Veronal Skrevet 10. august 2004 #461 Del Skrevet 10. august 2004 Ønsker deg en god tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. august 2004 #462 Del Skrevet 10. august 2004 Hmm... Noe som skjer eller? Fravær pga graviditet er tillatt, men si ifra først da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. august 2004 #463 Del Skrevet 10. august 2004 er så spent på om det har skjedd noe her... Fort deg å oppdatere oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. august 2004 #464 Del Skrevet 11. august 2004 Cappo er i utlandet, i Italia tror jeg, så dere må nok ha litt tålmodighet jenter! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 14. august 2004 #465 Del Skrevet 14. august 2004 Cappo er i utlandet' date=' i Italia tror jeg, så dere må nok ha litt tålmodighet jenter! :-)[/quote'] Det går sikkert bra... har merket meg at tålmodighet er en dyd de fleste av oss på KG har.... Kommer nok innom for å sjekke igjen snart, jeg... edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. august 2004 Forfatter #466 Del Skrevet 14. august 2004 Hei hei jenter! Her var det mange hyggelige hilsener Nettopp kommet hjem fra fantastisk ferie i Frankrike (ikke Italia) :-) Hatt det kjempefint!!!! sukk!!! selv om jeg viste at min IKM var dagen etter at vi dro så tenkte jeg at jeg ikke skulle la tanten få ødelegge ferien, hvis den skulle dukke opp.... IKM kom og ingenting, ikke at jeg ventet på den... tenkte egentlig ikke noe særlig på det heller.... overrakende... Badet, solet og levde helt normalt, brukte verken bind eller tampong.... ja tenkte overhodet ikke på det idet hele tatt.. Vel helt til jeg skulle gi mannen en klem på morgenen på dag 34, vondere pupper har jeg aldri hatt før!!! AU AU AU!!!! Da begynte tankene og svirre litt... tenk om... tenk om det har klaffet i ferien??? Vel.... det skjedde ikke noe mer den dagen heller men jeg hadde da kjøpt en gravidtest, den skulle taes morgen etter.... nå var jeg nesten sikker på at det hadde klaffet!!! Var ganske svimmel og kvalm også så dette skulle det bli barn av :) og jeg gledet meg til å ta testen på morgenen... Testen så litt sånn jalla ut og jeg visste ikke om jeg kunne stole 100% på den så jeg ventet lenge på morgenen før jeg tok den med første morgenurinen.... De obligatoriske 4 minuttene var laaaaaaaaaaaange!!!! Lengste i hele mitt liv tror jeg.... skulle jeg endelig få den gleden av en +????? Skulle jeg virkelig bli mamma i april??? Tror det gikk mer enn 4 minutter før jeg endelig klarte å komme meg bort til vasken, småskjelvende.... mannen lå fortsatt og sov, jeg gledet meg til å fortelle at han skulle bli pappa..... ..... skuffelsen var enorm da jeg så at resultatvinduet var blankt.... jeg gikk litt rundt meg selv, måtte holde tårene tilbake.... det var vel ikke meningen at dette skulle bli vår dag Kastet testen i søpla og gikk til min kjære og la meg inntil han. Puppene var vondere enn noen gang :-? Dette skjønte jeg ikke noe av..... Ja ja... da kommer vel mensen imorgen da tenkte jeg... Dagen gikk, jeg fortalte mannen om testen og han gjorde virkelig livet mitt lettere å leve den dagen! Trøsteord og klemmer i bøttevis!!! På dag 36 (tror jeg, har ikke regnet enda) kom endelig beskjeden om at det ikke skulle bli noe aprilbaby på oss... da kom mensen. Hadde fortsatt håpet litt siden det gikk så langt tid men nå var det altså bekreftet..... Ja ja.. nå har jeg iallefall en ny jobb å tenke på og videre oppussing av leiligheten... I oktober bestiller jeg time for utredning hos min lege.... Håper dere alle har hatt en fantastisk ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. august 2004 Forfatter #467 Del Skrevet 14. august 2004 -----------Start --- EL -----stopp - antall dager -stikking Syklus 1: 