Gå til innhold

Er det lov med fyrverkeri i år?


Chiyo

Anbefalte innlegg

I fjor var det mye snakk om at det ble det siste året hvor private personer fikk kjøpe rakketer osv. Er det sannt? Får vi ikke lov i år? Det blir liksom ikke noe skikkelig tradisjonel feiring visst vi bare må se på de offentlige rakettene :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ei som elsker fyrverkeri..
Det var vel bare "rakettpinner" som ble ulovlig?

Fyrverkeri-batterier er lov

Batterier er ikke store stasen akuratt :( Dette ødelegger en stor del av feiringa for min del. Kommer ikke til å føles ut som noen ordentlig nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batterier er ikke store stasen akuratt :( Dette ødelegger en stor del av feiringa for min del. Kommer ikke til å føles ut som noen ordentlig nyttårsaften.

Du får dra til sverige å feire da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smuglet hauger med raketter m/styrepinne fra Sverige. I år skal jeg bli helt konge i nabolaget her. 270 raketter så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kjärleik
Du får dra til sverige å feire da :)

Kommer nok til å gjøre det et år..

Jeg har smuglet hauger med raketter m/styrepinne fra Sverige. I år skal jeg bli helt konge i nabolaget her. 270 raketter så langt.

åhh.. hvor bor du?;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor gikk jeg ikke engang ut av døra på nyttårsaften, noe mer råttent har jeg aldri sett. Fy faen

:slår: Snakk om å være en party pooper! På nyttårsaften skal alle ut og se på raketter og ønske hverandre godt nyttår klokken tolv. Bare sosiale avik sitter inne å furter på denne dagen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slår: Snakk om å være en party pooper! På nyttårsaften skal alle ut og se på raketter og ønske hverandre godt nyttår klokken tolv. Bare sosiale avik sitter inne å furter på denne dagen :skravle:

Greit, jeg gikk ut, gav alle en klem, ønsket godt nyttår og gikk rett igjen fordi nyttårsrakettene var borte så jeg kjedet meg.

Prøvde å illustrere ett poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, jeg gikk ut, gav alle en klem, ønsket godt nyttår og gikk rett igjen fordi nyttårsrakettene var borte så jeg kjedet meg.

Prøvde å illustrere ett poeng

Oohh oki. Men alle bør prøve å ha det kjekt i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. ;) Ifjord var jeg alene da slaget slo 12 og jeg hadde det fabelaktig ! Personlig valg som ikke gjør meg til et sosialt avvik. Det sier mer om de som liker å sette merkelapper på folk i øst og vest etter hva 'normalen' sier. Livet går forbi om en ikke gjør egne valg men velger i frykt av andres sanksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke dere som mener at batteri-fyrverkeri er dårlig.

Det finnes jammen MANGE bra batterier, men de billigste kassene er ikke stort å skryte av nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dere som mener at batteri-fyrverkeri er dårlig.

Det finnes jammen MANGE bra batterier, men de billigste kassene er ikke stort å skryte av nei

Jo noen er flotte men de er super dyre. Dessuten er det bare å tenne lunten så er det over. Rakketen skyter du opp en og en ikke alt på en gang. Foresten så har alle bateriene jeg har kjøpt vært super dårlig... fordi de brae er så dyr :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har smuglet hauger med raketter m/styrepinne fra Sverige. I år skal jeg bli helt konge i nabolaget her. 270 raketter så langt.

Håper ikke du er naboen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en god grunn til at fyrverkeri med styrepinne er forbudt, mye uvettig bruk av det og skader.

Vi kjøpte en gang et nydelig batteri til 350 kr. Ville heller kjøpt ett slikt enn flere av billigdritten. Dessuten hadde de knapt nok noen fine raketter med styrepinner til under 200 kr. Så prisen er et dårlig argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en god grunn til at fyrverkeri med styrepinne er forbudt, mye uvettig bruk av det og skader.

Vi kjøpte en gang et nydelig batteri til 350 kr. Ville heller kjøpt ett slikt enn flere av billigdritten. Dessuten hadde de knapt nok noen fine raketter med styrepinner til under 200 kr. Så prisen er et dårlig argument.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til det, så slutt med den sytinga, og tenk heller at alkohol og rakettoppskyting ikke hører sammen, og at nettopp skader p.g.a uvettig bruk er grunnen til innstrammingen.

Det går helt fint å feire en flott nyttårsaften med rakettene det er lov til å kjøpe, og med en ekstra positiv vri på innstillingen skal dere se det hele går enda bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...