vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg skippa dress og stilte i dressbukse, genser og skjorte. Funka det Jeg har flere dresser, altså *jobbe med imaget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 1. januar 2010 Flott blogg du har, har lagt deg til som venn jeg (jeg er altså Sweet Pink Kitty). Mvh Yvonne Hei Yvonne! Takk for adden, skal se om jeg greier å finne ut hvordan den vennesaken funker NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #83 Del Skrevet 1. januar 2010 Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hah, jeg pyntet meg ikke overhodet jeg. Var sliten etter jobb og valgte komfortable klær, hjemmelaget pizza, godis og en film sammen med kjæresten. Mvh Yvonne Ja, det er deilig å ikke feire også, det kan bli litt påtvungent Etter jul er det faktisk helt greit. Høres ut som om dere hadde en skikkelig bra kveld Jeg fant ut av hvordan jeg legger til venner, takk-takk. Ha et fintfint nytt år! Endret 1. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #85 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. Forresten, godt nyttår ja! Mvh Yvonne Endret 1. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er jo ikke noe festemenneske heller da, så jeg synes det er deilig å "slippe", bare kose seg hjemme. Forresten, mente på blogg.no altså, la deg til som venn der hehe, men hyggelig at du la meg til her også. Gjorde det for å følge bloggen din lettere. Forresten, godt nyttår ja! Mvh Yvonne OK, nå er vi venner både på blogg og på kg Jeg la deg til først her, misforsto. Kikket på bloggen din, fine bilder av dere. Skal følge litt med der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #87 Del Skrevet 1. januar 2010 Hehe, takk takk. Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 1. januar 2010 Hehe, takk takk. Anyway, jeg får visst kaste inn håndkle. Skal på være på jobb 08:00. Natta. Mvh Yvonne Ha en fin dag på jobb, det var tidlig å skulle stå opp på 1. nyttårsdag, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, vidis, de derre twitter-greiene skjønner du ikke mye av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #90 Del Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for det, synes jeg også. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for det, synes jeg også. Mvh Yvonne God morgen, Yvonne! Eller er det kanskje litt utpå dagen nå Håper du har en bra dag på jobben, kommenterte den siste bloggposten din, den var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #92 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jepp, snart skal jeg hjem og sove. Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. Mvh Yvonne Endret 1. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp, snart skal jeg hjem og sove. Joda, grei nok dag, hadde det ikke vært for at det har vært en del problemer i forhold til inngangen til det nye året. Jaja, sånt skjer. Takk for kommentar forresten, hyggelig at du likte den. Mvh Yvonne Auda Du får sove godt, må være fortjent det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Oppdaterte denne med bilde fra 1. januar 2010 http://vidvandre.blogg.no/1261310104_1_jan...de_siste_r.html I 2007 var gresset grønt på denne dagen :-o Endret 1. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #95 Del Skrevet 1. januar 2010 Så gøy, litt morsomt å følge utviklingen, hehe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #96 Del Skrevet 1. januar 2010 AU! Au, au, au, au, au, au, au, au, au, AU! :-o Jeg orker ikke tenke på det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 1. januar 2010 Så gøy, litt morsomt å følge utviklingen, hehe. Mvh Yvonne Jepp, den går litt opp og ned, den vintertemperaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 1. januar 2010 Jesus Kristus har flyttet inn på sexforumet :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 1. januar 2010 Dette er en helt rå kunstner: http://vidvandre.blogg.no/1262363009_myspa..._ray_caesa.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg tok feil. Jesus, gud og den heilage ande har flyttet inn på sexforumet Kan det være de samme som mener dama til Vanunu er ei 'skjøge'?` Endret 1. januar 2010 av vidvandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå