Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #41 Del Skrevet 22. desember 2009 Å binde ei dame til senga, slik at hun ikke kunne klare å vri seg unna, og å gi henne så mange orgasmer som bare mulig.... ;-))) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 22. desember 2009 #42 Del Skrevet 22. desember 2009 Og selvfølgelig ville jenta få masse orgasme når hun var bundet mot sin vilje med et uhyre over seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 23. desember 2009 #43 Del Skrevet 23. desember 2009 Og selvfølgelig ville jenta få masse orgasme når hun var bundet mot sin vilje med et uhyre over seg Hvor i all verdens land og rike kom "mot sin vilje" inn i bildet her da..?? ;-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #44 Del Skrevet 23. desember 2009 Og selvfølgelig ville jenta få masse orgasme når hun var bundet mot sin vilje med et uhyre over seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Håvard_* Skrevet 23. desember 2009 #45 Del Skrevet 23. desember 2009 Og selvfølgelig ville jenta få masse orgasme når hun var bundet mot sin vilje med et uhyre over seg Nei det er klart, man kan jo ikke en gang i sin egen FANTASI få lov til å innbille seg at man skal klare å tilfredsstille en jente i senga. Typisk menn altså. Håper ikke han virkelig TROR på at han kunne klarte det på ORDENTLIG! (Nå skal jeg tillate meg å fantasere om at jeg knuller litt frekkhet og manneforakt ut av Gjest_Beate så hun blir en trivelig jente) Feliz navidiad:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 23. desember 2009 #46 Del Skrevet 23. desember 2009 Og selvfølgelig ville jenta få masse orgasme når hun var bundet mot sin vilje med et uhyre over seg Åhhhrr...kan vi ikke bare la dette VÆRE fantasier da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. desember 2009 #47 Del Skrevet 23. desember 2009 JA! Vaske opp, henge opp klesvasken, male østveggen, skifte dekk... :gjeiper: Og uten å mukke!! Og med EN ENESTE GANG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. desember 2009 #48 Del Skrevet 23. desember 2009 Finner faktisk tanken på å være en del av et slikt harem ganske tennende. Og ja, jeg er mann Nice! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. desember 2009 #49 Del Skrevet 23. desember 2009 ....og hva skulle det første du befalte de å gjøre være? Hmmm..jeg hadde nok bedt en to-tre stykker om å begynne å kysse/ta på meg etc....mens resten sto og så på... :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #50 Del Skrevet 23. desember 2009 Nice! Jepp, håper jeg får sjansen til å prøve det ut en gang. Hva slags menn ville du hatt i "haremet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. desember 2009 #51 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg får si som over.. Come 2 papa bebe! En litt anderledes omsorg tror jeg mange middelaldrene menn ønsker velkommen etter flere år med the same old boring story :søvn: Og kanskje deres "boring wives" fantaserer om en ung elsker som har større vyer enn soverommet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 25. desember 2009 #52 Del Skrevet 25. desember 2009 Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid fantasert om å ha en affære med en eldre mann (jeg er 21 år). I fantasien er han gjerne far til en venninne, sjefen min eller naboen min. Han trenger ikke være så sinnsykt kjekk. Tenner mer på tanken av at jeg gir han den beste sexen noengang, og at han får tilfredsstilt en trang han ikke gjør hjemme. Jeg er helt enig med deg. Dog er jeg noen år eldre enn deg, men fantasien funker uansett utmerket i "det virkelige livet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 25. desember 2009 #53 Del Skrevet 25. desember 2009 Forbudte fantasier har jeg ikke noen av, men det å ha en avtalt førstegangstreff ved at ei kvinne lå naken på rygg under dyna i et helt mørkt soverom, og jeg gav henne verdens lengste forspill uten at hun selv fikk lov til å røre på en finger hadde jo vært noe... ;-) Dæven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 25. desember 2009 #54 Del Skrevet 25. desember 2009 Å binde ei dame til senga, slik at hun ikke kunne klare å vri seg unna, og å gi henne så mange orgasmer som bare mulig.... ;-))) My fantasy, man ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #55 Del Skrevet 25. desember 2009 Ganske snile fantasier får en si. Jeg drømmer om å ha skikkelig røff sex med gagging, anal, sprut og til slutt wetsex. Drømmer ikke om noen spesiell jente/dame og det kan gjærne være 2 av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #56 Del Skrevet 25. desember 2009 My fantasy, man ... Så kult! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 25. desember 2009 #57 Del Skrevet 25. desember 2009 Så kult! :-)) Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #58 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fantaserer om at det er midt på natta og at mannen min sover. Jeg binder fast hendene hans til hodegjerdet og vekker ham med forsiktige kyss. Jeg masserer ham, kysser ham på hele kroppen og gir ham en blowjob. Han blir kåtere og kåtere, og jeg løsner hendene hans. Han masserer brystene mine, fingrer meg og jeg setter meg oppå ham og rir ham til jeg får orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #59 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fantaserer om at det er midt på natta og at mannen min sover. Jeg binder fast hendene hans til hodegjerdet og vekker ham med forsiktige kyss. Jeg masserer ham, kysser ham på hele kroppen og gir ham en blowjob. Han blir kåtere og kåtere, og jeg løsner hendene hans. Han masserer brystene mine, fingrer meg og jeg setter meg oppå ham og rir ham til jeg får orgasme. Kjedelig. Vi snakker om forbudte og saftige fantasier her. Get with the program, lady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #60 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjedelig. Vi snakker om forbudte og saftige fantasier her. Get with the program, lady. Noen av oss foretrekker tydeligvis fine og herlige fantasier fremfor forbudte skitne... :-) -Og godt er det!! ;-)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå