Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Åj hele 4 dager siden sist..

Fikk en lei låsing i bekkenet her om dagen og måtte til kiropraktor for å knekke opp! Vel han knakk meg opp og sammen igjen!! en ting å si MEGA AU!!!!!! men veldig godt etterpå.. er fortsatt øm men det går snart over.

Under en uke til første JM time, og vil gleder oss :hoppe: Også er det snart UL !!! jippi!!!!

Sliten idag, hatt en urolig natt igjen :-? Drømmer litt for mye sykt om dagen... merkelig!!!

Imorgen er det fredag: endelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at bekkenet kom seg igjen, Cappo. Hadde vært litt kjedelig å bli satt ut av bekken nå som kvalmen endelig har gitt seg.. :wink:

Det blir spennende med UL, du må love å oppdatere med en gang aså.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten fredags :klem: fra Gadget.

:klø: Utrolig hvor mye man skal gjennom som gravid altså, hørtes ikke godt ut med det bekkenet...

God bedring og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har blitt låst helt opp nå, dah! :Nikke:

Hvis dere har tenkt å kjøpe vogn på Babyshop så kan jeg tipse deg om at du får vogner (inkl. Quinny) mye rimeligere på tyske nettbutikker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engel! Og takk for sist !!! Det var veldig koselig å møte dere :) :)

Formen er på topp om dagen, småtrøtt fortsatt men kan ikke klage.

Kjøpte meg nye strechbukser på søndag, i str 38 så nå har jeg gooood plass til magen :) kjøpte ikke mammabukse enda, de er altfor store, selv de små størrelsene.

Imorgen er det første jordmortime! Vi gleder oss masse!

også er det jo ikke lenge igjen til UL :hoppe: Halvannen uke!!!

Tiden har gått sinnsykt fort denne uken også (hittil)

Bra det men veldig skummelt for da nærmer fødsel seg. Har litt blandet følelser om fødsel og baby noen ganger.. merkelig egentig for jeg har jo såå lyst på baby!! Mannen sier at det sikkert er normalt! Det er jo en megastor endring i livet! jepp jeg må nesten være enig med han.

Ellers så var vi på barselbesøk til vennepar av oss som fikk en liten gutt 3 uker for tidlig. Tatt med hastekeisernitt stakkar! Men han var helt nydelig! Mammaen hans så litt mørbanket ut men det går bedre med henne... keisersnitt er ikke bare bare....

Om 24 timer er vi hos jordmor.. jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Trulselinemor, god jull til deg og dine!

På lørdag kjente jeg første kynnere, tror jeg i allefall at det var. Det var som om hele magen ble hard og litt sånn krampeaktig... Hadde stresset litt på morgenen og vært mye ute og gått tur så det har nok en sammenheng.

Også tror jeg, jeg har begynt å kjenne mye liv.. det er uvante følelser i magen som skjer om dagen og de kommer som regel på kvelden eller når jeg ligger litt på siden. da kjenner jeg magen best..

Om to dager er det UL!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Herregud som vi gleder oss!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Glossy og Engel! Vi er kjempespente og det er like før jeg går på veggen her... Håper at vi får vite hva det blir! Ellers blir mannen uholdbar å leve med ;) han er mer spent enn meg! **hvis det er mulig**

Igår merket jeg min første kynne! Det var skikkelig ubehagelig, men et godt tegn vel? Håper bare ikke at det er for tidlig med kynnere allerede nå. Men godt å kjenne at livmoren trener seg opp :)

Imorgen er det UL! Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time igjen av jobben idag..... :hoppe: også er det rett hjem og sove bort dagen så morgendagen kommer fort på! OG DA ER DET UL tid!!!!!! Jippi!!!!

Herregud jeg gleder meg mer til ul enn juleaften :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi tilbake fra ordinær UL.

Alt stod bra til med nurket, en aktiv liten krabat! De nødvendige målene ble tatt, terminen flyttet 2 dager til 25 mai. Vi fikk sett hjernen, hjertet og de fire kammerene, ryggraden, alle 10 tær og 10 fingre. Øyne og linser.. ja stort sett alt, men kombinasjonen aktiv og sjenert fikk hun ikke sett hva som bor i magen min.... Hmm.. mannen vil så gjerne vite, for meg holdt det at babyen er frisk Så det blir nok en privat ul på oss over nyttår. får bare krysse fingrene at det går ann å se da.

Morkaken hadde flyttet på seg, nå ligger den høyt oppe og foran magen, det er sikkert derfor jeg ikke kjenner så mye liv enda :-?

Spurte om det kunne være kynnere jeg har kjent de siste dagene og det kunne det være sa hun, men det skal ikke være veldig vonde kynnere, så hun så litt mistenksom på meg og spurte om jeg ikke stresset litt mye om dagen og det kan man si at jeg gjør så jeg fikk streng beskjed om å roe meg litt ned....

Nå føler jeg meg 10 kilo lettere, lille nurket vårt har det kjempebra i magen til mammaen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at alt sto bra til! :klem:

Synd dere ikke fikk sett om det blir gutt eller jente, men er det ikke noen som kan gjette da?

Hva tror du selv?

God Jul og husk på å stresse ned som legen sa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at alt stod bra til med den lille, det er jo det viktigste! Dumt for mannen at han ikke fikk vite kjønnet da, men bedre lykke neste gang :wink:

Vil bare ønske deg EN RIKTIG GOD JUL!!! Håper du får slappet skikkelig av!!

STOR JULEKLEM FRA MEG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...