Gå til innhold

Remyline sin honningkrukke :-)


Mette

Anbefalte innlegg

Til Marianne og Sunshine -t takk for at dere droppert innom dagboka mi, og takk for en kjempe trivelig kveld i går. :P

Lørdag ja, det var en fin dag for Remyline, dagen startet med jakt etter en ny bil.Tenk at vi fant en, så nå er vi eiere av en 98 mod stv. :hoppe::hoppe:

Det nye underet får vi ikke før ut i neste uke, for den må få skilter og registreres.Det skal bli herlig med to biler, alt blir litt lettere da ja.

Den gamle stv, skal remymannen bruke kun til jobb, så den nye blir Remyline sin kone bil og tur bil.Neste helg skal vi til hytta til mine foreldre, gleder meg.Skal bli godt men en biltur, som en ikke sitter og lurer på om bilen orker hele turen :hoho:

Så var det treff ja, kjempe koselig.Utrolig artig å treffe menneskene bak nikcet, det ble en kjempe flott kveld.Skulle ikke trodd at vi ikke hadde truffet hverandre i rl før.Vi kaklet i ett, hele kvelden.Håper at enda fler dukker opp neste gang det blir treff.

Nei, nå må jeg se igjennom stillings annonsene for i går.Håper at det er noe der jeg kan søke på.

Ha en fin søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

hei sjønnasen min!!! Nå sitter jeg å skriver mer søknader og cv`er. har mld meg inn flere steder nå, som vi snakket om i går. Du er så god!!! Snill go like søt som honningkrukken din! heheh!!!!

Nei, nå må jeg søke videre!!!

Byyyye!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for siste Tilde og sunshine-t kjempekoselig å treffe dere.Gleder meg til neste gang.Supert at dere liker honningen min, den kommer fra bikubene som jeg har i hagen.Så bare forsyn dere, det er mer der den kommer i fra. :blunke:

Sunshine-t snuppa, du er kjempe flink, håper snart at vi begge får napp på en jobb.Stå på, ikke gi opp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg bare :hoppe: glad. Ting skjer og i dag kommer bilen.

Gleder meg til vi kan hente den i ettermiddag, blir nok en prøvetur og to da, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy!!!! Vet du har lengtet etter bilen' date=' så det blir nok mer enn en eller to kjøreturer i dag tenker jeg..!!! :ler:[/quote']

:ler: blir nok det , ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg med et strålende humør, og det kl 0645 :P Så dette kan bli en fin dag.

Bilen var ikke klar i går, så vi får håpe at den blir det i løpet av dagen.

I dag starter turnen igjen og det gleder jeg meg til. Alltid like herlig å se de små tumle rundt, mens armer og bein er helt ute av kontroll. :ler::ler:

Ha en glimmrende dag

Tar meg et stort jafs av honningen, og tusler inn på forumet igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen noen vitamin og kraft piller så du klarer moderator jobben,honing krukken er levert tilbake renvasket.Så nå må du fylle den opp igjen.

setter en stor pris på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suneshine-t takker :P Atacand, fyller opp krukken igjen og tusler innom deg senere. :P

I dag vil jeg legge inn er liten mail til etter tanke.Håper at de som er innom tar seg tid til å lese den.

50 naturlige højdepunkter:

Tænk på punkterne en for en, inden du læser videre.

Det får dig til at blive glad! Især tanken forneden.

