Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nabojenta på 16 er en "forbudt" fantasi. Ikke forbudt ved lov, men likevel. Jeg er 48 og god venn med foreldrene hennes.

Anonymkode: 08535...f82

Hva vil du gjøre med henne?

Og fantaserer du om henne pga kroppen eller fordi hun er ung?

Anonymkode: 65d19...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva vil du gjøre med henne?

Og fantaserer du om henne pga kroppen eller fordi hun er ung?

Anonymkode: 65d19...6a1

Jeg fantaserer om å gjøre alt med henne, seksuelt. Fordi hun er ung og veldig pen og sexy. Vil selvsagt aldri få muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange syke folk i dette landet ser jeg. Så mange ekkle ting dere kunne tenkt å gjort og ofte handler det om noe som ville såret partner. 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 3326a...389

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor og datter samtidig! Feks 20 og 40 år. En vanvittig fantasi...

Anonymkode: 9d814...005

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer jevnlig om en 14 år eldre kollega. Vi er begge i forhold, og jeg har det ganske greit med samboeren min. Jeg og samboer har sex ukentlig, typisk tilfredsstillende sex, men ikke så spennende. Jeg er litt sjenert og forsiktig av meg, selv om jeg er voksen (nettopp fylt 40). Men i fantasiene mine er jeg på jobbreise med kollegaen, og så ender vi til sengs. I fantasien er det ikke bare misjonær, men en del forskjellig og mer lidenskapelig. Fantaserer om at han skal «lære meg opp», og at vi begge tenner på det. Jeg har lite seksuell erfaring med andre enn samboeren, og ville egentlig følt meg ganske usikker om jeg skulle hatt sex med noen andre. Men i fantasiene er det liksom ikke noe problem, heller noe som gjør det hele spennende. 

Men dette forblir en fantasi, da jeg verken ønsker å være utro eller gå fra mannen min. Jeg er vel mer der at jeg har vært sammen med samboeren veldig lenge og lurer på hva annet jeg går glipp av, og har nok mistet litt lysten på samboer, kjeder meg kanskje litt i forholdet. Men altså, kollegaen min skulle bare visst hva jeg tenker på i blant når vi sitter på hver vår side av møtebordet og blikkene våre møtes…

Anonymkode: a94c1...14e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg finner ut at noen av damene på jobb også av og til går på toalettet bare for å «ta ut litt spenning» av kroppen 🥵😇

Anonymkode: 269ef...fbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer daglig om å bli seksuelt misbrukt av en annen kvinne (er kvinne selv) som jeg ble kjent med for et par år siden. Det er noe spesielt med henne, for jeg har aldri hatt sånne fantasier om noen andre før. Fantaserer om at hun tar det hun vil ha, brått og brutalt, uten å ta hensyn til meg. Og at hun voldtar meg analt med strap-on.

Anonymkode: 7c290...a1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på et harem av unge kvinner. De skal få bo i gjestehuset i et år eller to til jeg går lei. Det burde alltid være rundt 10 kvinner der. Jeg må selvsagt også ansette folk som scouter rundt om kring i verden på jakt etter nye skjønnheter til haremet.

Anonymkode: 326d6...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har veldig lyst på et harem av unge kvinner. De skal få bo i gjestehuset i et år eller to til jeg går lei. Det burde alltid være rundt 10 kvinner der. Jeg må selvsagt også ansette folk som scouter rundt om kring i verden på jakt etter nye skjønnheter til haremet.

Jeg leste folk på skuter.

'Speider' er forresten et mye bedre ord en 'scouter'.

Anonymkode: 9d814...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeffrey Epstein.. er du fremdeles I live?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/13/2024 at 10:30 AM, AnonymBruker said:

Finnes mange syke folk i dette landet ser jeg. Så mange ekkle ting dere kunne tenkt å gjort og ofte handler det om noe som ville såret partner. 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 3326a...389

That's humans for you.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/13/2024 at 8:42 AM, Kroppogmann said:

Ja, det har jeg! Skriver jeg ned den her blir det bare drittslenging og post blir slettet av admin.

Alt var bedre før i tiden 🤪

Si hva den er.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/13/2024 at 8:13 AM, AnonymBruker said:

Nabojenta på 16 er en "forbudt" fantasi. Ikke forbudt ved lov, men likevel. Jeg er 48 og god venn med foreldrene hennes.

Du kan jo prøve deg å se hva som skjer.. eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantasi jeg har er å flytte til et land der mye mer er forbudt slik at flere av mine fantasier ble forbudte og dermed mer spennende og jeg som fremmedkulturell kunne også blitt en forbudt fantasi for mange damer der.

MV5BODdmNDExNGQtN2Q5Ni00OTI0LTk3MzAtMjUx

Anonymkode: f56fa...4ac

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli tvunget til å ha sex med ei rik dame eller ei med mye makt. Sånn at hvis jeg hadde nektet ville det fått store konsekvenser. 

Anonymkode: 49329...bf4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tilfeldigvis gå inn i feil dør, iført korte hotpants, en halvt gjennomsiktig topp, sommersandaler og oppdager at jeg tripper inn i garderoben til et amerikansk basketball-lag med 7-8 spillere, hvor minst halvparten er sorte, og jeg ikke rekker å snu/ombestemme meg før de har tatt tak i meg og jubler seg imellom om hvor fornøyde de ble med at jeg skal være premien for at de vant kampen. 🍆🍆🍆🍆🍆🍆:sjokolade:♠️

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få dama i kjelleren og binde henne fast i alle mulig vinkler og gjøre hva jeg vil med henne en hel fredagskveld! Spill med sansene, bind for øyene, masse orgasmer og generelt gjøre henne helt utslitt så hun kan slokne i armene mine etterpå. 

Anonymkode: 8d920...4af

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...