Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!


Epica

Anbefalte innlegg

Tusen takk jenter! :hug:

Det er vertikaldelt Neytiri, veldig NICE :)

Vi byr imorgen eller onsdag..................... ;)

Nå sparkes det i magen..herlig! :hjerte:

Ellers er det KJEDELIG å være gravid!! Savner kroppen min, utepilsen, røyk, nattesøvnen...

Men, to mnd til skal jeg klare ;)

Ååå er så leii av å sove dårlig om nettene..opp på do flere ganger. ÆSJ.

Men glad dette er siste gang.. og gleder meg SÅ å se nurkeline...! Det blir fantastisk.. :hjerter_rundt:

Ååå må på do, hun sparker mot blæra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid godt å høre fra deg Terminbuddie! :klem:

Håper dere får huset da!! :hoppe: blir sikkert deilig!

Ja lei...tenk fra i morra kan du telje ned fra 10! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt tanken med at dette heldigvis er siste gang... Er ganske lei av graviditet nå!

Savner også kroppen min!

Savner å kunne sove når jeg legger meg ned, og ikke våkne av halsbrann eller at jeg MÅ på do... (Selv om blæra mi får være mye i fred. Her er det lunger og ribbein det presses på!)

Veldig spennende med hus! Vertikaldelt rekkehus er supert! Spesielt om området er koselig også.

To mnd er ikke lenge! Jeg har snart bare en mnd igjen, og jeg gleder meg masse til å se hvem som bor i magen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jo to mnd er LENGE! ;)

Ja ikke godt når det presses på lungene, blir fort andpusten Susan!

Håper Neytiri men har mistet håpet ganske mye nå ang huset..

Pga forkjøpsrett..en som står på liste har mer annsenitet enn oss.

DRITT! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke enda... forkjøpsretten varer en uke..

ANEr ikke hva han andre (muligens flere med mer annsenitet,må sjekke idag igjen) vil gi for huset, så vi tør ikke by.. og har ikke råd til å by veldig høyt...så er i en klemme kan du si! :(

Men men... får se... han venter nok at andre skal by først tenker jeg.. men.

Ellers, 3D UL IDAG!! :hoppe:

Gleder oss massssse! Så kino senere :Hehe:

Imorgen helg....endelig....Blir barnebursdag & ellers vasking & rydding da fotograf kommer å tar bilder av huset vårt - så er alt klart! Vi legger ut til visning etterhvert, men tror kanskje ikke det blir før i august - spørs på om vi får huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for navnvalg :strix:

Håper alt såt bra tilpå 3d ul i dag, og at du får en fin kino tur senere :jepp:

Hvilken film dere skal se? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skal endelig se SEX AND THE CITY 2! :hoppe:

Har du sett den?

ÅÅÅ SÅ KLAR FOR LUNSJ SNART! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg sett ja :jepp:

Hadde ikke noe forventninger til den, da jeg ikke hadde sett traileren eller noe på forhånd. Men fungerte absolutt som en flott jentefilm for å si det sånn :jepp: Kjæresten min var ikke fult så begeistret, selv om han lo tidt og ofte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så koselig at du venter nr 2 nå snart!

Har vært lenge borte fra kg, men nå prøver jeg å være aktiv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk ikke huset, som jeg tenkte! Pga den teite forkjøpsretten! :kjefte:

Vi la inn høyeste bud men en med mer annsenitet tok over budet vårt og fikk huset.

UTROLIG kjipt ettersom det er så lite interessant til salgs.. :(

Nå er det :kaffekopp: !

Sex and the city 2 var forresten ganske kjeeeeedelig :sjenert:

En stooooor :hug: til dere:

Icing

angelou

pondusa

Susan

Småkjekset

Uff jeg er så irritabel og fort sint for tiden....er helt sprøtt... :rope::rope: '

GLEDER meg til å få ut lillesøster og aldri mer gå gravid igjen!!!! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så altfor mange ukene igjen til hun er ute og du får magen din helt for deg selv igjen :jepp:

Kjedelig med huset da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såå kjipt dere ikke fikk huset :sur: Håper dere finner noe annet som passer da :klem:

Tror det blir noen år før jeg vurderer nr2 altså :sjenert:

Heldig som har en fra før....da kan du liksom være ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum at jeg allerede nå lengter etter en unge til :ler: Men sambo vil bare ha to da, så her blir det stopp :kjefte:

Kjipt med forkjøpsrett - vi mista et rekkehus på grunn av det samme når vi skulle kjøpe, men så fikk vi et rekkehus som var helt likt, til mye finere pris, i blindvei og med knall utsikt i steden :) Og da var det helt greit at noen "knabba" det første foran øya våre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum at jeg allerede nå lengter etter en unge til :ler: Men sambo vil bare ha to da, så her blir det stopp :kjefte:

:fnise: kan jeg spørre hvorfor du får den følelsen når du ikke har født nr2 enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lyst på tre barn, føles liksom ikke som familien er komplett med bare to liksom. Og den følelsen bare forsterka seg når vi fikk K. Men, men - vil ikke ha små unger i evigheter heller, så da måtte det blitt tre tette, og det orker jeg ikke, så da får det bli to. Men det er veldig trist at dette blir sistemann synes jeg ;)

Egentlig kunne jeg hatt en hel haug :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...