Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

visste ikke at jeg tente på det - men kan ha fantasi om å tisse en jente i munnen. Føler meg som den sickoen - men kan likevel bli kåt av tanken.

Drømmer om wet. Hatt litt av det for mange år siden, da var det ikke helt min greie. Men nå har jeg et sterkt ønske om å tisse noen i ansiktet og munnen.

Fantaserer også om å bli holdt som fange. Misbrukt gjerne av flere menn. Ikke sånn kjempe voldelig, men litt.

Anonymous poster hash: dc803...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen forbudte fantasier om en spesiell person, en bekjent eller noe.

Men som noen nevnte over her, hvis gynekologen er en kjekk mann i en fin alder, er det litt pirrende at han bare begynner å slikke meg og deretter knuller meg, på stolen.

Meen, nå kom jeg på at jeg HAR sett for meg å ha sex med den ene fetteren min. Men jeg vet ikke om jeg tenner på det da... det er ikke avskyelig å tenke på, men ikke tennende heller. Men det kommer aldri til å skje da, selvsagt, haha!

Kom på en annen fantasi jeg har, og som jeg kunne tenkt meg å prøve hvis muligheten byr seg. Bruke strapon på en gutt. Knulle han i ræva, altså :)

Anonymous poster hash: e8d8f...f56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forbudte fantasi:P

Jeg er på skolen,merker at læreren min sender meg laaaange sexye blikk,har alltid en unnskyldning for at han skal komme borti meg eller ta på meg, han stiller seg bak meg(jeg sitter bakerst i k.rommet) han tar ene hånden sin på skulderen min. Stryker meg over håret med hånden. Plutseli så kjenner jeg stå kuken hans inn i skulderen min. Jeg snur meg mpæot han. Han viser tegn på at jeg forsatt skal bare se framover. Han tar hånden min å trykker den hardt på buksen hans slik. Jeg kjenner den harde stive pikken,varmen. Har så lyst til å bare snu meg å rive av han klærne. Jeg gir tegn på at jeg er spreng kåt. Så ringer det ut til friminutt,alle elevene går ut menst jeg og læreren sitter igjenn. Han går for å låse døren. Jeg stiller meg opp atme skole pulten. Knapper opp blusen jeg har på meg,stryker meg over puppene menst jeg følger med på blikket hans. Han ser at jeg er hisset opp i blikket. Han kommer bort til meg,tar meg etter håret menst han gnir pikken sin i mot meg. Plutseli så snur han meg rundt å drar opp skjørte mitt. Han lat trusen min skli forsikti ned. Jeg bøyer meg framover. Jeg er klissvåt. Pulsen hamrer! Så kjører han kuken inni meg.bjeg kjenner at det dunker.... faen klarer jeg ikke å skrive mer. Hahaha!!dør jeg nå :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med kjæresten til yngste sønnen min. (ja , hun er nettopp blitt lovlig, men jeg regner det fortsatt som en forbudt fantasi.)

Hun er min kone opp av dage fra den samme alderen, så det vekker søte minner (og gjør at min sønn har min dypeste sympati; hun er like mye i vater... )

Det hjelper ikke at hun er husvarm, ser på meg som ekstrafar og derfor flørter åpenlyst med meg. Eller at de har høylytt sex i rommet ved siden av jevnig.

Anonymous poster hash: 2068e...e21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha sex med kjæresten til yngste sønnen min. (ja , hun er nettopp blitt lovlig, men jeg regner det fortsatt som en forbudt fantasi.)

Hun er min kone opp av dage fra den samme alderen, så det vekker søte minner (og gjør at min sønn har min dypeste sympati; hun er like mye i vater... )

Det hjelper ikke at hun er husvarm, ser på meg som ekstrafar og derfor flørter åpenlyst med meg. Eller at de har høylytt sex i rommet ved siden av jevnig.

Er ikke det litt urovekkende? :P At sønnen din har the hots for ei jente som er sin egen mor opp av dage ?

Anonymous poster hash: bb80b...b7b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble egentlig fantasier forbudt? ;)

Sikkert dårlig ordvalg. Tipper TS sikter til hemmelig eller lignende.

