vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja fordi noen er todelte liksom.. der halvparten er vanlig vispet krem.. og det er ikke ordentlig! Oida, ikke bra Hmmm... jeg kan bli overfalt, det går slemme rykter om Halvorsens vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjøpte Sherbet på butikken nå, og det var IKKE ordentlig Sherbet-pulver i den! Som et eksempel... What the hikes is sherbet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #223 Del Skrevet 4. januar 2010 What the hikes is sherbet? Sherbet Lakrisstang i midten og bruspulver i beholderen. Man bruker lakrisstangen for å få med seg bruspulveret. Du må da ha sett denne før?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #224 Del Skrevet 4. januar 2010 Oida, ikke bra Hmmm... jeg kan bli overfalt, det går slemme rykter om Halvorsens vettu Jeg var der sist jeg var i Oslo, så det er nok ingen fare.. Har lyst på ordentlig napoleonskake når jeg skal til Oslo neste gang.. og da vil jeg ikke ha noen bomtur! Så du får teste den for meg du.. Skal til Oslo i løpet av januar eller februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 4. januar 2010 Sherbet Lakrisstang i midten og bruspulver i beholderen. Man bruker lakrisstangen for å få med seg bruspulveret. Du må da ha sett denne før?? Ah, den har jeg sett men aldri spist. Jeg var der sist jeg var i Oslo, så det er nok ingen fare.. Har lyst på ordentlig napoleonskake når jeg skal til Oslo neste gang.. og da vil jeg ikke ha noen bomtur! Så du får teste den for meg du.. Skal til Oslo i løpet av januar eller februar. Aye, capt'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #226 Del Skrevet 4. januar 2010 Ah, den har jeg sett men aldri spist. Aye, capt'n Vil du gjøre det for meg? Du er snill altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 4. januar 2010 Vil du gjøre det for meg? Du er snill altså! Hmmm, ja er jeg nå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #228 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det tror jeg da! Når tester du den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 4. januar 2010 Ang. blind kjæreste - jeg husker jeg så ei jente på jobben (stort varehus) en gang, hun hadde følge med ei litt eldre dame, og var helt klart blind, men ufattelig tiltrekkende. Var vel sånn rundt 25 den gangen, og hun kunne være ca. 20, tenker jeg. Så nydelig, langt mørkt hår og vakkert ansikt, det eneste som skilte henne fra alle andre utseendemessig var helt hvite øyne. Alle mine mannlige beskyttelsesinstinkter strittet og jeg kunne helt klart ha blitt sammen med henne. Men - slik gikk det ikke, for hvordan sjekker du en blind person som i tillegg er kunde? Kanke gjørra sånt vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det tror jeg da! Når tester du den da? Hva med Baker Hansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #231 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva med Baker Hansen? Vi skal på konditori!! Har vært på Halvorsens før men da kjøpte jeg ikke napoleonskake. Jobber du i et varehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 4. januar 2010 Vi skal på konditori!! Har vært på Halvorsens før men da kjøpte jeg ikke napoleonskake. Jobber du i et varehus? Ja, den gangen. Nå jobber jeg på internett. Men er rammet av finanskrisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #233 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, den gangen. Nå jobber jeg på internett. Men er rammet av finanskrisa Ok. Tester du kaken til helgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #234 Del Skrevet 4. januar 2010 Se i kristian82 sin lille rosa dagbok, så får du se hva jeg mener med ekte og falsk napoleonskake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 4. januar 2010 Se i kristian82 sin lille rosa dagbok, så får du se hva jeg mener med ekte og falsk napoleonskake! Jeg vet ikke lenger hvilken dagbok jeg er i Men er du fornøyd nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #236 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg lurer på om jeg skal begynne å henge på Halvorsens En vei ut av nøden i trange tider? Kodene blir sånn: Røykpakka på snei, lukket: Det blir ikke noe i kveld, dessverre Røykpakka halvveis åpen, en sigg trukket halvveis ut: Nja, det kommer til å koste altså Røykpakka helt åpen med to sigger trukket ut: Vi kan ha tokant hvis du vil, men send sjåføren hjem er du snill Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #238 Del Skrevet 4. januar 2010 Du må sjekke hvor mye den koster, og prøvesmake! Og evt be dem oppdatere prislista si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 4. januar 2010 Du må sjekke hvor mye den koster, og prøvesmake! Og evt be dem oppdatere prislista si!! OK, skal tenke på det. Men det blir ikke noe kaffe og røyk, sånn for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #240 Del Skrevet 4. januar 2010 OK, skal tenke på det. Men det blir ikke noe kaffe og røyk, sånn for sikkerhets skyld Skal TENKE på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå