monja Skrevet 18. mai 2005 #881 Del Skrevet 18. mai 2005 Spennende!!! Spennende!!!! Lykke til med natten! Masse fødevibber sendes din vei!!! (((((((((((((())))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. mai 2005 #882 Del Skrevet 18. mai 2005 Lykke til! Håper det er starten på rier du har kjent! (Jeg kom inn på føden med rier og 1 cm åpning + 1 cm livmorhals... Fødte 12 timer senere.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #883 Del Skrevet 19. mai 2005 Hmmmm... må si at akupunkturen satte ting i sving igår. Satt på sofaen og prøvde den nye PSP til mannen, kjempegøy forresten, når jeg plutselig kjente en skikkelig kynner, den var vond den... måtte rope på mannen og be han pakke bagen klart. Den varte nok i ca 1 minutt så gikk det over. Ventet spent på neste, men det tok en hel time før en skikkelig en satte igang. Den varte også ca 1 minutt og jeg ble helt rar.... herregud nå skjer det tenkte jeg. Nå er det bare noen timer til vi får møte vår lille prinsesse. Og plutselig ble alt så virkelig. Vi skulle bli foreldre - hjelp! Mannen ble helt gira og stod nærmest i inngangsdøren med bagen i den ene hånden og bilnøklene i den andre. Han gleder seg litt ja Vel etter noen små tak på kynnerne fant jeg ut at jeg burde gå å legge meg. Skulle det skje noe i natt var det greit med litt søvn først. Men det ble det ikke så mye av. Kjente ca hver time et par tre kynnere som var vonde. Ikke vonde eller regelmessige til å være rier men helt klart kraftigere og annerledes enn noen jeg kjent tidligere. Klarte å ligge og slappe av til nå, men da måtte jeg bare stå opp, orket ikke å ligge lenger og vente på neste kynner. Har en akupunktur time igjen idag kl 10. Det burde sette ting virkelig igang da. så kanskje på fredag er vi blitt foreldre Tusen takk for alle vibbene!! Får gå å legge meg ned eller se på tv for å få tiden til å gå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. mai 2005 #884 Del Skrevet 19. mai 2005 Uuuuuiiiiiiiiiii! Nå skjer det nok noe snart! Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. mai 2005 #885 Del Skrevet 19. mai 2005 IJJJAAAAA! Spennende, spennende, vi følger med (og krysser fingrene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. mai 2005 #886 Del Skrevet 19. mai 2005 Lykke til!!!! Knallspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #887 Del Skrevet 19. mai 2005 Dette er så kuult! Et nytt menneske kommer til verden, juhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 19. mai 2005 #888 Del Skrevet 19. mai 2005 Oi, her er det jo fremgang! Så spennende!! jeg krysser fingrene og venter spendt på melding fra deg, gleder meg til å kunne sladre! Hmm... Kanskje jeg kan få jordmor til å sjekke modningen hos meg og i morgen... Skal på kontroll på ABC da. Oi, tenk om du er igang med fødsel eller allerede er mamma da! Det hadde vært litt gøy! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mai 2005 #889 Del Skrevet 19. mai 2005 Spennende, spennende!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #890 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg føler meg lurt :evil: Forrige natt sterke kynnere, igår kveld sterke kynnere men ingen fremgang!!!! Ærght! Begynner å bli lei nå av å gå spent å vente på tegn. Tror jeg må slutte med det Kjempekoselig at dere stikker innom La Traviata, Engel, Ninakanin, monja, Imax, Siam, Bizzy og Veronal. Trenger en heiagjeng for å få babisen ut nå!! Det regner idag :-? Hadde store planer om å sette meg ute på verandaen og sole magen litt men den gang ei.... Da blir det vasking av leilighet istedet. Søster med kjæreste kommer på besøk idag og skal være i Norge i 10 dager. Da håper jeg virkelig fødsel setter igang snart, vil jo ikke snyte henne for besøk av den lille.... Lille prinsessen min - nå syns mamma du kan komme ut og møte oss. Hjelp! Jeg skal bli mamma.... Nei får sette igang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #891 Del Skrevet 20. mai 2005 ÅJ ÅJ ÅJ... Det er menstermin idag :o :o :o Men siste ul termin er 25 mai så det er bare å smøre seg med tålmodighet :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. mai 2005 #892 Del Skrevet 20. mai 2005 Skjønner at du begynner å vente fælt på den lille nå! Men det er uansett ikke lenge igjen Vet akkurat hvordan det er det der med at man går å kjenner etter tegn hele tida. Jeg var også sånn. Tenkte at nå-NÅ er det i gang. Men neida! Og plutselig så var det det, uten at jeg egentlig hadde merket så mye på forhånd! Ha en flott helg og så håper jeg prinsessen titter frem snart, så tanten også får hilst på henne! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 21. mai 2005 #893 Del Skrevet 21. mai 2005 Innom for å heie litt! Du må hvile deg nå, siste sjanse! Etter fødselen blir det lenge mellom hver natt med åtte timers god søvn! Lykke til Cappo, det er ikke lenge igjen nå. Psst! Det er fullmåne mandag kveld kl. 22.18....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #894 Del Skrevet 21. mai 2005 Go Cappo! Go Cappo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. mai 2005 #895 Del Skrevet 22. mai 2005 Så synd at det fortsatt ikke har blitt noe mer enn kynnere! Skjønner godt at du føler deg snytt, jeg venter også på at mine kynnere skal gå over til noen skikkelige rier, men neida.... Vi får krysse fingrene for at fullmånen i morgen kan sette igang noe for oss!Du har jo bare 3 dager igjen til terminen nå! jeg har en hel uke jeg.... En laaaang uke... sukk!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mai 2005 #896 Del Skrevet 22. mai 2005 Er bare innom for å sjekke siste nytt. Håper fødselen kommer i gang snart. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. mai 2005 #897 Del Skrevet 22. mai 2005 Siden du ikke har vært her inne i dag, håper jeg det betyr at du nå er blitt mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #898 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg liker å tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #899 Del Skrevet 23. mai 2005 Blitt mamma ...? å neida... lille prinsessen har det tydeligvis altfor godt der inne.... tror det blir chillimiddag idag igjen Har vært opptatt hele helgen med oppussingen og ryddingen av badet.... ting tar tid! Men idag kommer håndverkere å setter opp alt av møbler og kraner og kobler til vaskemaskinen så idag har vi bad igjen Endelig! Det har tatt sin tid! Igår var begge mødrene på besøk, søster med sin kjæreste og fetter med kjæreste. Vi hadde altså fult hus! Kjempekoselig men ble kjempesliten. Nå vet jeg ca hva jeg kan vente meg av besøk som kommer for å hilse på lille prinsessen etter fødsel... det blir nok ikke lange visittene.. Endelig litt fint vær igjen. Får komme meg avgårde til maxbo og kjøpe lister etc og sette meg ute på verandaen og sole magen litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. mai 2005 #900 Del Skrevet 23. mai 2005 Godt du er tålmodig da Cappo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå