Gå til innhold

Remyline sin honningkrukke :-)


Mette

Anbefalte innlegg

Koselig at du stakk innom solstrålen. Som du ser står det dårlig til i dagboken min. ja skal prøve og være flinkere.

Sitter også her med ett pledd over meg, jammen kaldt i dag. :ler: Fyrer jo også men får ikke oppvarmen. :(

Kl0400 da hadde jeg vært vrak neste dag, står jo opp i 0700 tiden. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mer søvn hadde du sikkert trengt ja :ler: 0930 ja, slik hadde jeg også det, når de var mindre. Nyt det mens du kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk i dagboken, nå må jeg se å oppdatere den.

Ja, hva har skjedd siden sist, litt men ikke så mye.

Jeg har meldt meg inn i et vikarbyrå og fikk napp etter 4 dager. Kun et kort oppdrag på 2 uker, men dog en start. Det gikk kjempe fint og det var en god følelse å gjøre noe annet. Ved oppdragslutt var det ikke noe nytt og hente, men det gjorde jeg nesten regning med, arbeidsmarkede er jo ganske stramt og dette rammer også vikarbyråene. Er stadig inne og leter etter nye jobber og søke på, men her er det også stille gitt, det kan gå uker og dager mellom hver gang det dukker opp noe. Motet har jeg ikke mistet, tror det blir litt bedre på nyåret. :D

På vei hjem fra jobb sist fredag, var det en som klarte å kjøre på meg, så den 6 ukers gamle bilen min fikk seg en skikkelig smell. Skikkelig surt var det. Bilen er nå inne til rep, og jeg har en liten snerten leiebil. Vet ikke helt når vi får igjen våres heller, det var en del som skulle fikses, det som tar lengst tid, er vel å få delene de trenger. Skal ta en tlf, senere i dag, for å høre hvordan det ligger ann. :(

I dag reiser vi til fjells, og det gleder jeg meg til, godt å komme seg vekk litt av og til.

Ha en fin helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Her var det ikke mye action. :fy:

:ler:

Ville egentlig bare si....:

God Jul, Remyline!!! :nisse:

Håper du får en koselig jul sammen med dine kjære. :P

Klem! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,fy skam seg!

Men Remyline er så hemmelig hun atte... :wink:

Men uansett:

God jul og gledelig nytt år til deg og dine søte små og stor! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...