Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt å se at alt stod bra til på UL, Cappo. Vi måtte også vente litt med å se hva kjønnet var, men nå vet vi det ganske sikkert..Flott at du endelig er i bedre form også!

Ønsker deg en koselig julefeiring :nisse:

Juleklem fra Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige julehilsner jenter :)

Da var julen vel overstått og det gjenstår noen dager igjen av 2004. på jobben har vi fått fri de siste dagene før nyttår :-)

Julen gikk med på å kose seg med familie og venner, masse god mat, god drikke (julebrus) og kjempefine presanger! sitter med litt blandede følelser etter denne julefeiringen, litt fordi det er vår siste jul sammen før nurket kommer!! hurra! og litt mindre hyggelig pga flomkatastrofen i Asia. Guskjelov kjenner vi ingen som er der nede om dagen, men klarer allikevel ikke å glede meg over julen og feire slik den bør feires....

Over til noe hyggeligere, jeg har begynt å kjenne liv :) er i uke 19 og 2 juledag kjente jeg masse spark og bevegelse. Det var forsåvidt samme bevegelsene som jeg mener jeg kjente før, men denne gangen var det ingen tvil.... en herlig opplevelse!

Bare et par timer ijgen av dagen også er det bytting av julegaver. Fikk endel ting som vi allerede har... og dessverre må byttes...

Ha en fortsatt god romjul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Cappo! Håper du har hatt en fin nyttårsfeiring!

Gratulerer med (snart) halvgått svangerskap! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener jenter!!

Leeeenge siden jeg har vært her ja... har masse å gjøre på jobben, rekker ikke å komme innom :-? Dagene går altfor fort føler jeg....

Har fått en sinnsyk bekkenlåsing, eller løsning, vet ikke helt hva det er.. men vondt som f...!!!!!!!! Klarer ikke å gå eller sitte og soving om natten er helt forferdelig!!!!

Har ikke sovet godt de siste 2 ukene ....

...snart tilbake, svimmel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, Cappo! Håper det er en låsning igjen, sånn at kiropraktoren kan hjelpe deg!! :trøste: Og så må du ikke slite deg ut på jobb da! Kjenner litt i bekkenet jeg også, men foreløpig går det heldigvis helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og huff og huffameg :-?

Ble så svimmel igår at mannen måtte hjelpe meg til sofaen :o Skikkelig guffent! Æsj!

Bekkenet har ikke gitt seg, kan ikke gå - trapper er verst! Iler nedover og oppover hele ryggen.. æsj altså.. var hos legen men mulig det kun er en låsing. Får dra til kiropraktor igjen så fort han har ledig time!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så mye du må stri med i graviditeten da! Dette var ikke noe moro å lese. Kanskje du bare burde være hjemme og slappe av? Høres ikke ut som formen er helt på topp..

Tenker på deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg god bedring med bekkenet ikke noe særlig å ha det slik! Var selv i forrige uke og fikk ordnet opp i en bekkenlåsning hos fysioterapauten - men tror du ikke at det låste seg igjen i går da :sur: og jeg får ikke komme til før i neste uke! Ikke noe kjekt nei!

Ønsker deg en fin onsdag!

:klem: fra Charmina

:babyjente: Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...