Anonymous poster hash: 76888...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om at min mann byr meg fram til en annen mann, sprer beina mine ut og sier "forsyn deg", og den andre mannen forsyner seg og slikker meg, og til slutt puler meg mens mannen min fortsatt holder meg fast.

Og jeg fantaserer om å se min mann bli pult av en annen mann, og jeg skal føre pikken på plass, og smøre med oljer. Jeg vil også se at de suger hverandre, og nyter det hemningsløst, uten tanke for at jeg er der og ser på dem.

Og så fantaserer jeg en del om andre, altså om situasjoner der jeg ikke selv er involvert. Jeg fantaserer om at noen blir brukt som eksempel i anatomi og seksualundervisning, det står altså en gynekologstol fremme i klasserommet, og den stakkars jenta blir kommentert, pekt på, diskutert, kjent på og undersøkt på alle mulige måter. "HER er klitorisen, og man kan håndtere den på mange ulike måter, f.eks. sidelengs slik, eller med runde bevegelser slik. Og G-punktet sitter HER, og dere kan se at stimulering av G-punket fører til en umiddelbar reaksjon"

Og så utvikler det seg selvsagt, og alle guttene puler henne etter tur, i rent undervisningsøyemed naturligvis. Igjen med kommentarer og diskusjoner og evaluering underveis.

Og jeg fantaserer om å være i en gruppe der alle blir vurdert, målt, veid, testet og undersøkt, og så finner de ut at jeg er langt bedre enn de andre (ser bedre ut, er trangere, er mer tøyelig, er bedre egnet på alle måter) Jeg blir tatt til side og plukket ut til å være elskerinnen/slaven til direktøren, og få ekstra luksus og oppvartning, og må stille opp til alle døgnets tider til akkurat det han vil ha. Hva de andre gjør i mellomtiden, aner jeg ikke...

Og så fantaserer jeg om å tvinge noen til analsex. Kvinne eller mann, spiller ingen rolle. Jeg presser fingrene inn, mens de protesterer høylydt, prøver å vri seg unna. Og min mann kjører pikken inn, mens jeg holder han/henne fast, og de hyler og roper nei. Det skal ikke være smerteskrik, det skal bare være at de absolutt ikke har lyst.

Og jeg har mange, mange flere....

Anonymous poster hash: e22cb...c7d

Å, herregud så tennende!

Kan du ikke komme med flere? hehe :)

Anonymous poster hash: 76888...8b1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt urovekkende? :P At sønnen din har the hots for ei jente som er sin egen mor opp av dage ?

Anonymous poster hash: bb80b...b7b

Jo, men han kan jo ikke vite hvordan mora hans var og tedde seg 20 år før han var påtenkt ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hatt det riktig hyggelig på legekontoret med legen hahah.... Hvordan klarer dere å skrive i detalj hva dere drømmer om, når det er forbud og kanskje litt småpinlig å skirve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange herlige fantasier ... Noen gjennomført, noen venter på den rette partneren og noen er litt mer forbudte/vanskelige

En spennende 20-25 år gammel jente som ønsker en hemmelig "sexlærer", både for vanlig sex og utforskende erotikk. Jeg er 40 ...

En elegant/highend swingersklubb (i utlandet), evnt litt mot eyes-wide-shut-stemningen

Sex med jente i resepsjonen på jobben, på et av møterommene ...

Sex med en jente i en klesbutikk jeg bruker - på prøverommet ...

(Leser du det, så er det bare å sende PM :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha seg med A, lurer på om det noen gang kommer til å gli bort.

Anonymous poster hash: f82ac...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forbudte fantasi:P

Jeg er på skolen,merker at læreren min sender meg laaaange sexye blikk,har alltid en unnskyldning for at han skal komme borti meg eller ta på meg, han stiller seg bak meg(jeg sitter bakerst i k.rommet) han tar ene hånden sin på skulderen min. Stryker meg over håret med hånden. Plutseli så kjenner jeg stå kuken hans inn i skulderen min. Jeg snur meg mpæot han. Han viser tegn på at jeg forsatt skal bare se framover. Han tar hånden min å trykker den hardt på buksen hans slik. Jeg kjenner den harde stive pikken,varmen. Har så lyst til å bare snu meg å rive av han klærne. Jeg gir tegn på at jeg er spreng kåt. Så ringer det ut til friminutt,alle elevene går ut menst jeg og læreren sitter igjenn. Han går for å låse døren. Jeg stiller meg opp atme skole pulten. Knapper opp blusen jeg har på meg,stryker meg over puppene menst jeg følger med på blikket hans. Han ser at jeg er hisset opp i blikket. Han kommer bort til meg,tar meg etter håret menst han gnir pikken sin i mot meg. Plutseli så snur han meg rundt å drar opp skjørte mitt. Han lat trusen min skli forsikti ned. Jeg bøyer meg framover. Jeg er klissvåt. Pulsen hamrer! Så kjører han kuken inni meg.bjeg kjenner at det dunker.... faen klarer jeg ikke å skrive mer. Hahaha!!dør jeg nå :)

Ah, denne likte jeg!

Om jeg er singel når jeg studerer på høyskolen, skal jeg se etter en sexy foreleser eller noe... har lyst til å oppleve forbudt kjærlighet eller forbudt sex en gang! xD

Anonymous poster hash: e8d8f...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen fantasier. Den ene er at jeg og min nåværende kjæreste drar på sexklubb sammen - bare at vi utforsker aktivitetene hver for oss, og at vi ved et par anledninger får et glimt av hverandre som gjør seksuelle aktiviteter med andre mennesker, men vi fortsetter likevel hver for oss. Så drar vi hjem sammen og har sex, og later som ingenting har skjedd.

En annen fantasi hadde jeg da jeg var singel. Den gikk ut på at jeg dro på byen. Umiddelbart får jeg kjemi med en mann. Vi ser på hverandre, vurderer hverandre, før vi uten å snakke med hverandre - ikke engang presentere oss - havner i ei seng sammen. Helst på et hotellrom. Vi gjør alle mulige slags syndefulle handlinger, i alle mulige slags stillinger, og har sex hele natten. Når jeg forlater, blar han opp et par sedler og betaler meg for natten. Det er mulig jeg fantaserer så mye om den siste delen fordi jeg er grusomt blakk. Uansett møtes vi på denne måten flere ganger, nesten regelmessig. Vi vet ikke engang navnene eller historiene til hverandre. Og vi bryr oss ikke. Det er kun sex, ingenting annet. Etter noen år etter at vi møttes forrige gang, drar jeg på jobbintervju, får jobben, og så viser det seg at han er sjefen min. Men etter de fire årene er han i et fast forhold eller noe, så han kan ikke ha sex med meg. Han må se meg hver dag og ha minnene i hodet og fantasere om dem, uten å ha sex med meg.

Neste er at jeg er på en eller annen form for rehabilitering for nymfomani eller sex-avhengighet, eller noe. Det er gruppeterapi, og alle må fortelle sine fantasier til hverandre. På et eller annet vis ender jeg opp med å ha sex med folk der. Jeg har dårlig tid, så jeg rekker ikke å gå inn i detalj på hvordan det skjedde, men det er skitten, røff sex med stor risiko for å bli ferska.

En annen fantasi er at jeg er i et politiavhør, som går ganske brutalt for seg. Jeg må også der utbrodere om min seksualitet og mine seksuelle erfaringer. Jeg er i besittelse av viktig informasjon (ran, eller noe), og politimannen knuller meg hardt, flere ganger, helt til jeg forteller hva jeg vet, for jeg klarer ikke mer.

Anonymous poster hash: 1cdf5...116
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 og jeg drømmer faktisk om å ha meg med en 10-20 år eldre mann. Helst ikke noen jeg kjenner.

Anonymous poster hash: 4b78a...b43
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 og jeg drømmer faktisk om å ha meg med en 10-20 år eldre mann. Helst ikke noen jeg kjenner.

Bra fantasi ... .

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra fantasi ... .

:fnise:

Nå er jeg såpass rar av meg at jeg har gjort alt det andre med gutter som er jevnaldrende, men det å ha sex med en eldre kar er i min vennegjeng litt mer "forbudt". Så det er fortsatt en fantasi :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det .... Det er også spesielt å være vanlige venner/kjærester når man feks er 20 og 40; det vil ikke fungere godt med egne venner og partners venner. Men det hemmelige treffet fungerer utmerket! Der har man mange felles interesser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...