Gå til innhold

Remyline sin honningkrukke :-)


Mette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:P Det gikk bra, Det var et hyggelig møte og kjempe trivelige folk. Nå er jeg registrert i databasen deres, og så får vi se da, om det dukker opp noe. Det er som alle vet lite ledige jobber nå. Noe vikarbyråene merker, så de har ikke så mange oppdrag som før, og mange gode konsulenter som sitter og venter på jobb. Hun fortalte at de tok ikke inn så mange nye nå, siden det var færre oppdrag. Heldig for meg hadde jeg noe de trengte, de hadde ingen vikarer med min erfaring innen ........bransjen, så da er det jo et ørlite håp da. Men som hun sa det tidene er ikke de beste, og fra min bransje har de ikke så mange oppdrag.

Nå har jeg jo ikke vært arbeidssøkende så lenge, så jeg er fremdeles optimist, og har jo andre søknader ute.

I dag er jeg så trøtt, helt tappet for krefter. Sov dårlig i natt, så i dag skal jeg ikke bli sen før jeg legger meg.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte en tur inn å hilse på deg Remy,håper at alt ordner seg for deg og at du får jobb.

Skal hils fra Fredrikstad,pappa husket ikke de som bodde i huset.Men han trodde de hadde flyttet fra byen for lengst.

Her har det vært et nydelig høstvær og fine farger.jeg har vært veldig lat i det siste og dagboka mi har stått på halv tolv veit ikke hva det som går av meg for tiden.

Du får ha en fin helg hils guttene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Atacand, sunshine-t og Tilde takk for at dere stakk innom :P

Nå er jeg alt for sløv, må bare bli flinkere til å skrive i dagboken min :fy:

Saker og ting skjer, nå har jeg fått meg et vikariat, og det gleder jeg meg til å ta fatt på.

I dag skal vi til byen og treffe Sabeltann og hans menn. :pirat: Været nå er pyton og det er kaldt, men håper at det i det minste, kan bli oppholdsvær. Ungene gleder seg, og bryr seg ikke om været, så det er vel bare til å kle seg godt. Det finnes jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempe fin kveld i går og ungene storkoste seg i fult Kaptein Sabeltann utstyr. Det var utrolig mange som hadde tatt turen ned til byen, og det krydde av Små og store Sabeltanner. Et herlig syn. Unger og voksne sang med, og stor koste seg.

Etter på var det konsert med DDE, en del av de minste forsvant da, og det strømmet til et mer voksent publikum, men vi fikk med oss meste parten. Spesielt sangen Rumpa mi, slo ann hos de yngste, de sang klappet i hendene og var helt med. Utrolig kjekt når de lager til slike tilstelninger i byen, stemningen blir helt spesiell. :P

Nei nå må jeg luske meg ut her fra, skal en tur innom bedriften jeg har fått vikariatet, for litt info. Gleder meg. :P

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til, Remyline - det blir så bra, skal du se.

Er litt i tvil om DDE og sånn - syntes egentlig du var en hyggelig jente... :ler2: neida, bare tuller.

Kose seg i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stakk innom dagboken min Tusenfreyd. DDE ja :ler: Man tager det man får, og i går var det DDE. :ler:

Det gikk kjempe fint på informasjonsmøte jeg var på, så nå er jeg klar til dust på mandag. Gleder meg til en forandring i hverdagen, det eneste er at jeg får litt mindre tid her inne :ler:

Nå har jeg laget en stor form med fiskegrateng, som bare venter på at jeg skal sette den i ovnene. Så i dag blir det fiskegrateng, poteter og revne gulrøtter til middag. Nam nam det er jo bare så godt.

Her regner og regner det, forstår ikke hvor alt kommer fra, det har vært helt utrolig de siste dagene, håper at det letter litt snart. (jo da, vet hvor det kommer fra, men.. ) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inn og hilser på takk for hjelp å rydde medisinskapet,dette hjalp en gammel værkene dame.Gubben prater med India og jeg måtte jo også prate det ble tutti frutti Hindi.

Jeg lærer så lenge jeg lever,ha en fin helg og legger ved vitamintabletter.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Forstod det, uff har glemt ut hele dagboken min. Skal oppdatere den, men ikke dag. :-? Er trøtt så jeg orker ikke sette hjernecellene i gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

heisann sjønnas!!!!

lenge siden jeg har vært her nå, så da fant jeg ut at jeg måtte slenge inn en liten hilsen på disse kveldstidene. :blunke:

håper ud er varmere nå. jeg har tatt inn en dyne som jeg ligger unger på sofaen. tenkte jeg se osbournes og legge meg etterpå. ja du leste riktig.. jeg... legge meg før kl 0400!!! :o jepp!! en gang må jo være den første :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...