Gå til innhold

Når strengen har røket

Caelyn

Anbefalte innlegg

Mannen min røk strengen på penis for 4 uker siden. Det blødde MASSE og var veldig smertefullt rett etter samleie og veldig lenge etterpå. Begynte å blø flere ganger i ettertid pga buksegnissing etc også.

Man kunne se det "hvite greiene" der hvor strengen hadde sittet fast og det så ut som om det hadde røket ganske langt nedover.

Ringte lege og forhørte oss om hva vi skulle gjøre og fikk beskjed om å stoppe blødningen og ellers ville det gro av seg selv.

Jeg har vært borti dette en gang før og da grodde det i løpet av et par uker, om jeg husker riktig (dette var med en annen mann). Denne gangen er det fortsatt ømt og ser ikke helt grodd ut. Ser ikke ut som om det har grodd helt opp igjen.

I dag koste jeg litt forsiktig med hånda, men allikevel ved et uhell greide jeg å komme bortpå så det gjorde vondt og han begynte å blø igjen :tristbla:

Hvor lenge skal vi egentlig vente før det er grodd skikkelig?

Bør vi kontakte lege igjen nå som det har gått over en måned?

Skal det bli helt som før der eller vil man få "varige men" av en sånn skade?

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min røk strengen på penis for 4 uker siden. Det blødde MASSE og var veldig smertefullt rett etter samleie og veldig lenge etterpå. Begynte å blø flere ganger i ettertid pga buksegnissing etc også.

Man kunne se det "hvite greiene" der hvor strengen hadde sittet fast og det så ut som om det hadde røket ganske langt nedover.

Ringte lege og forhørte oss om hva vi skulle gjøre og fikk beskjed om å stoppe blødningen og ellers ville det gro av seg selv.

Jeg har vært borti dette en gang før og da grodde det i løpet av et par uker, om jeg husker riktig (dette var med en annen mann). Denne gangen er det fortsatt ømt og ser ikke helt grodd ut. Ser ikke ut som om det har grodd helt opp igjen.

I dag koste jeg litt forsiktig med hånda, men allikevel ved et uhell greide jeg å komme bortpå så det gjorde vondt og han begynte å blø igjen :tristbla:

Hvor lenge skal vi egentlig vente før det er grodd skikkelig?

Bør vi kontakte lege igjen nå som det har gått over en måned?

Skal det bli helt som før der eller vil man få "varige men" av en sånn skade?

Noen som har erfaringer med dette?

Du bør jo oppsøke en lege/urolog, så han kan se på det, evt justere strengen riktig så alt gror pent igjen. Da slipper han noe mer problemer med strengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ser ut som om vi må snakke med legen igjen da. Snakket bare med legevakten da det skjedde. Klokka var over 16.00, hehe.

Litt synd, for legen til mannen min er komplett udugelig :roll: Kanskje vi kan ringe min lege og bare forhøre oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er mulig å bytte fastlege. Få tak i en lege som gir henvisning til urolog.

Viktig å påse at det gror rett, både med tanke på smerter og ikke minst det estetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Hopper på denne. Har selvfølgelig skjedd meg også dette :)

Har hatt et opphold i sex, men kanskje ikke lenge nok, fordi ved flere tilfeller har den ryket opp igjen og man blør.

Noe spesielt jeg kan gjøre for at det skal gro bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...