Gå til innhold

Langtidssingle - er dere uattraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært single i flere år, eller aldri hatt kjæreste. Anser dere, dere selv som uattraktive utseendemessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dere som har vært single i flere år, eller aldri hatt kjæreste. Anser dere, dere selv som uattraktive utseendemessig?

Nei, er vel heller personligheten for min del det skorter på. :skratte:

Men mer seriøst...kremt...så nei, er et frivillig valg. :jepp:

Endret av kristian82
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei.

Men jeg er uattraktiv økonomisk, og har antagelig uattraktiv personlighet.

Skrevet

Tror jeg er helt grei, ser veldig bra ut i riktig lys , men generelt helt grei. :gjeiper:

Skrevet

Helt grei, men kunne sikkert jobbet mer med utseende og kropp. Men, aldri for seint som dem sier *heise opp buksa*

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Næh, er helt andre grunner til at jeg foretrekker å være singel.

Skrevet

Nei, overhode ikke. Jeg vet at jeg er atraktiv for en del der ute. Har vært andre årsaker til at jeg har vært singel over lengre tid. Selvfølgelig så kunne jeg har vært i utallige forhold, men jeg vil gjerne ha med meg selv også.

Skrevet

Ja, jeg gjorde det og gjør det til dels enda, selv om jeg til slutt fikk meg kjæreste jeg også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

For meg er nok problemet at jeg sjelden treffer en mann som jeg får de rette følelsene for. Jeg gidder ikke å date menn jeg ikke er forelsket i.

Jeg tror ikke jeg er uattraktiv, men jeg tror utseendet mitt tiltrekker seg feil type menn.

Gjest boblebrus
Skrevet

hm. jeg har slitt med dårlig selvbilde, og gjør det vel også litt fremdeles selv om det er i laangt mindre grad enn da jeg var 16, for eksempel. Men nja. uattraktiv, det tror jeg ikke. Gutta flørter. Jeg har noe på gang med en også. Men det er vel heller personligheten, at jeg er en person det tar tid å bli kjent med (før de oppdager hvor kul jeg er :fnise: ). Dessuten vil jeg ikke ha kjæreste bare for å ha kjæreste. Jeg er fremdeles ung, og har god tid :)

Skrevet (endret)

Svar på spm: Mer slik at kvinner jeg treffer begynner å lure på hva som er galt med meg.

Ja, jeg gjorde det og gjør det til dels enda

Men du er jo så søt på bildet <3

Endret av Cognizance
Gjest Gjest_Mira_*
Skrevet

Har aldri hatt et seriøst forhold, og er 19 (så skal egentlig ikke klage). Men vet godt at jeg er attraktiv (i manges øyne), og har absolutt ikke problemer med å få gutter interessert. Har også, og får stadig kjæreste"tilbud". Direkte eller indirekte. Men har fortsatt ikke funnet Mr. Right, så derfor er jeg fortsatt singel. Har hatt et nesten-forhold, han var søt og snill med meg, og var absolutt kjekk, men føltes ikke riktig - så ble aldri noe.

Skrevet
Ja, jeg gjorde det og gjør det til dels enda, selv om jeg til slutt fikk meg kjæreste jeg også.

Spørsmålet er om langtidssingle er uattraktive.

Da forstår jeg ikke svaret ditt.

Skrevet (endret)
Spørsmålet er om langtidssingle er uattraktive.

Da forstår jeg ikke svaret ditt.

Hva er det du ikke skjønner? Jeg var singel fram til omtrent dagen jeg fylte 22 år - ergo var jeg langtidssingel, med mindre du mener det å være singel i 6-7 år ikke er lang tid. Vel, på alle de årene hadde jeg ikke én eneste kjæreste, ikke en eneste elsker eller hva jeg skal kalle det.

Og her kommer da svaret mitt: jeg følte meg uattraktiv og inni meg visste jeg at jeg var det. I en bisetning kan jeg konstatere at det føles fremdeles slik for meg, til tross for at jeg har kjæreste.

Endret av Yvonne
Skrevet

Nei, jeg tror i grunn utseendet har virket mot meg. Hadde jeg vert stygg, tjukk eller feit hadde jeg funnet meg noen andre som var det i stedet.

Det sagt så er en mor som har klaget og skreket til meg i timesvis hver eneste dag jeg har bodd hjemme (flyttet ut når jeg var 17 men tilbake i feriene) siden jeg var liten hatt mye med saken å gjøre. Bygger ikke opp ett sterkt menneske på den måten men hun har i allefall tvunget meg til å innse at troen på meg selv var så lav at jeg måtte jobbe i gjennom det. Nå, i en alder av 22, føler jeg endelig at jeg er klar for å ha en kjæreste uten å tynge den personen ned eller basere det på noen som helst form for sympati! Det skjer i løpet av 2x10 ;)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se akkurat det jeg ser i speilet, og jeg ser slettes ikke verst ut. Kjekt smil og velbygd kropp, jeg har ikke hatt uflaks med den genetiske arven for å si det sånn, i hvertfall når det gjelder utseende. Jeg har fått høre fra flere hunnkjønn at jeg ser bra ut, ei som jeg studerte med sa en gang "you have a prefect body".

Men akk, hva hjelper vel det når jeg er håpløst sjenert? Det har sine årsaker, en lang historie som jeg ikke skal ta her. Når så kulturen og / eller naturen har tildelt mannen den aktive rollen i sjekkespillet er jeg dømt til å gå singel. Et par ganger har jeg opplevd at jenter har vist litt interesse for meg, men slik det har virket for meg har de bare kommet med hint og forventa at jeg skulle gjøre resten. Det er nok slik det fungerer ofte, men det fungerer ikke med meg, jeg er på en måte fange i mitt eget sinn.

Jeg har sett noen innlegg fra menn i min situasjon her, de får ofte til svar at det er jo bare å kast seg ut i det. Det blir omtrent som å si til en narkoman at det er jo bare å slutte med heroin.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Nei, overhode ikke. Jeg vet at jeg er atraktiv for en del der ute. Har vært andre årsaker til at jeg har vært singel over lengre tid. Selvfølgelig så kunne jeg har vært i utallige forhold, men jeg vil gjerne ha med meg selv også.

Jeg synes bare det jeg uthevet var så utrolig bra sagt. Det hjelper ikke å tiltrekke seg masse potensielle kjærester, hvis man selv ikke blir spesielt lett tiltrukket av noen!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg lider av prinsessesyndromet. Jeg TROR at jeg er pen nok og derfor er jeg singel.

Nå har jeg på senhøsten testet ut dette med å date menn som jeg finner utseendemessig inattraktive, men jeg klarer faktisk bare ikke å bli forelsket i dem.

Skrevet
Jeg lider av prinsessesyndromet. Jeg TROR at jeg er pen nok og derfor er jeg singel.

Nå har jeg på senhøsten testet ut dette med å date menn som jeg finner utseendemessig inattraktive, men jeg klarer faktisk bare ikke å bli forelsket i dem.

Det sier seg jo selv. Hvordan kunne du tro noe annet?

Skrevet
Jeg har sett noen innlegg fra menn i min situasjon her, de får ofte til svar at det er jo bare å kast seg ut i det. Det blir omtrent som å si til en narkoman at det er jo bare å slutte med heroin.

Jepp, du er den eneste som kan gjøre noe med det. Akkurat som en som misbruker heroin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...