Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!


Epica

Anbefalte innlegg

Vi har det heldigvis romslig økonomisk nå, men er ikke lenge siden det var trangt (før jeg var ferdig studert). Det er rett og slett grusomt. Husker at 20 kr føltes som mye penger :overrasket: Ikke så allright å ha det så stramt. Håper det står bedre til hos dere Epica :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips angelou! :klem:

Ja, har notert ned mine regninger i det minste..

Håper det blir bedre Zia, har vært trangt nå disse mnd.. :gjeiper:

Men, sånn er det når man bor i Norge.. Får jo ikke råd til å gå til tannlegen engang.. eller shoppe klær.. :kjefte:

Positiv :fnise:

Satser på det blir bedre fremover! ;)

Icing :klem:

Så var det Back to work!

Dere aaaaaaaaaaner ikke hvor lei jeg er! :ler:

Men endel ferie snart... ikke mange mnd på jobb før PERMISJON!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

:hjerter_rundt:

Er deilig å kjenne spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjønner deg veldig på at Norge er dyrt å bo i, derfor synes jeg det var godt å flytte....men fortsatt ha norske lønn :fnise:

Håper du får en fin uke, og før du vet av det er det permisjon igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Neytiri, å bo i utlandet med norsk lønn er sikkert greitt! ;)

Men å bo HER med denne drittlønna er det verre!! :fnise:

:hoppe: Jaaaaa Icing, blir digg!

Jeg vurderer å ta planlagt keisersnitt...

Må fortelle jordmor.. Jeg tror ikke jeg ORKER vanlig fødsel igjen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Neytiri, å bo i utlandet med norsk lønn er sikkert greitt! ;)

Men å bo HER med denne drittlønna er det verre!! :fnise:

:hoppe: Jaaaaa Icing, blir digg!

Jeg vurderer å ta planlagt keisersnitt...

Må fortelle jordmor.. Jeg tror ikke jeg ORKER vanlig fødsel igjen..:(

Ja jeg vet jo alt om drittlønn(hjemmelandet) så jeg vet absolut fordelene og ulempene.....synd at ting skal være så dyrt i Norge :sur:

planlagt keisersnitt? var forrige fødsel vanskelig? uff kjenner jeg begynner å grue meg skikkelig til fødsel....hadde en dårlig drøm om det i natt :tristbla:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gru deg til fødsel! Det er bortkastet energi, for du gruer deg til helt feil ting alikevel! (Hvertfall gruet jeg meg til alt jeg taklet helt fint, og som ikke gjorde vondt... Mens det som virkelig var vondt eller traumatisk på andre måter, hadde jeg knapt brukt en tanke på på forhånd.)

Tenk på at jo mer det nærmer seg, jo mer lei blir du av magen, og jo mer vil du være utålmodig etter å møte mageboeren!

Jeg hadde en definitivt traumatisk fødsel sist. Har vært til samtaler på sykehuset om det også... Med det resultat at jeg faktisk gleder meg til å føde denne gangen... (Til tross for at jeg VET det gjør veldig vondt.)

Du får heller tenke på hva som kan gjøre fødselen lettere/bedre for deg, så du har ønsker å komme med når du kommer så langt. :)

Epica derimot, bør komme seg en tur til jordmor og få snakket ut om hva hun føler, og hvorfor! For hun har en opplevelse hun psyker seg ned på grunn av... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gru deg til fødsel! Det er bortkastet energi, for du gruer deg til helt feil ting alikevel! (Hvertfall gruet jeg meg til alt jeg taklet helt fint, og som ikke gjorde vondt... Mens det som virkelig var vondt eller traumatisk på andre måter, hadde jeg knapt brukt en tanke på på forhånd.)

Tenk på at jo mer det nærmer seg, jo mer lei blir du av magen, og jo mer vil du være utålmodig etter å møte mageboeren!

Jeg hadde en definitivt traumatisk fødsel sist. Har vært til samtaler på sykehuset om det også... Med det resultat at jeg faktisk gleder meg til å føde denne gangen... (Til tross for at jeg VET det gjør veldig vondt.)

Du får heller tenke på hva som kan gjøre fødselen lettere/bedre for deg, så du har ønsker å komme med når du kommer så langt. :)

Epica derimot, bør komme seg en tur til jordmor og få snakket ut om hva hun føler, og hvorfor! For hun har en opplevelse hun psyker seg ned på grunn av... ;)

Takk for veldig gode ord, ja prisen for en av verdens beste gaver :nigo:

Men jeg tror jeg må snakke med jordmor om angsten.....jeg drømmer så mye om en ekkel fødsel nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mannen skal også til sykehuset for samtale denne gangen :)

Og enig med Susan, ikke grue seg til fødsel, jeg gleda meg sist, og det er jeg glad for, det var ikke slik jeg hadde forventet uansett :ler:

Håper alt er bra med deg Epica :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...