Gå til innhold

Remyline sin honningkrukke :-)


Mette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ble det dagbok på meg og..Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men kommer nok til å droppe innom av og til for å fortelle litt om min hverdag.

Nå har eldsten begynt i barnehage, og trives sånn passe.Håper at det går bedre med tiden.Minsten er enda hjemme med mor, da vi ikke fikk plass til han.Må vi nok ty til dagmamma, den dagen jeg får meg en jobb.

Jobb ja, ganske skremmende når man har vært hjemme i nærmere fire år.Men jeg har bestemt meg, jeg trenger å komme tilbake til arbeidslivet. :P Har hatt noen utrolig fine år hjemme, og de ville jeg ikke vært foruten, men nå trenger vi alle en forandring.

I dag, har dagen gått med på å sende jobb søknader og lete etter en ny bil.

Nå trenger vi to biler, og den vi har er blitt gammel og grå.Vi er derfor på jakt etter en familiebil som jeg kan bruke på jobb, og som vi kan ha til familie utflykter. Den gamle grå skal Remymannen fikse litt på og bruke fram og tilbake til jobb.

Nei, det får være nok for i dag, nå skal jeg kroe meg ned i godstolen, se Farmen og 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, remyline!

Tenkte jeg skulle legge inn en liten hilsen, siden du var så snill og la en hilsen i min dagbok.

Lykke til med jobbsøkingen da.

Skulle så absolutt begynt å søke jeg også.. men nå er det leggetid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Hei på deg vennen min :D

Jeg skal ikke søle med tabletter her,em legger igjen litt melkeskjokolade i rene glass så du kan sende noe honning tilbake.

Koslig at du er blitt dagbokskriver og velkommen i den store forfatterfamilien her på Kg.Sola skinner i Oslo i dagog det rare er at høsten ikke helt har fått tak,deilig at vi kan ni holde på sommeren litt til.

Ja alle trenger forandring i livet er enigat ut i jobb kan virke litt skumelt.Hvordan en skal klare å få timeplanen til å gå opp husker stresset selv hvordan det var og jeg ønsker deg lykke til og en stor klem fra meg

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

ja nå er det ikke lenge til treffet!! blir gøy det! gleder meg jaffal!! :wink:

så koselig at du også fikk deg ei dagbok! så da måtte jeg jo nesten slenge inn en liten hilsen til deg :)

kose deg med pløying av jobbannonser... si i fra om du finner en til meg og`... :roll: hehe!!

snakkes til helgen!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min sunshine-t.Ja, til helgen blir det treff og det gleder jeg meg til :P

Føler ikke for å skrive så mye i dagboken min i dag.Har ikke hatt noe særlig god dag, bare sullet rundt meg selv.Har vært ute på lekeplassen med minsten, og brukt timevis på nett for å lete etter ledigestillinger, og en brukbra brukt bil.Begge deler uten resultat, men jeg gir ikke opp så lett, så i morgen er det på ann igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Remyline!

Gratla med honningkrukkedagboka!

Koselig at du og vil skrive dagbok.Håper det vanker litt honning på de som stikker innom her :wink: Lykke til med jobbsøking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Svinser inn på morgenkvisten takker for hilsen,dårlig samvittighet for di jeg har ikke fått ut fingeren å sende deg oppskriftene enda.

jeg skal ordne det i dag fordi min kjære skal på norsk kurs og jeg er ikke hjemme fra jobb før kl.18.

ha en fin dag nå tråkker jeg på jobb.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tilde og Atacand, kjempe koselig med hilsner i dagboken. Åja,honningen står alltid på bordet her, så det er bare å forsyne seg av den store krukken.

Har hatt en fin dag i dag, har fått sendt søknder og Cv på mail til en del vikarbyråer, så nå håper jeg at de tar kontakt med meg.

Ikke så lett å være jobbsøker nå, som det er så trangt i arbeidsmarkede, men noe må vel dukke opp etterhvert, må bare ikke gi opp.

Har bestemt meg for å søke på alt jeg kommer over, som jeg har kompentanse til, det nytter ikke å være kresen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Oj oj så koselig, takk for besøket Silje, care, Tusenfryd og the imp.

Setter fram en ny krukke med honning, slik at det blir nok til alle :P

Nå ble jeg virkelig i godt humør, så mange som har vært innom for å si hei, kjempe kjekt.

I dag, har jeg fått sendt noen søknader til vikarbyrå, og sett igjennom ledige stillinger på aetat og finn.

Ute skinner solen og tempraturen er fin, så nå skal jeg rusle ned på lekeplassen og kose meg med minsten.

Ha en glimmrende dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det blitt lørdag igjen, sitter her og er så trøtt ,så trøtt.Det ble sent i går, var inne på chatten.

Men jeg må opp, og inn i dusjen, skal ut og se på bil, igjen, håper at vi finner en i dag.Begynner å bli lei av å lete etter den rette bilen, men slik er det når man er kresen.

I kveld skal jeg på kg treff og det gleder jeg meg skikkelig til, har litt sommer fugler i magen nå, kjenner jo ingen der, utenom Marianne.Det skal bli kjekt å se fjesene bak nicket. Vi kommer sikkert til å få en kjempe kveld, vi blir ca 10 stykker, så det blir en fin gjeng.

Nei, det var den dusjen da, så får alle som evt. kommer innom ha en riktig god helg.Honningkrukka står framme,så hogg inn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann remyline

Nå kommer endelig jeg og på besøk til deg :)

Vi haddde det så koselig i går, dette må gjentas :)

Kan jeg og få litt honning her inne da, ser ikke at det er mer igjen jeg, så nå er jeg litt snurt. Kan ikke gjemme den for meg, når jeg er lysten på noe søtt.

Gratulerer så masse med ny bil, nå kan du frese til meg igjen uten å tenke på det ihvertfall. Og jeg er hjemme på mandagene vet du, bare sånn for å ha sagt det liksom :ler:

Ha en fin dag i dag og hils mannen din fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...