pusla Skrevet 8. juni 2005 #461 Del Skrevet 8. juni 2005 Huffda, det der er skummelt, for man er jo ikke alltid så flink med de back-up-greiene selvom man har hørt det ca tusen ganger. Godt du har all teksten der da, ville jo vært verre å mistet alt, tross alt. Stå på videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #462 Del Skrevet 8. juni 2005 Hehe... ja, det var bra. Akkurat det, stå på vidre. Det skrev veilederen på en lapp til meg også. Ikke så lenge igjen nå. Hadde kjempe god "dagen-før" middag i dag. Det er en litt spesiell dag i morgen, siden JEG BLIR 24år!!!!! Må jobbe litt, men skal nok ha det litt koslig også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. juni 2005 #463 Del Skrevet 10. juni 2005 Næmmen æsj, der fant jeg ut om bursdagen din en dag for sent, gitt! Men uansett, en dag for sent, håper du hadde en kjempekoselig dag, og at du får en flott helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #464 Del Skrevet 10. juni 2005 hehe Ble ikke så veldig for at det ikke ble masse gratulasjoner her nei. Fikk masse meldinger fra venner og bekjente Kjempe kos. Ble ellers en rimelig stille dag, men benyttet sjansen til å ringe kjæresten litt ekstra masse! Bare ei uke til han setter seg på bussen til Oslo nå. :D:D Gleder meg sånn. Nå er det aller siste pussen på oppgava, på mandag skinner den som om det hadde vært gull...... God natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. juni 2005 #465 Del Skrevet 12. juni 2005 Håper du har fått pussa det du skulle i helga da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #466 Del Skrevet 12. juni 2005 Jepp, i morgen er den god som gull Har også rukket å skrape tapet til den store gull-medaljen i dag. Så er virkelig sliten, og fortjener en deilig nattesøvn. Lørdag morgen kommer kjæresten. Ikke lenge igjen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #467 Del Skrevet 13. juni 2005 Oj, jeg var en tanke eller to trøtt i går kveld da jeg skulle stille vekkeklokka mi. Stilte vekking til kl 7, men klarte også å stille klokka en time forover, slik at jeg sto opp en time tidligere enn planlagt. Men var så våken, så gadd ikke legge meg igjen. Nå har jeg vært fornuftig en time, og tatt en skikkelig dagbok-runde. I dag skal veileder se på oppgava mi, så da har jeg egentlig ikke så mye å gjøre, skal fikse to ting, og printe ut. Deretter tror jeg at jeg skal ta meg en liten shopping tur. Får se..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #468 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei iingvild! Takk for koselige hilsener i dagboka mi! Har ikke fått med meg at du har hatt bursdag før nå jeg! :oops: Stooore gratulasjoner på etterskudd!! Lykke til med oppgaven! Håper veileder blir fornøyd Ønsker deg en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #469 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk for det La Traviata! Tror det generelt var lite action på KG på bursdagen min! Fikk faktisk kjøpt meg noe klær, selv om jeg var så sliten som fy, og sekken så tung som bly. Nå er jeg i alle fall hjemme, og kan hygge meg til i morgen. Skal ha pannekaker til middag, og har planer om å trene i dag. Skal være flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #470 Del Skrevet 13. juni 2005 Gratulerer på etterskudd herfra også HAr ikke vært så mye på KG de siste dagene, har vært alvorlig trøtt etter ranglingen på min datter! Skjønner ikke hvorfor hun ikke sover mere på natten jeg :klø: Ellers holder vi ikke akkurat på å smelte i sola nei, her er det ikke mye som minner om sommer desverre. Men nå er det bare 3 uker til ferien og da blir det iallefall garantert sol Ha en strååålende dag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #471 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk skal du ha Charmina, koslig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juni 2005 #472 Del Skrevet 13. juni 2005 Tittei! Håper du har hatt en fin helg. Her er det eksamenslesing som gjelder, men bare 5 dager igjen og så er det ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #473 Del Skrevet 15. juni 2005 Da var oppgaven levert og sendt til Trondheim. Litt uvirkelig å være ferdig! Nå skal jeg på kino for å se Smith familien krige med hverandre! SOMMERFERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 #474 Del Skrevet 15. juni 2005 GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED SOMMERFERIE! Jeg vet akkurat hvor god og uvirkelig den følelsen er! Nå må du kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. juni 2005 #475 Del Skrevet 16. juni 2005 Gratulerer med ferdig innlevert oppgave! Nå har du jammen fortjent sommerferie! Her er det sol, og det håper jeg det er hos deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #476 Del Skrevet 16. juni 2005 Takk for det. Her er det kjempe sol. Har nettopp vært i butikken for å kjøpe pita til middag. Var hos tannlegen, og må tilbake for å skifte en fylling i morgen. Hadde også et hull som må fikses til høsten. Ja ja.. kan ikke pusse stort bedre, så da får man skylle på tennene! Ikke mange timene til kjæresten kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. juni 2005 #477 Del Skrevet 16. juni 2005 Å, det må være deilig å ha levert fra seg oppgaven!! Og lørdag kommer fort, da, så kan du kose deg med kjæresten igjen. Hvor lenge blir han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #478 Del Skrevet 16. juni 2005 til deg pusla! (Katten til kusina mi heter forøvrig Tussa, og da tenker jeg på nicket ditt! Blander litt....) Kjæresten drar igjen midt på dagen på søndag. Men jeg skal nyte alle de minuttene jeg får! :D I morgen er det tannlegen og oppussing som står på programmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #479 Del Skrevet 17. juni 2005 Innom og ønsker deg en riktig så god helg!Her har vi kost oss med sol i dag - utrolig deilig for det har jo ikke akkurat vært for mye av den sorten nei Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2005 #480 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei på deg iingvild! Håper du har hatt en fin helg med kjæresten! Ønsker deg en fin uke! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå