- men for å lære mer om andre menneskers interesser på en intelligent måte. Det er nemlig slik for oss gutta som VET at vi skiller oss ut sosialtintelligent sett- må prøve å finne en eldre dame (23-24+?) for å finne noen å kunne konvensere med. Jeg har møtt to damer på min egen alder som er noenlunde på bølgeplan med meg. Hun ene fortalte at jeg var "mannen" i livet hennes, og jeg begynte å falle for henne- før hun dumpa meg pga avstand. Hun andre er ex.. Og hva med de på 23-24? jaja.. Det svaret vet nok de fleste som enten er, eller har prøvd seg på eldre (enn meg) damer som samtidig vet hva de er. Jeg velger selvsagt ikke fra bunnhyllen av hva som angår utseende (ofte ødelagt av kosthold) da jeg ser mennesket INNI, og ikke utenpå. Jeg går i klasse med en super jente, som jeg absolutt kunne fattet interesse for- som viste det for meg,- desverre for hennes del veier hun sikkert 100kg..Noe som viser at hun aboslutt ikke bryr seg om å passe på seg selv. Det er alltid noe som skal ødelegge..
Gjest tilfeldig forbipasserende Skrevet 21. desember 2009 #62 Skrevet 21. desember 2009 Jeg vil si jeg er litt over midt på treet.. Er forholdsvis veltrent/stor men også under 15% kroppsfett en plass.. Det hender jeg får komplimenter av jenter som TØR å forklare meningen sin, og har ikke særlige problemer med å skaffe meg noe tilfeldig med en 8er på dansegulvet (jeg gidder ikke ons) de få gangene jeg ellers går ut, da jeg vet hvordan jeg skal oppføre meg. Problemet mitt, er at jeg "kjenner" folk i løpet av 5min. Så jeg mister for interessen. Jeg er svært reflektert selv, og har mange meninger om mye,- så en partner må selvsagt være slik selv også. Ikke for å diskutere,- men for å lære mer om andre menneskers interesser på en intelligent måte. Det er nemlig slik for oss gutta som VET at vi skiller oss ut sosialtintelligent sett- må prøve å finne en eldre dame (23-24+?) for å finne noen å kunne konvensere med. Jeg har møtt to damer på min egen alder som er noenlunde på bølgeplan med meg. Hun ene fortalte at jeg var "mannen" i livet hennes, og jeg begynte å falle for henne- før hun dumpa meg pga avstand. Hun andre er ex.. Og hva med de på 23-24? jaja.. Det svaret vet nok de fleste som enten er, eller har prøvd seg på eldre (enn meg) damer som samtidig vet hva de er. Jeg velger selvsagt ikke fra bunnhyllen av hva som angår utseende (ofte ødelagt av kosthold) da jeg ser mennesket INNI, og ikke utenpå. Jeg går i klasse med en super jente, som jeg absolutt kunne fattet interesse for- som viste det for meg,- desverre for hennes del veier hun sikkert 100kg..Noe som viser at hun aboslutt ikke bryr seg om å passe på seg selv. Det er alltid noe som skal ødelegge.. Jeg glemte å skrive at jeg er 21, og har vært "singel" siden tidenes morgen, som følge av hun jeg betegner som "ex" da jeg ikke var interessert nok i henne til at jeg ville ha et avstandsforhold.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #63 Skrevet 22. desember 2009 Jeg ser på meg selv som uattraktiv. Men det er akkurat den holdningen der som ødelegger alt. Så det går litt om hverandre. Hvem vil vel ha en kjerring som hele tiden går lutrygget og whiner over det schtøgge trynet sitt?
Gjest strykebrett Skrevet 22. desember 2009 #64 Skrevet 22. desember 2009 Jeg syns selv jeg er kjempepen. Ikke sikkert at andre er enig da, men jeg tenker nå som så at det tross alt er bedre å være fornøyd med seg selv :gjeiper:
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #65 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har smale stikkende øyne, er skikkelig svær i kjeften og har et isende kaldt hjerte, så ingen gidder å ta noe blikk inn i sjela her, nei! Så derfor er jeg nok å betrakte som en langtidsledig.... :-))
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #66 Skrevet 22. desember 2009 Hvem vil vel ha en kjerring som hele tiden går lutrygget og whiner over det schtøgge trynet sitt? Den setningen fikk meg til å le, så det er vel håp for deg også. Galgenhumor antar jeg. Ikke verst.
Sheherasade Skrevet 22. desember 2009 #67 Skrevet 22. desember 2009 Jeg var singel til jeg var 26 år. Var helt ok både utvendig og innvendig, men noe av det vanskeligste i hele verden må være å finne en som man liker såpass godt at man forelsker seg og vil være i et forhold med, og at den andre faktisk føler det samme tilbake. Men det gikk nå bra til slutt. Da jeg syntes alt så som svartest ut, faktisk. Dessverre er det jo mange single som lyser litt desperasjon, og det er beste måten å skremme vekk andre på. Men det er selvsagt ikke lett å bryte ut av den sirkelen hvis man først har begynt (snakker selvsagt ikke om de som ØNSKER å være single).Den rette dukker ofte opp når man minst aner det.
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 22. desember 2009 #68 Skrevet 22. desember 2009 Er endel uttalelser jeg stusser på her: Nei, overhode ikke. Jeg vet at jeg er atraktiv for en del der ute. Har vært andre årsaker til at jeg har vært singel over lengre tid. Selvfølgelig så kunne jeg har vært i utallige forhold, men jeg vil gjerne ha med meg selv også. Det er jo DU som har et problem dersom du ikke klarer å være deg selv i et forhold. Jeg har vært i uendelig mange forhold - men har aldri opplevd at noen mann har prøvd å få meg annerledes enn det jeg er .. Akkurat det er vel mest motsatt - det er kvinner som prøver å forandre på mannen så snart hun har ham på kroken? Men dette har ikke med alder å gjøre så mye som det har med å FINNE den rette mannen. Altså hvor finnes det en mann som faller for meg for den jeg er, ikke det jeg ser ut som, eller antas å være. Dette har det vært hundre tråder om her, så jeg skal ikke begynne dette hjertesukket igjen. Jeg er verken lettskremt eller kravstor, men vet hva jeg trives med og ffaller for. Du har virkelig et stort problem hvis du ikke klarer å la andre se den samme kvinnen som du selv ser i speilet. Eller mener du at du er SÅÅÅ utrolig vakker at menn mener at du ikke kan ha noen hjerne bak den vakre fasaden? På meg virker det som om du selv har altfor oppskrudde tanker om deg selv, mens de du møter bare ser en helt vanlig kvinne ... Dersom du hadde klart å oppføre deg naturlig og sjarmerende så ville et pent utseende gjort deg kjempeattraktiv. Men her virker det å være altfor stort gap mellom det synes du har på deg selv og hvordan andre ser deg. Altså helt motsatt av hva du skrev i det første innlegget ditt. Det er slett ikke ment som kritikk til deg - bare en forklaring på hvordan man kan tyde innleggene dine her.
Sequax Skrevet 22. desember 2009 #69 Skrevet 22. desember 2009 Akkurat nå staker jeg opp rørene på kjøkkenet, med tre dager skjeggstubb og ståhår, i shorts og gammel møkkete t-skjorte. Lekker? I don't think so. Menn som ikke tar seg selv så høytidelig er mer sexy enn du tror! Hadde personlig ikke orka en gubbe som bruker lenger tid på badet enn meg ( og jeg er relativt rask...)
Gjest ji Skrevet 22. desember 2009 #70 Skrevet 22. desember 2009 Hvis jeg hadde vært veldig attraktiv så hadde jeg sikkert ikke vært singel så lenge. Og jeg får aldri de jeg vil ha. Føler det blir feil å gå rundt å innbille meg at jeg er kjempeattraktiv da. (Det hadde forsåvidt vært nok for meg å være attraktiv for han ene jeg vil ha, alle andre er det ikke så farlig med.) Jeg er fornøyd med utseendet mitt (ingen store komplekser), og synes heller ikke jeg har noen dårlig eller kjedelig personlighet. Vet at noen oppfatter meg som veldig smart, og det tror jeg virker mer skremmende enn attraktivt. Oppsummert erfarer jeg at jeg ikke er attraktiv (iallefall ikke for de jeg er interessert i - prinsessesyndrom her også?), men klarer bare delvis å forstå hvorfor jeg ikke er det.
Sandie Skrevet 22. desember 2009 #71 Skrevet 22. desember 2009 Sett bort ifra de som er svært uattraktive (og dem finnes det ikke så mange av), så tror jeg ikke utseendet er særlig avgjørende for om man er langtidssingel eller ikke. Ser man seg rundt, så vil man jo fort legge merke til at det er ganske mange relativt uattraktive mennesker som er i langvarige forhold også. Hvis noen er langtidssingle skyldes det nok ofte at de har valgt det selv,eller at de (av mange ulike grunner) kan ha vanskelig for å inngå forhold og få dem til å vare.
Gjest NewMonkey Skrevet 22. desember 2009 #72 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror ingen velger 100% å være langtidssingle, men heller at man møter rett dame/mann til gal tid, og gal dame/mann til rett tid
Capt. Obvious Skrevet 22. desember 2009 #73 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror ingen velger 100% å være langtidssingle, men heller at man møter rett dame/mann til gal tid, og gal dame/mann til rett tid Enig der, men du glemte å si at man iblant møter gal dame/mann til gal tid
Lola89 Skrevet 22. desember 2009 #74 Skrevet 22. desember 2009 (endret) Jeg har dårlig selvbilde. Ikke dårlig selvtillit, men selvbildet. I tillegg orker jeg ikke dra på byen hver eneste helg, og møter rett og slett ikke så mange kjærste emner.. :/ Men nei, tror egentlig jeg ikke er uattraktiv.. Endret 22. desember 2009 av Lola89
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. desember 2009 #75 Skrevet 22. desember 2009 Sett bort ifra de som er svært uattraktive (og dem finnes det ikke så mange av), så tror jeg ikke utseendet er særlig avgjørende for om man er langtidssingel eller ikke. Ser man seg rundt, så vil man jo fort legge merke til at det er ganske mange relativt uattraktive mennesker som er i langvarige forhold også. Hvis noen er langtidssingle skyldes det nok ofte at de har valgt det selv,eller at de (av mange ulike grunner) kan ha vanskelig for å inngå forhold og få dem til å vare. Ja, enig. Det er mange "mindre attraktive" som er i forhold! Det er bare å ta en kikk rundt seg...uendelige mange der ute som ser ut som takras light og som drasser med seg en familie på slep. Det er ingen bragd å få seg mann og barn. Det kan alle få.
Lola89 Skrevet 22. desember 2009 #76 Skrevet 22. desember 2009 Syns ofte det er jenten/damen som er penest(av utseende) i ett forhold jeg..Andre som er enig?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #77 Skrevet 22. desember 2009 Syns ofte det er jenten/damen som er penest(av utseende) i ett forhold jeg..Andre som er enig?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #78 Skrevet 22. desember 2009 Syns ofte det er jenten/damen som er penest(av utseende) i ett forhold jeg..Andre som er enig? Har du som mann mye penger eller en jævlig svær en (eller helst begge deler), så er det enkelt¨å dra pene damer ja.
Capt. Obvious Skrevet 22. desember 2009 #79 Skrevet 22. desember 2009 Syns ofte det er jenten/damen som er penest(av utseende) i ett forhold jeg..Andre som er enig? Har vel egentlig sett det gå begge veier når det gjelder partenes attraktivitet. Men så bør man jo huske på at attraktivitet også er subjektivt.
Gjest jenta31 Skrevet 27. desember 2009 #80 Skrevet 27. desember 2009 Uattraktiv? Tydeligvis...31 og ALDRI hatt kjæreste. Gjør underverker for selvfølelsen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå