Gå til innhold

Vidvandre vandrer videre

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg skippa dress og stilte i dressbukse, genser og skjorte. Funka det ;)

Jeg har flere dresser, altså *jobbe med imaget*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flott blogg du har, har lagt deg til som venn jeg (jeg er altså Sweet Pink Kitty). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Hei Yvonne! :blomst:

Takk for adden, skal se om jeg greier å finne ut hvordan den vennesaken funker NUH! :ler:

Skrevet

Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. ;)

Skrevet (endret)
Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. ;)

Ja, det er deilig å ikke feire også, det kan bli litt påtvungent ;) Etter jul er det faktisk helt greit. Høres ut som om dere hadde en skikkelig bra kveld :ler:

Jeg fant ut av hvordan jeg legger til venner, takk-takk.

Ha et fintfint nytt år!

Endret av vidvandre
Skrevet (endret)

Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. ;)

Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. :)

Forresten, godt nyttår ja!

Endret av Yvonne
Skrevet
Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. ;)

Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. :)

Forresten, godt nyttår ja!

OK, nå er vi venner både på blogg og på kg :ler:

Jeg la deg til først her, misforsto. Kikket på bloggen din, fine bilder av dere. Skal følge litt med der ;)

Skrevet

Hehe, takk takk. :)

Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. :vinke:

Skrevet
Hehe, takk takk. :)

Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. :vinke:

Ha en fin dag på jobb, det var tidlig å skulle stå opp på 1. nyttårsdag, synes jeg ;)

Skrevet

Nei, vidis, de derre twitter-greiene skjønner du ikke mye av :ler:

Skrevet

Tusen takk for det, synes jeg også. :ler:

Skrevet
Tusen takk for det, synes jeg også. :ler:

God morgen, Yvonne! Eller er det kanskje litt utpå dagen nå :ler:

Håper du har en bra dag på jobben, kommenterte den siste bloggposten din, den var bra.

Skrevet (endret)

Jepp, snart skal jeg hjem og sove. ;)

Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. :)

Endret av Yvonne
Skrevet
Jepp, snart skal jeg hjem og sove. ;)

Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. :)

Auda ;)

Du får sove godt, må være fortjent det :ler:

Skrevet

Så gøy, litt morsomt å følge utviklingen, hehe. :)

Skrevet

AU!

Au, au, au, au, au, au, au, au, au, AU! :-o

Jeg orker ikke tenke på det engang.

Skrevet
Så gøy, litt morsomt å følge utviklingen, hehe. :)

Jepp, den går litt opp og ned, den vintertemperaturen ;)

Skrevet

Jesus Kristus har flyttet inn på sexforumet :-o

Skrevet (endret)

Jeg tok feil. Jesus, gud og den heilage ande har flyttet inn på sexforumet :ler: Kan det være de samme som mener dama til Vanunu er ei 'skjøge'?` :romeo:

Endret av vidvandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...