1. At blive forelsket

2. At grine så meget at det gør ondt i maven

3. Et varmt bad

4. Ingen køer i supermarkedet

5. Et specielt blik

6. At få en e-mail

7. At køre en tur på en smuk vej

8. At høre din yndlingssang i radioen

9. At ligge i din seng og lytte til regnen udenfor

10. Varme håndklæder, der lige er kommet ud af tørretumbleren

11. At finde trøjen du gerne vil have, på udsalg

12. Chocolade milkshake (eller vanillie!) (eller jordbær)

13. Et timelangt telefonopkald

14. Et boblebad

15. At fnise

16. En god samtale

17. Stranden

18. At finde 50kr. i en gammel jakke

19. At grine af dig selv

20. Midnat telefonopkald der varer i flere timer

21. At løbe igennem en sprinkler

22. At grine uden nogen som helst grund

23. At have nogen der fortæller dig du er smuk

24. At grine indeni af en gammel joke

25. Venner

26. At tilfældigvis overhøre nogen sige noget sødt om dig

27. At vågne op og finde ud af at du kan sove længe

28. Dit første kys (enten det allerførste, eller med en ny partner)

29. At få nye venner, eller at være sammen med de gamle

30. At lege med dit kæledyr

31. At nogen aer dig i håret

32. Søde drømme

33. Varm kakao

34. Køreture med gode venner

35. En høj gyngetur

36. At pakke gaver ind og lægge dem under juletræet

37. At synge rigtig højt, når du er helt alene uden at føle dig dum

38. At gå til en rigtig god koncert

39. At få øjenkontakt med en lækker fremmed

40. At vinde et rigtigt svært spil

41. At bage småkager (eller kage)

42. At få tilsendt hjemmebagte kager af en ven

43. At være sammen med gode venner

44. At se dine venner smile og grine

45. At holde i hånd med en du holder af

46. At møde en gammel ven og indse at nogle ting aldrig ændrer sig

47. At køre i en stor rutchebane igen og igen

48. At se udtrykket i nogens ansigt når de åbner en meget begæret gave

fra dig

49. At se solen stå op

50. At stå ud af sengen hver morgen, og være taknemmelig for endnu en

smuk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel på tide og skrive litt i dagboka igjen, det har skjedd så mye denne uken at jeg har glemt den helt ut. :fy: skjerpe meg.

Skal vi se hvor skal vi begynne. På søndag tok ut på langtur for å prøve den nye bilen. Den fungerte som den skulle og vi hadde en kjempe fin tur til hytta. Der koste vi oss i det fine været sammen med foreldrene og besteforeldrene mine. Ble ganske imponert da de eldste på 82 og 91 år klarte å komme seg opp skråningen. Mormor har vært en del syk i det siste og er virkelig sliten nå. Men dere skulle sett hvordan hun strålte der oppe. Hun har alltid vært glad i hytteturer og naturen, det var som hun fikk livdsgnisten tilbake. Var nesten som en ungfole som hoppet rundt, plukket lyng, og nøt naturen. Han som ikke er bestefaren min, men kjæresten til mormor er helt utrolig, han har en fysikk som en sprek 70 åring.

Mandag reiste jeg og minsten på besøk til Marianne, der koste vi oss med delig sjokolade kake.

Resten av uken vet jeg ikke om jeg vil snakke om, nett problemer og atter nett problemer. Upc har/ hatt store problemer med linjene i dette området, så jeg har ikke kommet meg noe særlig på nett. Hvis jeg var så heldig å komme inn, var det sirup over alt. I tillegg har vi støy på linja våre, noe som fører til ustabilt nettverk. Men på mandag kommer det en tekniker og skal se på det, og rette opp feilen. Så nå krysser jeg fingrene på at det blir bedre tider. Ingenting er så frustrerende som å ikke komme på nett, når man vil :ler:

Ellers skal jeg på et intervju på onsdag, det er hos et vikarbyrå, så det gleder/gruer jeg meg til. Kjenner at det kribler i magen, det er sikkert 10 år siden jeg var på intervju sist. Før jeg gikk ut i permisjon hadde jeg jobbet på samme plass i en år rekke. Nå har jeg vært hjemmeværende i 3 år, noen flotte år, men ser fram til nye utfordringer.

I dag skinner solen, Remymannen er ute og lapper sykkelen til eldstemann for ante gang, og så skal vi ut og shoppe litt ting og tang.

Nå som det nærmer seg kaldere tider, trenger alltid ungene en del. Begge må ha nye dresser og vinter sko. Skal se litt nå, i håp om å få kjøpt fjorsårets modeller, det blir litt rimeligere da.

Ha en fin helg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest gjennom dagboka de og fant ut jeg hadde lyst og skrive litt i den.

Det går nok fint på jobbintervjuet bare vær deg selv så

får du nok den jobben.

Blir sikkert deilig å komme seg ut i jobb tilværelsen etter sååå mange år hjemme.

Har du mange barn??

Jeg håper også å være mye hjemme når jeg får barn

tror barn har gått av det i disse tider, familier har det ALT for travelt synes jeg.

Men om økonomien holder det får tiden vise.

LYKKE LYKKE TIL PÅ ONSDAG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia, koselig at du la igjen en hilsen i dagboken min. To små har vi :P

Må bare rette opp en liten misforståelse, jeg skal ikke på intervju for en spesiell jobb, men i et vikarbyrå, for å se om de kan bruke meg :ler:

Ut i fra papirene mine kan de det, men de vil gjerne se attester, vitnemål og prate litt med meg. :wink: Men det er klart at dette er et viktig møte for meg, det kan være en fot inn i arbeidslivet igjen. Det er ikke sikkert de har noen jobb ledig heller nå, så jeg må nok være litt tålmodig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...