03.03 - 14.03 - 01.04 - 30 dager Syklus 2: 02.04 - 16.04 - 05.05 - 33 dager Syklus 3: 06.05 - 19/25 - 05.06 - 31 dager - høyre Syklus 4: 06.06 - 18-24 - 07.07 - 33 dager - venstre Syklus 5: 08.07 - 19-26 - 13.08 - 36 dager - begge tror jeg? Syklus 6: 14.08 - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. august 2004 #468 Del Skrevet 14. august 2004 Sender en god din vei! Finnes ikke noe tristere enn en negativ test når man håper så inderlig på at den skal være positiv! Men neste pp skal det klaffe skjønner du, bare vent!!! Jeg har sånn klokketro på annenvher-dag metoden...så den må du nesten teste du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. august 2004 #469 Del Skrevet 15. august 2004 Ikke noe gøy når en tror det endelig har klaffet... Jeg krysser fingrene for at det skjer noe i neste periode jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 15. august 2004 #470 Del Skrevet 15. august 2004 Håper du trives i ny jobb! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. august 2004 #471 Del Skrevet 16. august 2004 :trøste: :trøste: Stakkars deg! Håper virkelig at det klaffer for dere snart. Ha en fin uke og lykke til med ny jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. august 2004 #472 Del Skrevet 16. august 2004 Uff, så kjedelig!! Håper virkelig at det klaffer snart!! Annenhver dag metoden funket i allefall for oss, men du har sikkert prøvd den allerede! Ha en fin dag og lykke til i ny jobb :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. august 2004 #473 Del Skrevet 16. august 2004 Synd det ikke klaffet cappo. :veldigsur: Hvordan er den nye jobben da? Jeg er veldig spent på hvordan det er med ny jobb. Sikkert mye å sette seg inn i, man er alltid litt i det blå til å begynne med, men det går seg jo til. Spennende med litt nytt uansett! Høres ut som du hadde en deilig ferie, er du klar for å sette i gang for fullt på jobb da? Ha en fortreffelig dag og uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. august 2004 #474 Del Skrevet 16. august 2004 Velkommen hjem, og beklager at jeg husket feil ang. feriemålet! Er lei for at det ikke klaffet denne gangen heller, krysser fingrene for denne syklusen! Lykke til i ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 16. august 2004 #475 Del Skrevet 16. august 2004 Hei Cappo. Godt å høre at du har hatt en fin ferie og at du gleder deg til å begynne i ny jobb. Jeg skjønner utrolig godt at du ble kjempeskuffet over at idiotmensen lurte deg på den måten. Det hadde jeg også blitt! Håper du trives i den nye jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. august 2004 #476 Del Skrevet 16. august 2004 :trøste: Håper det ikke ødela all feriekos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. august 2004 #477 Del Skrevet 16. august 2004 :trøste: fra meg også. Enig med Madden forresten. Annenhver dag er en lur metode. Det klaffet for meg. Så sett i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. august 2004 Forfatter #478 Del Skrevet 17. august 2004 Hei jenter og tuuuusen takk for hyggelige hilsner:) Har kommet meg over forrige periode. Jobben tar stort sett all min oppmerksomhet nå og bra er det..... Jobben er kjempespennende og jeg stortrives !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. august 2004 #479 Del Skrevet 17. august 2004 Så flott at du trives i nyjobben! Lykke til med neste syklus! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 19. august 2004 #480 Del Skrevet 19. august 2004 Gratulerer med ny jobb! Kikket litt på syklusoversikten din og den minner veldig om min... Avlikevel går vi på med godt mot og jobber for en april baby! (Har sjekket mulig termindato 19.05.05 thi hi! Klarer ikke å la være!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå