Gjest Wanderlust Skrevet 23. oktober 2013 #261 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ser ikke på noen av mine fantasier som forbudte akkurat. Forbudte fantasier er mer i ulovlige baner i mine øyne, og det er for det meste ikke greit. Til poenget så fantaserer jeg om eldre, gifte menn som er motvillige men ikke klarer å dy seg. Mellom 15 og 20 år eldre. Trekant med en jente jeg selv velger ut hvor det bare er jeg som får røre henne. Ellers så har jeg ganske røff sex med patneren min nå, men hadde ikke skadet om hånden slo litt hardere og tauet ble hentet frem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whoppii Skrevet 24. oktober 2013 #262 Del Skrevet 24. oktober 2013 Mmmmmmmm:) hihi Ah, denne likte jeg! Om jeg er singel når jeg studerer på høyskolen, skal jeg se etter en sexy foreleser eller noe... har lyst til å oppleve forbudt kjærlighet eller forbudt sex en gang! xDAnonymous poster hash: e8d8f...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #263 Del Skrevet 24. oktober 2013 Har så vidt fantasert om min svigerinne. Fant undertøyet hennes i et skap da jeg skulle dusje og finne et håndkle, det ble en ekstra bonus for meg hehe. Pirrende opplevelse som endte med en håndjager i dusjen. (vi var barnevakt noen dager, derfor brukte jeg hennes bad) Kunne aldri tenkt å gjøre noe med henne i virkeligheten. Fantasier er bedre i akkurat fantasien. Anonymous poster hash: eb819...55e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #264 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er en ung mann og har flere, men en tilbakevendende er som følger. Kjæresten min overtaler meg til å kle meg opp som transe, med sminke, parykk og det hele. Deretter forteller hun at hun har avtalt med et godt voksent dominant par (la oss si rundt 60) at de skal få bruke meg som de vil mens hun filmer oss. En annen variant er at hun presser meg med på byen i en ukjent by mens jeg er kledd opp for at vi skal finne et par som vil bruke meg mens hun ser på. Dette er noe jeg tenner veldig på når jeg er i det rette (kåte) humøret, men som byr meg i mot ellers. Tviler på at jeg noen gang kommer til å tørre å nevne det for henne, men hadde vært spennende om hun hadde lest tankene mine. Vet ikke helt hvordan jeg ville reagert.... Anonymous poster hash: c6858...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doktor Skrevet 24. oktober 2013 #265 Del Skrevet 24. oktober 2013 Den er det mange av oss som har andre veien. Jeg spurte en venninne om dette en gang - hun sa det måtte jeg absolutt ikke gjøre (ligge med en kvinne 20 år yngre enn meg) - hun ville være for ung til å vite sitt eget beste. Jeg er 19 og jeg drømmer faktisk om å ha meg med en 10-20 år eldre mann. Helst ikke noen jeg kjenner. Anonymous poster hash: 4b78a...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #266 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ahem....bli proppet full av mdma til jeg åler meg rundt på gulvet og hakker tenner og spyr for så å bli brukt og dominert av en gjeng kåte og muskuløse mannfolk Dog tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å få leve ut denne fantasien... Anonymous poster hash: 82e0b...99a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #267 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ahem....bli proppet full av mdma til jeg åler meg rundt på gulvet og hakker tenner og spyr... Anonymous poster hash: 82e0b...99a Hva er mdma? Anonymous poster hash: e22cb...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #268 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva er mdma? Anonymous poster hash: e22cb...c7d Virkestoffet i ecstasy. Anonymous poster hash: 82e0b...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #269 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jeg kan fantasere om å forsyne meg grådig av en ung kvinne - lenge. Bruke henne som jeg vil, veksle fra hull til hull, bli betjent slik jeg nyter det, og at dette likefult gjør henne kåt. Ikke noe en kan regne med vil møte gjensvar - men noe å tenke på likefult. Anonymous poster hash: 17164...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #270 Del Skrevet 24. oktober 2013 Neste er at jeg er på en eller annen form for rehabilitering for nymfomani eller sex-avhengighet, eller noe. Det er gruppeterapi, og alle må fortelle sine fantasier til hverandre. På et eller annet vis ender jeg opp med å ha sex med folk der. Jeg har dårlig tid, så jeg rekker ikke å gå inn i detalj på hvordan det skjedde, men det er skitten, røff sex med stor risiko for å bli ferska. Anonymous poster hash: 1cdf5...116 hardcoregangbangs hadde nylig en update hvor plottet startet som denne. Verdt å se. Anonymous poster hash: e474a...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #271 Del Skrevet 27. oktober 2013 Sex med barske, eldre menn, lesbesex og dyr som slikker er mine favoritter. Akkurat dette gjelder for meg også!!! -jente 25 Anonymous poster hash: d3dac...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KleintEastwood Skrevet 31. oktober 2013 #272 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har en fantasi om at jeg drar tilbake til 1930 tallet. Og har sex med en vis skuespiller vel det er kanskje ikke forbudt. Men mine fantasier er kjedelige Leif Juster? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #273 Del Skrevet 31. oktober 2013 min fantasi ville vært forbudt i virkeligheten, men har en fantasi om å ha sex i en ambulanse med en grisedeilig ambulansemann. en som jobber i ambulansa der jeg bor ville jeg ikke takket nei til det er bare noe med det yrket som gjør at adrenalinet øker samme med politi Anonymous poster hash: f3636...3c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #274 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ahem....bli proppet full av mdma til jeg åler meg rundt på gulvet og hakker tenner og spyr for så å bli brukt og dominert av en gjeng kåte og muskuløse mannfolk Dog tviler jeg på at jeg noen gang kommer til å få leve ut denne fantasien... Anonymous poster hash: 82e0b...99a Me like Anonymous poster hash: 630e4...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-D- Skrevet 31. oktober 2013 #275 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fantaserer om å være prostituert, og om at mindre attraktive menn har sex med meg.. Fantaserer også mye om "eldre" menn, 20-30 år eldre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #276 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vil ha sex med en kollega på et stillerom på jobben, hvor det er STOR sjanse for at vi blir fersket. Eller på skrivbordet hans etter jobbslutt når kontoret er stengt, men at nabokontoret over veien kan se oss hvis noen jobber sent. Anonymous poster hash: f1489...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #277 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dere er gærne alle sammen! Anonymous poster hash: c1af3...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 31. oktober 2013 #278 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har egentlig gjort mye av det jeg har fantasert om og ennå fantaserer om. Det stopper jo ikke opp selv om man har utprøvd noe. Det jeg liker svært godt er jo å bli dominert og herska litt over. Tenner veldig på å få litt ris på stumpen mens jeg ligger over fanget til en litt eldre mann! Ellers fantaserer jeg ofte om å bli knulla på alle plasser av folk jeg egentlig misliker veldig, altså folk jeg har et personlig forhold til i det virkelige liv. Jeg kunne ikke tenkt meg dette på ordentlig, men fy fader så kåt jeg kan bli av tanken på at jeg har ufrivillig sex med noen. Sykt. Også er det det vanlige med litt bukkake, orgier osv. Tenner også på å se min utkårede, selv om jeg ikke har noen for øyeblikket, ha sex med noen andre foran øynene mine, der jeg er bundet fast og blir tvunget til å se at han blir tilfredstilt av andre kvinner. Innimellom blir jeg invitert til å delta, men det er kun for å bidra med litt spytt ved å slikke de andre kvinnene bak og foran eller slikke penisen hans "ren", før han knuller de videre. MikeWaters nevnte at det kalles for Cuckette! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #279 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mine fantasier er: - Sex med eldre gift mann som er 20 år eldre ca med masse erfaring. Som skal lære meg en ting eller 2. - Sex med yngre mann rundt 20 år. - Sex med dene ene sjefen til kjæresten. Han er så deilig at det er skummelt. - Kle meg horete med lårhøye støvletter, miniskjørt/shorts og utringet topp og ta en bytur. - Litt svak for vampyraktige ting også, blir helt mør når jeg blir kysset i nakken/på halsen (skikkelig turn-on). Tenker Damon Salvatore fra Vampire Diaries eller Eric North fra True Blood umiddelbart. Og en av de kunne med glede bitt meg. - Høy, veltrent, mørk, blåøyd mann med litt tatoveringer med lekent blikk og sexy, ertende smil. Rundt min alder +- noen år som har erfaring med å forføre og tilfredsstille. Som gi meg orgasme etter orgasme. Skal såklart gi tilbake. Godt det er fantasier, for ingen av disse blir realitet med det første, da må jeg nok bli singel. Anonymous poster hash: 565ad...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #280 Del Skrevet 31. oktober 2013 Å ha en lengre affære med sjefen min hvor vi har sex på hans kontor, inne på lageret osv. Det kommer aldri til å skje siden jeg er gift, og derfor føles dette så forbudt. Ihvertfall, en del av fantasien er at vi gang på gang nesten blir fersket av mannen men at han aldri finner ut at vi har en affære. Anonymous poster hash: 7397e...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå