Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre


vidvandre

Anbefalte innlegg

Jeg skippa dress og stilte i dressbukse, genser og skjorte. Funka det ;)

Jeg har flere dresser, altså *jobbe med imaget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott blogg du har, har lagt deg til som venn jeg (jeg er altså Sweet Pink Kitty). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Hei Yvonne! :blomst:

Takk for adden, skal se om jeg greier å finne ut hvordan den vennesaken funker NUH! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, det er deilig å ikke feire også, det kan bli litt påtvungent ;) Etter jul er det faktisk helt greit. Høres ut som om dere hadde en skikkelig bra kveld :ler:

Jeg fant ut av hvordan jeg legger til venner, takk-takk.

Ha et fintfint nytt år!

Endret av vidvandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. ;)

Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. :)

Forresten, godt nyttår ja!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. ;)

Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. :)

Forresten, godt nyttår ja!

Mvh Yvonne :heiajente:

OK, nå er vi venner både på blogg og på kg :ler:

Jeg la deg til først her, misforsto. Kikket på bloggen din, fine bilder av dere. Skal følge litt med der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, takk takk. :)

Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. :vinke:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk takk. :)

Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. :vinke:

Mvh Yvonne :heiajente:

Ha en fin dag på jobb, det var tidlig å skulle stå opp på 1. nyttårsdag, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, synes jeg også. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

God morgen, Yvonne! Eller er det kanskje litt utpå dagen nå :ler:

Håper du har en bra dag på jobben, kommenterte den siste bloggposten din, den var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, snart skal jeg hjem og sove. ;)

Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, snart skal jeg hjem og sove. ;)

Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Auda ;)

Du får sove godt, må være fortjent det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så gøy, litt morsomt å følge utviklingen, hehe. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jepp, den går litt opp og ned, den vintertemperaturen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok feil. Jesus, gud og den heilage ande har flyttet inn på sexforumet :ler: Kan det være de samme som mener dama til Vanunu er ei 'skjøge'?` :romeo:

Endret av vidvandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...